فروشنده پنل ال ای دی سقفی روکار جدید

پنل ال ای دی سقفی روکار در ساختمان های امروزی و مدرن کاربرد گسترده ای دارد. انواع پنل ال ای دی دارای سطح مصرف انرژی بهینه ای بوده و علاوه بر زیبایی در طراحی، به پایین آمدن هزینه های برق مصرفی هم کمک می کند. فروشنده پنل سقفی جدید روکار، این محصول را از کارخانه های معتبر و باتجربه در حوزه صنایع روشنایی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه و آماده توزیع در سراسر کشور کرده است.

فروشنده پنل ال ای دی سقفی روکار جدید

نقاط قوت پنل ال ای دی سقفی

نقاط قوت پنل ال ای دی سقفی با پیشرفت صنایع روشنایی و تولید انواع تجهیزات جدید برای روشنایی منازل، ادارات و محیط های مختلف، دیگر لامپ های فلوئورسنت قدیمی جای خود را به پنل های ال ای دی جدید داده اند و به لطف آن تحول اساسی در نورپردازی انواع ساختمان ها بوجود آمده است. همین ابتدای صحبت مشخص کنیم که پنل ال ای دی به دلیل گستردگی نور بهتر، طول عمر بالاتر و صرفه جویی بیشتر در هزینه های انرژی، بدون شک از لامپ های قدیمی بهتر و کارآمدتر است.

انواع پنل های ال ای دی سقفی با طرح و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده اند که نحوه اتصال آنها به سه شکل توکار، روکار و یا آویز خواهد بود. یکی از پرکاربردترین این پنل ها نوع سقفی روکار است که با کمی دقت در ساختمان هایی که وارد می شوید، می توانید چندین نمونه از آن را مشاهده کنید. طول عمر پنل های ال ای دی بین 2 تا 6 برابر بیشتر از لامپ های معمولی است.

این پنل ها به ندرت دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا نمی کنند. علاوه بر اینکه در وقت خود صرفه جویی چشمگیری کردید، دست کم تا 80 درصد هم در هزینه های برق صرفه جویی به عمل می آید. علاوه بر این، بی نیاز بودن از تعویض چراغ های ال ای دی برای چندین سال، زباله کمتری به محیط زیست وارد می کند. این پنل ها به خودی خود هیچ آلودگی و یا حرارت اضافی به محیط وارد نمی کنند و به نوعی سازگار با محیط زیست هستند.

طرح های مختلف پنل ال ای دی سقفی

طرح های مختلف پنل ال ای دی سقفی پنل های سقفی هم راستا با آخرین تحولات بوجود آمده در دکوراسیون داخلی پیش می روند و طرح های مختلفی از آنها ساخته و روانه بازار می شود. پنل ها از لحاظ ابعاد و سایز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی برای سالن های بزرگ طراحی شده و برخی دیگر که ابعاد کوچکتری دارند، مناسب برای منازل و یا اتاق هایی با متراژ پایین تر هستند.

پنل ال ای دی سقفی می تواند دارای شکل مربع، مستطیل و یا دایره ای باشد. دو مدل مربع و دایره ای کاربرد گسترده تری دارند و معمولا قابی که دور پنل قرار گرفته برای زیبایی بیشتر، دارای جنس شیشه ای، پلاستیکی و یا فلزی است. به تازگی پنل های سقفی جدیدی به بازار عرضه شده که سه حالته نام دارند و اغلب به شکل دایره ای تولید می شوند.

پنل های سه حالته دارای دو دایره تابشی می باشد که می توان در حالت اول فقط دایره بزرگتر را روشن کرد، در حالت دوم فقط دایره مرکزی و در حالت سوم هر دو دایره را روشن کرد. این نوع پنل سقفی بیشتر برای کارهای نورپردازی و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت بهترین پنل ال ای دی سقفی روکار

قیمت بهترین پنل ال ای دی سقفی روکار قیمت پنل سقفی روکار با توجه به معیارهایی مانند توان و شار نوری، ابعاد، قاب دور پنل و برند تولیدکننده تعیین می شود. برای خرید بهترین پنل ال ای دی سقفی روکار، می توان با مراجعه مستقیم به مراکز فروش اصلی و خرید عمده کالا، از قیمت ارزان تر آن بهره مند شد. فروشندگان معتبر درمورد کیفیت و طول عمر پنل ال ای دی، تضمین قابل قبولی به خریدار ارائه می دهند.

اگر پنل سقفی روکار از مراکز معتبر و با نام های تجاری شناخته شده خریداری شود، می توان در صورت بروز هرگونه نقصی پیش از تاریخ انقضای پنل که طول عمر مفید آن را مشخص می کند، به راحتی پنل معیوب را بدون صرف هیچ هزینه ای با نمونه جدید و سالم تعویض کرد. نمایندگی های متعددی در سراسر کشور به کار فروش پنل های ال ای دی با نام های تجاری مختلف مشغول هستند و تلاش می کنند بهترین مدل با بالاترین کیفیت را به مشتری معرفی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.