فروشنده بزرگ پنل ال ای دی گرد 12 وات

پنل های ال ای دی منبع های نوری مناسبی هستند که با مصرف انرژی بسیار پایین جایگزین خوبی نسبت به سایر لامپ ها و منابع روشنایی با انرژی مصرفی بالا،هستند.این پنل ها روی سقف و دیوار خانه ها،شرکت ها،فروشگاه و سایر مکان ها نصب میشود.یکی از انواع انها پنل ال ای دی گرد 12 وات می باشد که بدلیل طراحی مناسب و زیبا،قیمت مقرون به صرفه،نور دهی نسبتا بالا و همچنین مصرف انرژی پایین انتخاب مناسبی برای خانه ها،شرکت ها،فروشگاه و سایر مکان ها می باشد.

فروشنده بزرگ پنل ال ای دی گرد 12 وات

پنل ال ای دی مقاوم در برابر ضربه ناگهانی

پنل ال ای دی مقاوم در برابر ضربه ناگهانی

در میان انواع پنل ها،پنل IPS در دسته ی پنل ال ای دی مقاوم قرار دارد. این نوع پنل های ضدضربه ی IPS جزو گران ترین و جدید ترین پنل ها می باشد که در تلوزیون ها کاربرد دارد.این پنل کیفیت LCD ها را بالا برده و ارتقا داده است.

پنل های IPS نسبت به لمس صفحه ی نمایشگر مقاومت نشان نمی دهد و در صورت فشار دادن این پنل صفحه مات و تار نمی شود و عمق رنگی مناسب خود را حفظ میکند.این نوع پنل های IPS در برابر ضربه هایی به ارامی و با شدت پایین مقاوم هستند ولی در غیر این صورت پنل مقاومت خود را از دست می دهد و به ان اسیب میرسد.

آشنایی با انواع پنل ال ای دی

آشنایی با انواع پنل ال ای دی

پنل های LED مختلفی در بازار موجود است و در دسترس افراد قرار دارد.یک نوع از آن ها پنل توکار می باشد.این نوع از پنل های توکار ضخامت بسیار پایینی دارند و معمولا در سقف ها نصب می شوند.همانطور که از نام این نوع پنل مشخص است باید قبل از نصب در سقف محل قرارگیری بر روی سقف مشخص شود.

نوع دیگر،پنل های روکار می باشد.این پنل ها همراه یک قاب روی سقف یا دیوار نصب می شود.بیشتر پنل های توکار را ما می توانیم به پنل های روکار تبدیل و استفاده و نصب کنیم.پنل ها همچنین در ابعاد مختلفی تولید و روانه ی بازار می شود.ما انواع پنل های گرد،مربعی و مستطیلی را می توانیم در فروشگاه ها و بازار خریداری و استفاده کنیم که محبوب ترین و پر مصرف ترینِ این پنل ها،پنلی با ابعاد ۶۰*۶۰ می باشد.

اگر بخواهیم کیفیت نور انواع پنل ال ای دی را با هم مقایسه کنیم،باید گفت که انها به گونه ای طراحی شده اند که نور را یکنواخت و به بهترین نحو نشر می دهند. آن ها هیچ گونه اشعه ی فرا بنفش تولید نمی کنند و از کیفیت نوری بالایی برخوردار هستند.البته میزان نور دهی هر پنل به ابعاد ان نیز بستگی دارد.

این پنل ها به دلیل روش های ساخت و تولید ان ها،استفاده نکردن از هیچ گونه مواد مضر و خطر ناک،نور دهی بسیار بالا و مصرف انرژی پایین،ماندگاری بالا،قیمت مقرون به صرفه و همچنین امکان کنترل از راه دور و ریموت دار بودن،بسیار به صرفه و مناسب برای استفاده در خانه ها،شرکت ها،فروشگاه و دیگر مکان ها می باشد. برخی از پنل ها را برای دکور و تزیین و برخی دیگر را برای روشنایی استفاده می کنند.

قیمت خرید پنل ال ای دی گرد 12 وات

قیمت خرید پنل ال ای دی گرد 12 وات

در بازار و در میان فروشگاه ها ما میتوانیم انواع قیمت پنل ال ای دی را در گونه های مختلف را،همراه با تنوع بسیار زیاد از پنل ها را مشاهده کنیم.از انجا که میان تولید کنندگان فضای رقابتی زیادی وجود دارد و هرکدام در صدد تولید محصولی با کیفیت و طراحی بهتر و سود بالاتر هستند، روز به روز طراحی و نحوه ساخت و مدل های این پنل ها تغییر می کند و مجموعه ی این پنل ها گسترده تر می شود.ما می توانیم با کمی جست و جو و تحقیق پنل هایی با کیفیت،طراحی و قیمت های مختلف پیدا کنیم.

قیمت انواع این پنل ها نسبت به طرح،کیفیت و ابعاد در فروشگاه ها مختلف است و قیمتی ثابت ندارد.برای مثال ما برای خرید پنل مورد ال ای دی گرد ۱۲ وات میتوانیم به صورت حضوری یا اینترنتی قیمت ها را بررسی کرده و پنل مورد نظر خود را خریداری نمیاییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.