عمده فروشی پنل ال ای دی 42 وات

احتمالا شما نیز اسم پنل ال ای دی را شنیده اید و یا حتی خودتان نیز از طرفداران این نوع محصولات هستید. درباره پنل ال ای دی چه می‌دانید؟ انواع این نوع پنل ها کدام اند؟ ساختارهای پنل ال ای دی 42 وات چیست؟ مشخصات کلی این نوع پنل ها چیست؟ روش های استفاده از این پنل ها به چه صورت است؟ این پنل ها در چه مکان هایی کار برد دارند؟ آیا از قیمت عمده آن اطلاع دارید؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛

عمده فروشی های پنل های ال ای دی ۴۲ وات را می توان در وب سایت های فروش، بسیار راحت تر و با قیمتی مناسب تر از بازار های مختلف پیدا نموده و خریداری نمود. قیمت و اصل بودن پنل های ال ای دی از جمله مهمترین عوامل نگرانی و دغدغه مشتریان می باشد.عمده فروشی پنل ال ای دی 42 وات

معرفی انواع پنل های ال ای دی 42 وات

معرفی انواع پنل های ال ای دی 42 وات در هر مکانی همواره تامین روشنایی از مهم ترین نیازهای آن مکان است. فرقی نمی‌کند که آن مکان مدرسه باشد، بیمارستان باشد، شرکت تجاری باشد یا حتی خانه باشد، تا مکان مورد نظر از نظر نور و روشنایی تامین نشود قابل استفاده برای اهداف مورد نظر نیست. در گذشته های دور از شمع برای روشنایی استفاده می‌کردند. پس از آن از چراغ های نفتی استفاده می‌کردند تا اینکه لامپ و برق اختراع شد و تحولی بسیار بزرگ برای بشر بود. از آن روز تا همین دیروز همواره از لامپ ها برای روشن کردن فضای خانه، مکان های آموزشی، شرکت ها و غیره استفاده می‌کردند اما اکنون روشی جدید و بسیار کارآمد وارد بازار شده که توجه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کرده است که نام آن پنل ال ای دی است. این پنل ها از آنجایی که دارای تکنولوژی ساخت پیشرفته نسبت به لامت های معمولی بسیار زیباتر بوده و مزایای فراوانی نسبت به لامپ های معمولی دارد. همچنین این پنل ها عمدتا دارای توان مصرفی بسیار کمتری هستند. برای مثال پنل 42 وات ال ای دی بسیار کم مصرف بوده و می‌تواند باعث صرفه جویی در برق مصرفی شوند. پنل ۴۲ وات بر اساس ظاهر پنل به پنج دسته تقسیم بندی می‌شود؛

۱. پنل مربعی یا مستطیلی شکل: این نوع پنل دارای ابعاد متداول شصت در شصت یا شصت در سی هستند و البته در اندازه های مختلف دیگر نیز یافت می‌شود که خریدار با توجه به نیاز خود می‌تواند آن را در ابعاد متنوع انتخاب کند. این نوع پنل یا روی سقف قرار داده می‌شود و یا در عمق سقف جا می‌گیرد.

۲. پنل دایره ای شکل: این نوع پنل ها بسیار زیبا و شکیل بوده و در اندازه های متنوع در بازار دیده می‌شوند. معمولا طراحان سعی می‌کنند از پنل های دایره ای بزرگ به صورت آویزان از سقف استفاده کنند که باعث دو چندان شدن زیبایی محیط می‌شود.

۳. پنل Edge light: این نوع پنل از پنل های بسیار محبوب بوده و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تشکیل شده از صفحه ای با ضخامت کم که نور از سطح آن پخش می‌شود. شکل های می‌توان دایره ای و مستطیلی باشد. از پنل های Edge light دایره ای به دلیل کیفیت نور بالایی که دارد، در محیط های عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴. پنل back light: در این نوع پنل ال ای دی، منبع نور در پشت بوده و سپس از طریق صفحه رویی کار نور را در محیط پخش می‌کند.

۵. پنل LED سه حالته: این نوع پنل از از جمله پنل های مقام بوده و دارای دو رنگ است. در واقع با روشن خاموش کردن کلید برق، رنگ آن تغییر می‌کند. از آنجایی که این پنل مقاوم است و رطوبت به آسانی نمی‌تواند به درون آن نفوذ کند، طراحان دکوراسیون داخلی معمولا از آن در حمام ها یا سرویس های بهداشتی استفاده می‌کنند که طول عمر بالایی نیز دارند.

پنل های ۴۲ وات بر خلاف لامپ های معمولی که غالبا به صورت آویزان از سقف نصب می‌شوند دارای سه حالت نصب هستند؛

۱. نصب پنل به صورت تو کار: این روش عمیق ترین نحوه نصب بوده و به گونه ای نصب می‌شود که جزئی از بدنه یا سقف ساختمان می‌شود و بهترین نوع پنل برای این روش نصب، پنل های back light است.

۲. نصب پنل به صورت رو کار: در این روش از پنل های ال ای دی با ضخامت کم استفاده می‌شود و مانند یک لایه نازک به سقف وصل می‌شود.

۳. نصب پنل به صورت معلق : در این روش پنل مورد نظر توسط رشته هایی که غالبا از جنس فلز هستند، از سقف آویزان می‌شود و معمولا از پنل های دایره ای در این روش استفاده می‌شود.

با توجه به طراحی کارخانه های تولیدی پنل های ال ای دی شاهد گسترش روز افزون تنوع این پنل ها در سطح جهان هستیم.

طریقه ساخت پنل های ال ای دی 42 وات

طریقه ساخت پنل های ال ای دی 42 وات در ساخت پنل ۴۲ وات LED ابتدا اندازه پنل را محاسبه می‌کنند سپس برای سطح پنل پلاستیک هایی که عموما از جنس گلاسه هستند را انتخاب و آن را می‌پوشانند. اینکار برای پخش نور به صورت یکنواخت انجام می‌شود. سپس از نوارهای LED استفاده می‌کنند. رنگ نور این نوار ها تعیین کننده رنگ نور پنل است. در آخر نوبت ساخت بدنه پنل است. غالبا سعی می‌شود که بدنه کار از جنسی باشد که باعث سبکی کار شود و به این منظور از آلومینیوم یا چوب در ساخت بدنه آن استفاده می‌کنند. البته می‌توان برای زیبایی کار از سرامیک های نشکن نیز استفاده کرد که اندکی سنگین تر می‌شود.

آلمینیوم جزو ساختار جدا نشدنی از پنل های ال ای دی است، زیرا در بدو اختراع انواع پنل های ال ای دی همواره در این پنل ها استفاده شده است.

مشخصه های پنل ال ای دی 42 وات

مشخصه های پنل ال ای دی 42 وات از مشخصات بارز این نوع پنل نوار های ال ای دی آن به رنگ های آفتابی، سفید و مهتابی هستند. دارای نوردهی ۱۲۰ درجه بوده و توان مصرفی آن چهل و دو وات است که به ولتاژی بین ۲۴۰ الی ۳۶۰ نیاز دارد. برای استفاده از این پنل ها از برق شهری استفاده می‌شود و دارای بدنه ای سبک از جنس آلومینیوم است که باعث راحتی جابه جایی و نصب می‌شود. می‌توان از آن ها هم به صورت رو کار و هم به صورت تو کار استفاده کرد. کیفیت نوردهی آن عالی بوده و دارای نوری یکدست و بدون تشعشع است که از آسیب های چشمی جلوگیری می‌کند.

از جمله مشخصات پنل ال ای دی 42 وات می توان به نداشتن جیوه اشاره نمود که باعث آلودگی محیط زیست نمی شود.

قیمت عمده پنل ال ای دی 42 وات

قیمت عمده پنل ال ای دی 42 وات امروزه استفاده از پنل های 42 وات به دلیل کیفیت نور بالا، توان مصرفی کم و در نهایت صرفه جویی در مصرف برق، زیبایی و طول عمر بالا افزایش یافته است. از آنجایی که خرید عمده ای نوع پنل ها باعث مقرون به صرفه بودن قیمت خرید آن می‌شود، خرید با این روش افزایش یافته است. متقاضیان و مشتریان محترم می‌توانند جهت اطلاع از قیمت عمده پنل به سایت اینترنتی معتبر مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قیمت عمده پنل ال ای دی 42 وات بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت جزئی این محصول می باشد.

مهمترین خصوصیات پنل ال ای دی 42 وات

مهمترین خصوصیات پنل ال ای دی 42 وات مهمترین خصوصیات پنل ال ای دی ۴۲ وات را می توان به شرح ذیل اشاره نمود:

  • مقاومت در برابر گرد و خاک
  • مقاومت در مقابل رطوبت بالای هوا
  • مصرف انرژی فوق العاده پایین در مقایسه با سایر لامپ ها
  • دارای مجوز استاندارد و اصل بودن محصول
  • بسیار مقاوم در برابر ضربه و آسیب دیدگی های احتمالی
  • گرمای تولید شده توسط ال ای دی بسیار کمتر از لامپ های معمولی
  • فاقد اشعه های سرطان زا می باشد
  • کیفیت بالای نور در مقایسه با سایر لامپ های موجود در بازار
  • کاهش مصرف برق در بلند مدت
  • قیمت مناسب محصول

پنل های ال ای دی در طرح های متنوع در بازار موجود می باشد . هر فرد با توجه به نیاز خود و با توجه به مشخصات مورد نظر اقدام به خرید می نماید .پنل ال ای دی ۴۲ وات می تواند گزینه ی مناسبی برای افراد مشکل پسند باشد. پنل ال ای دی 42 وات یکی از بهترین انواع پنل موجود در بازار می باشد.

قیمت بروز پنل ال ای دی 42 وات در بازار

قیمت بروز پنل ال ای دی 42 وات در بازار برای اطلاع از قیمت پنل ال ای دی 42 وات و سایر پنل ها می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر و یا همچنین به وب سایت های معتبر فروش مراجعه کرد. البته مراجعه حضوری دارای معایبی به شرح ذیل می باشد:

  • عدم اطلاع از اصل یا کپی بودن پنل ال ای دی
  • سردرگمی و شلوغی در هنگام خرید
  • چند نرخی بودن محصول مورد نظر
  • ترافیک
  • دور بودن مراکز خرید از محل زندگی

بهترین گزینه برای دریافت قیمت پنل ال ای دی 24 وات مراجعه به فضای مجازی و جستجوی در گوگل می باشد. وب سایت های فروش و مراجعه به کارشناسان متخصص نیز گزینه دیگری برای اطلاع از قیمت پنل ال ای دی 42 وات می باشد. عمده مزیت وب سایت، دسترسی 24 ساعته و اطلاع از قیمت ها در هر زمانی که شما می خواهید می باشد.نکته مهم دیگر این است که قیمت بروز پنل ال ای دی 42 وات به طور عمده بسیار ارزانتر از قیمت خرده فروشی و تک فروشی آن می باشد. برای بدست آوردن قیمت عمده باید به متخصصان و کارشناسان متخصص سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.