فروشنده عمده پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات تنها یکی از منابع روشنایی محسوب می شود که نوع توکار آن نیز در بازار موجود می باشد همچنین طرح های گرد و مربع و انواع وات های مختلف از قبیل 60 وات را در بازار می بینیم .

فروشنده عمده پنل ال ای دی توکار و روکار در زمان خرید اطلاعات و مشخصات فنی محصول را باید به مشتری داده تا خریدار بتواند از این طریق، نوع مناسب را تهیه نماید.

در این مطلب با شما هستیم تا برخی از اطلاعات فنی و کاربردی که در خرید پنل ال ای دی، یکی از واجبات می باشد را برایتان شرح دهیم لذا پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید، این مطلب را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است بدانید که امروزه تمامی مراکز توزیع کننده پنل ال ای دی دایره ای توانسته اند تا کنون روشهای خرید بسیار مختلفی را در این حوزه به وجود بیاورند تا تمامی مردم بتوانند با خیالی آسوده خرید این محصول شگفت انگیز و با کیفیت را به انجام رسانده و در نهایت از خرید خود در این باره نهایی رضایت را داشته باشند، چون مردم می توانند با خیالی آسوده این محصول را با کیفیت بالا خریداری کرده و به مصرف خود برسانند.

فروشنده عمده پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات چه استاندارد هایی دارد؟

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات چه استاندارد هایی دارد؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که یک پنل ال ای دی توکار یا روکار گرد 60 وات چه استاندارد هایی دارد و آیا می دانید که مشخصات فنی این محصول تا چه حدی در میزان کارایی و طول عمر پنل تاثیر گذار خواهد بود.

برخی از استاندارد های یک پنل ال ای دی عبارتند از :

  • استاندارد ملی به شماره ISIRI-115
  • استاندارد ISIRI-5916
  • استاندارد آمریکا IESNA-LM-47

باید دانست که هر کدام از این استاندارد ها در شاخه ای مجزا تکنولوژی روشنایی را مورد برسی قرار می دهد لذا داشتن هر سه مورد این استاندارد ها می تواند در جهت بهبود کارایی و همچنین افزایش طول عمر پنل ال ای دی، کارایی موثری داشته باشد.

استاندارد ISIRI-115 در زمینه عمر سنجی پنل های ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد و استاندارد ISIRI-5916 در حوزه لامپ های CFL کاربرد های زیادی دارد، علاوه بر این استاندارد آمریکایی IESNA-LM-47 برای نحوه آزمون عمر سنجی ال ای دی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل اخذ استاندارد کار دشواری است و از سوی مراکز تولیدی بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا امروزه مردم به خوبی می دانند که کلا هایی که نشان استاندارد دارند، کارایی بهتری خواهند داشت.

در داخل ایران نیز در زمینه استاندارد، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم ولی در کنار آن لازم است تا برخی استاندارد های بین المللی نیز اخذ شود چه بسا که گرفتن این نوع، بسیار دشوار تر و هزینه بردار تر خواهد بود.

جالب است بدانید که ویژگی ها و همچنین مشخصات پنل ال ای دی دایره ای بسیار زیاد و متفاوت هستند هر کدام از این ویژگی‌ها و مشخصات توانسته اند تا کنون مورد توجه و پسند افراد زیادی قرار بگیرند و در کل به همین علت است که روز به روز به تعداد مشتریان در این باره افزوده می‌شود که ما در این مطلب قصد داریم به چند نمونه از پارامترهای مهم و کاربردی درباره ی کیفیت پنل ال ای دی دایره ای عبارتند از:

میزان لومن و طول عمر پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

میزان لومن و طول عمر پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات اگر قصد خرید پنل ال ای دی و مخصوصا نوع روکار گرد ۶۰ وات را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که طول عمر و میزان لومن پنل ال ای دی آن را برسی کنید زیرا از مهم‌ ترین نکات می باشند و در کیفیت طراحی یک سیستم روشنایی، تاثیر بسزایی دارند.

اطلاعات مختلفی را می توان در کاتالوگ محصولات روشنایی بدست آورد و این اطلاعات که به آن مشخصات فنی نیز می گویند، توسط کارخانه تولید کننده پنل ال ای دی، در قالب برشور هایی عرضه می شود، مانند :

  • میزان لومن ال ای دی
  • طول عمر ال ای دی
  • وات یا توان مصرفی
  • ولتاژ، که غالبا 220 ولت می باشد
  • طیف رنگی
  • و بسیاری موارد دیگر

لومن به شدت روشنایی پنل ال ای دی می گویند و توسط آزمایشگاه های تخصصی میزان آن اندازه گیری می شود همچنین تولید کنندگان با افزایش تعداد ال ای دی ها و یا استفاده از نمونه های مختلف ال ای دی، میزان لومن را کم و زیاد می کنند.

میزان طول عمر پنل ال ای دی نیز از مشخصاتی است که بسیار مهم می باشد و توسط کارخانه های تولیدی با روش های مختلف و در نهایت پس از تست چندین مورد، میزان آن به صورت تقریبی ذکر می شود، البته عواملی هستند که در افزایش یا کاهش طول عمر ال ای دی ها تاثیر بسزایی دارند، مانند :

  • مدت زمان استفاده مداوم
  • دمای محیط
  • میزان رطوبت محیط
  • نوسان برق
  • کیفیت سیم کشی

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پنل ال ای دی این است که این محصول در فرآیند تولید برگرفته از ماشین آلات روز دنیا تولید می‌شود و به همین دلیل تمامی مردم می توانند از این محصول با کیفیت بسیار بالا بهره مند شده و از آن نهایت استفاده را ببرند.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پنل ال ای دی این است این محصول در کشور ایران با استفاده از مواد اولیه بسیار خالص و مرغوب تولید می شود و به همین علت تمامی متقاضیان در این باره می توانند از انواع پنل ال ای دی با قطعات نسوز و با کیفیت بهره مند شده و از کیفیت بسیار بالا و بی‌نظیر آن نهایت استفاده و بهره ببرند.

تفاوت پنل ال ای دی روکار گرد با پنل اس ام دی گرد

تفاوت پنل ال ای دی روکار گرد با پنل اس ام دی گرد در این بخش با شما هستیم تا تفاوت پنل ال ای دی توکار و روکار گرد با پنل اس ام دی گرد را بیان کنیم و همچنین اطلاعات مختصری در جهت نحوه نصب آن ذکر خواهیم کرد.

همانطور که مستحضر هستید پنل های ال ای دی در دو نوع روکار و توکار تولید می شوند همچنین استفاده از ال ای دی کلاهی و اس ام دی در تولید آن رونق بالایی دارد.

پنل ال ای دی روکار از نظر نحوه نصب و نحوه قرار گیری آن با نوع توکار متفاوت می باشد که نوع روکار به صورت برآمده در سقف و نوع دیگر، در داخل سقف و بدون هیچ گونه برآمدگی نصب می شود.

برای نصب نوع توکار نیاز است تا قبل از هر کاری، محفظه زیرین آن در داخل سقف قرار گیرد و در انتها تنها با بستن تعدادی بست و پیچ و مهره، پنل ال ای دی آماده خواهد شد.

در نوع روکار نیاز به عملیات زیر سازی نیست، زیرا تمام مراحل نصب با استفاده از پیچ و رول پلاک انجام می شود و از جایی که این نوع پنل ها کاملا در دید شما قرار دارند، به آن پنل ال ای دی روکار گویند.

تمامی مراکز خرید پنل ال ای دی توانسته اند تا کنون روش های خرید بسیار مختلفی از جمله آنلاین و غیر حضوری برای تمامی مصرف کنندگان گرامی در این حوزه به وجود بیاورند تا تمامی مردم بتوانند با هر توان مالی که دارند از طریق مراکز معتبر و همچنین روش‌های خرید گوناگون و متنوع در این شرایط کرونایی خرید خود را به آسان ترین شکل ممکن به انجام برسانند.

فروشنده پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

فروشنده پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات سایت ما مفتخر است که توانسته فروشنده پنل ال ای دی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت باشد، همچنین تنوع محصولات قابل عرضه در سایت ما بسیار زیاد است که برخی از آنها عبارتند از :

  • پنل ال ای دی 60 وات روکار
  • پنل ال ای دی توکار گرد 60 وات
  • پنل ال ای دی گرد 50 وات روکار
  • پنل ال ای دی توکار گرد 50 وات
  • و بسیاری موارد دیگر

شما می توانید با مراجعه سایت فروش اینترنتی پنل ال ای دی مجموعه ما از مزایای زیر نیز برخوردار شوید :

  • تنوع محصول بالا
  • خرید پنل ال ای دی ارزان قیمت
  • تضمین کیفیت محصول
  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • کاهش مدت زمان خرید

اگر مطالب فوق را مطالعه کرده باشید طبیعتا در خرید پنل ال ای دی جای هیچ سوالی برایتان باقی نمی ماند و به این طریق خواهید توانست بهترین نوع ال ای دی بازار را تهیه کنید.

متاسفانه امروزه انواع بی کیفیت پنل های ال ای دی را در بازار شاهد هستیم لذا پیشنهاد می کنیم از فروشندگانی که برای شما ساخته شده هستند و مورد اطمینان شما هستند، خرید خود را انجام دهید.

توجه به کیفیت محصول از مهم‌ ترین مراحل خرید محسوب می شود لذا مراجعه به مراکز فروشی که محصولات درجه یک و مرغوب عرضه می کنند، می تواند از جهات مختلف برایتان مزایایی در پی داشته باشد.

مجموعه ما با رعایت تمام موارد فوق کوشیده است تا رضایت مشتریان را جلب نماید و افزایش میزان فروش مصداق این موضوع بوده است.

پنل ال ای دی مربع به دلیل این که محبوبیت زیادی را در نزد مردم دارد، باعث شده از مراکز معتبر اهمیت بسیار زیادی را به این محصول با کیفیت بدهند و به همین دلیل این امر باعث شده است که متقاضیان می‌توانند در هر کجای کشور زندگی می‌کنند، با هر توان مالی که دارند محصول با کیفیت بالا خریداری کرده و به مصرف خود برسانند.

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات چه استاندارد هایی دارد؟

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات چه استاندارد هایی دارد؟ پنل سقفی به طور کلی به دو صورت توکار و رو کار تولید و در انواع شکل و مدل به بازار ارائه می شود و پنل های ال ای دی هالوژنی یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین انواع این محصولات است این کالا دارای نوری یکنواخت و عالی است که در طول مصرف و مار مردن با این نوع پنل این یکنواختی نور را از دست نمی دهد و دارای نوری یکسان بوده و مصرفی بسیار کم دارد پنل ال ای دی هالوژنی یک کالا و محصول شیک و لوکس برای مصارف خانگی و اداری محسوب می شود.

تولید کننده انواع پنل ال ای دی هالوژنی این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب را با قیمت کارخانه و بسیار مناسب در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

میزان لومن و طول عمر پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

میزان لومن و طول عمر پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات پنل ال ای دی روکار 60 وات در واقع به صورت کلی در دو شکل توکار برای زمانی که جای پنل هنگام ساخت سازه در مکان خود مشخص شده باشد ساخته و نوع روکار است که اگر جای مشخصی برای نصب پنل هنگام ساخت در نظر گرفته نشده باشد تولید شده است اما هر دو نوع این کالا دارای تنوع بسیار زیاد در شکل ظاهر و اندازه پنل است و شما می توانید این محصول را در تنوعی بسیار بالا در مدل و نوع ساخت و ترکیب و حتی از جهت کیفیت و قیمت در بازار جستجو کنید.

قیمت پنل ال ای دی روکار سقفی هالوژنی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید این پنل های بسیار با کیفیت و عالی را در انواع مدل و نوردهی و با شکل ها و طرح های بسبار زیبا در بازار جستجو نمایید این کالا دارای مصرف انرژی و برق بسیار کمی است و تقریبا نود درصد از میزان انرژی موجود را به نور تبدیل می کند در این نوع پنل شما می توانید از انواع لامپ های آفتابی یا مهتابی و یا حتی رنگ های ترکیبی که شما دوست دارید استفاده کنید.

مشخصات کلی پنل ال ای دی سقفی روکار

مشخصات کلی پنل ال ای دی سقفی روکار پنل های ال ای دی هالوژنی دارای لامپ های بسیار کوچکی هستند که یک مجموعه از این لامپ ها دارای مصرف بسیار کمی است این مدل از پنل دارای باز دهی نوری بسبار بالایی است و نور را با زاویه 180 درجه پخش می کند و نور پنل هالوژنی یک نور یکدست و یکنواخت است مدت عمر این نوع لامپ نسبت به مدل های مشابه دارای طول عمر ری بسیار دراز و طولانی است و تا زمانی که لامپ کار می کند مقدار نور دهی آن به هیچ عنوان کم و زیاد نمی شود.

انواع این مدل از پنل دارای مصرف برق بسیار کم و در عوض نوردهی بسیار بالایی است پنل هالوژنی کالایی بسیار مقرون به صرفه اسن زیرا اتاق انرژی به صورت گرما ندارد و تمام انرژی را به نور و روشنایی تبدیل می کند این محصول بسیار با کیفیت قابلیت نور دهی در انواع رنگ های آفتابی یا مهتابی و حتی نور های ترکیبی و رنگی را تیز دارد و شما با نیل و سلیقه خود می توانید از انواع این رنگ برای محیط زندگی و کار خود انتخاب و استفاده نمایید.

قیمت روز پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات

قیمت روز پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات تولید کننده پنل ال ای دی سقفی روکار هالوژنی این محصول بسبار با کیفیت و عالی را از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و در انواع مدل و شکل با مصرف بسيار کم و ناچیز با تکیه بر فناوری روز تولید این نوع پنل و با قیمت پنل ال ای دی بسیار مناسب و عادلانه تولید و محصول را در تمام مراکز فروش مربوطه در سطح شهر توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

پخش کننده پنل ال ای دی هالوژنی این کالای بسیار با اهمیت را با شرایطی بسیار مطلوب به بازار ارائه داده و شما نیز می توانید از پخش پنل هالوژنی استفاده و انواع این کالا را بسیار مناسب تر خریداری کنید شما می توانید تمام واسطه ها را حذف و پنل را به صورت مستقیم تهیه نمایید و یا از خرید عمده سود ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.