فروشنده انواع پنل ال ای دی گرد 18 وات

پنل ال ای دی گرد 18 وات دروازه های سراسر کشور موجود می باشد که می توانید با تماس با سلیقه و نیاز به خرید خود را انجام داد فروشنده آن برای اینکه شما عزیزان خرید راحت تری داشته باشید، امکان خرید آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر را فراهم آورده است. شما می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

فروشنده انواع پنل ال ای دی گرد 18 وات

رنگ نور پنل ال ای دی چگونه است؟

رنگ نور پنل ال ای دی چگونه است؟

  • دارای تنوع طرح و رنگ می باشد که هرکدام و تناسب با مکان های متفاوت است مدل های مختلف آن از جمله مستطیل، مربع ،مدل توکار است.
  • رنگ نور آن توسط استانداردهای مشخص شده تعیین می‌گردد و دارای تنوع زیادی است.
  • از مدل های مستطیلی شکل برای خط تولید و کارخانه ها و بیمارستان ها و راهرو هایی که طویل هستند مورد استفاده قرار می گیرد که باید نصب به آن با فاصله مناسبی انجام شود تا نور به درستی در همه قسمت ها پخش گردد.
  • مدل های آویزان بیشتر جنبه تزئینی دارد و برای ورودی آشپزخانه و راهروها مناسب می باشد و هم به صورت تک رنگ و هم به صورت رنگارنگ تولید شده است.
  • نور را به صورت مستقیم و کاملاً یکدست و یکنواخت پخش می کند که باعث اذیت چشم نخواهد شد و علت آن این است که دارای یک صفحه پخش کننده نور به نام دیفیوزر است برخلاف لامپ های قدیمی که با پخش به نور به صورت متمرکز که چشم را اذیت می‌کند.
  • دارای مقاومت کیفیت بسیار بالایی است که آلومینیوم گالیوم باعث افزایش کیفیت آن می‌شود و برای همین می تواند در برابر رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد.
  • علت اینکه از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است خرید کاملاً مقرون به صرفه تری نسبت به لامپ های قدیمی می باشد.
  • با گذشت زمان تغییر رنگ نخواهد داد و کیفیت لازم را حفظ می‌کند همچنین در برابر ضربه به مقاومت و شکسته نمی شود.

اندازه های متنوع پنل ال ای دی

اندازه های متنوع پنل ال ای دی

  • دارای اندازه های مختلف با ولتاژ های متفاوتی می باشد که باید متناسب با کوچک یا بزرگ بودن مکان از آن استفاده شود.
  • با توجه به اینکه در برابر رطوبت مقاومت و بهتر است در مکان هایی از جمله سرویس بهداشتی که رطوبت بیشتری وجود دارد از مدل های توکار استفاده شود تا درمان و ماندگاری آن حفظ شود.
  • پنل های ال ای دی بسیار راحت قابل نصب هستند اما بهتر است که توسط یک فرد حرفه‌ای انجام شود مراحل نصب آن به این صورت می باشد که ابتدا باید قسمت مورد نظر را علامت گذاری کنید و برق آن قسمت را قطع کردید، توسط جعبه تقسیم برق را به پنل وصل کنید و بعد از اتمام کار تست کنید، به علت اینکه کیفیت و دوام بالایی دارد تا زمان های طولانی سالم می ماند و نیاز به تعویض نخواهد داشت.

مرکز خرید پنل ال ای دی گرد 18 وات

مرکز خرید پنل ال ای دی گرد 18 وات خرید پنل ال ای دی دیواری به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد که باعث کاهش قیمت نیز می شود همچنین برای خریداران محترم تخفیفاتی در نظر گرفته شده است، و ارسال مطمئن محصولات به تمامی نقاط ایران در مدت زمان کوتاه پس از ثبت سفارش شما از آن انجام می‌شود.

این پنل ها در اندازه های مختلف به صورت تکی و عمده به فروش می‌رسد که در بسته بندی های خاص قرار گرفته است تا هنگام جابجایی آسیب نبیند.

تولید کننده هدف خود را افزایش کیفیت قرار داده و با توجه به اینکه یک محصول پرفروش و پر تقاضا می باشد باید روز به روز تولید خود را افزایش دهد تا بتواند نیاز همگان را برطرف نماید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند ارتباط برقرار کنید پل‌های ارتباطی شماره تلفن های درج شده می باشد که می توانید از این طریق با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید. کسب رضایت شما مشتریان عزیز هدف اصلی ما به شمار می‌رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.