عمده فروشی پنل ال ای دی 40*40

عمده فروشی پنل ال ای دی 40*40 و دیگر مدل ها از طریق مراکز پخش کننده و نمایندگان فروش شرکت ها از اینروست که خریداران بتوانند آنچه که مد نظر دارند را با تنوع زیاد از طرح و برند و البته قیمت مناسب و تا حد ممکن ارزان، تهیه کنند. خرید از عمده فروشی ها می تواند برای خریدار صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد.

عرضه کلی پنل ال ای دی سقفی، توسط عمده فروشان در سراسر کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار صورت می گیرد.

پنل ال ای دی به صورت عمده و با برند های مختلف و قیمت مناسب توسط مراکز و مجموعه های زیادی به مشتریان عرضه می شود. همچنین مشتریان نیز می توانند با مراجعه به این مراکز محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنند.

عمده فروشی پنل ال ای دی 40*40

انواع وات و مدل های پنل ال ای دی 40*40

انواع وات و مدل های پنل ال ای دی 40*40

قبل از صحبت در مورد انواع مدل های پنل ال ای دی بایستی بدانید پنل ال ای دی اصلا چیست؟

پنل ال ای دی، دیود ساطع کننده نور است که به صورت مخفف با عبارت LED شناخته می شود. از مهمترین مزیت های پنل ال ای دی می توان به کم مصرف بودن و تولید نور بیشتر به دلیل وجود تراشه های بیشتر اشاره کرد.

از پنل های ال ای دی با وات متفاوت می توان در داخل ساختمان و به منظور نورپردازی فضای داخلی بهره برد. از انواع پنل ال ای دی ساخته شده می توان موارد زیر را نام برد که انتخاب هر یک به نیاز شخص بستگی دارد.

  • پنل ال ای دی دایره ای
  • پنل ال ای دی مربع
  • پنل ال ای دی مستطیلی

پنل مربعی به لحاظ سایز و اندازه ابعاد مختلفی دارد:

  • پنل ال ای دی 30*30
  • پنل ال ای دی 40*40
  • پنل ال ای دی 60*60

روش نصب کلیه پنل های ال ای دی می تواند به صورت روکار، توکار و معلق باشد. پنل ال ای دی 40 در 40 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما آیا می دانید پنل های 40*40 در چندین وات ساخته و عرضه می شوند؟

  • پنل ال ای دی 36 وات
  • پنل ال ای دی 40 وات
  • پنل ال ای دی 50 وات
  • پنل ال ای دی 52 وات

هر کدام از موارد ذکر شده میزان نور مشخصی ساطع می کند و در نتیجه از قیمت متفاوتی هم برخوردار است.

در واقع وات به معنی مقدار نور آن پنل است. پنل های ال ای دی دو مدل اصلی دارند؛ 1 پنل ال ای دی روکار، 2 پنل ال ای دی تو کار این پنل ها با توجه به فضای موجود برای استفاده، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و کاربرد های متفاوتی دارند. همچنین قیمت آنها با یک دیگر متفاوت است. قیمت این پنل ها تفاوت اندکی با یکدیگر دارد.

آشنایی با پنل های ال ای دی 40*40 شیله

آشنایی با پنل های ال ای دی 40*40 شیله

شرکت های متعدد زیادی در زمینه تولید و عرضه پنل های ال ای دی در ایران فعالیت دارند که هر کدام از آنها در یکسری از شاخصه ها با دیگری متفاوت است.
از میان انواع شرکت های سازنده پنل ال ای دی می توان به شرکت شیله اشاره نمود. شیله نماینده انحصاری شرکت گونسان الکتریک ترکیه می باشد که فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۸۷ به طور رسمی آغاز کرده است.

یکی از پنل های تولیدی شرکت شیله، پنل ال ای دی ۴۰*۴۰ است. این پنل مربعی در دسته محصولات کم انرژی قرار دارد و معمولا نوع ۴۰ وات آن بیشتر از سایر موارد در بازار خرید و فروش عمده و خرده، مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل به صورت رو کار قابل نصب است.

قیمت مناسب، مصرف کم، سبکی، چند لایه بودن و طول عمر بالا از جمله شاخصه های پنل ال ای دی ۴۰*۴۰ شیله می باشد. نکته جالب توجه اینکه کیفیت بدنه پنل های ال ای دی 40*40 نسبت به سایزهای بزرگتر بهتر است.

برند های پنل ال ای دی بسیار زیاد هستند و مشتری در انتخاب برند پنل ال ای دی در واقع گیج می شود و نمی داند که کدام را انتخاب کند پس به مشتریان توصیه می شود که قبل از خرید پنل ال ای دی، در مورد برند های موجود در بازار.تحقیق کند و از قبل انتخاب خود را کرده با شد تا بتواند خرید مطمئنتری داشته باشد.

روش تولید پنل ال ای دی در شرکت شیله

روش تولید پنل ال ای دی در شرکت شیله

می خواهیم روش تولید پنل ال ای دی را به طور خلاصه و اختصار بیان کنیم. شرکت روشنایی شیله نیز از این موارد در ساخت و تولید انواع ال ای دی های خود استفاده می کند.

کنار هم قرار گرفتن ال ای دی های ریز و کوچک بر روی یک مدار الکترونیکی منتج به تولید یک پنل ال ای دی می گردد.

در تولید برخی از پنل های ال ای دی، از یک سیستم هوشمند پیشرفته برای قطع و اتصال برق استفاده می شود که این گونه ها نمونه ای از موارد جدید هستند.
علم روز به روز در حال پیشرفت است از همین روی باز هم شاهد تولید پنل های جدیدتر هستیم. این نمونه ها مجهز به سنسورهای سنجش شدت نور هستند و با توجه به نور محیط، میزان تابش شان کم و زیاد می گردد.

معمولا برای دوام بیشتر، بدنه پنل های ال ای دی را از آلومینیوم می سازند. این پنل ها، حرارت ال ای دی ها را در اثر زیاد روشن ماندن به محیط انتقال می دهند و به عنوان یک هیت سینک عمل می کنند.
به هنگام استفاده از پنل های بدنه آلومینیومی بایستی توجه داشت که حتما سقف مورد نظر سقف کاذب باشد.

نکته ای که در بحث روش تولید و نحوه ساخت پنل ال ای دی مهم می باشد، کیفیت محصول روشنایی ساخته شده است. در واقع اگر مراحل تولید با دقت و حساسیت بالا انجام شود می توان شاهد یک محصول درجه یک ساخته شده که قابلیت صادرات هم دارد بود.

استفاده از دستگاه های صنعتی بروز، قطعات الکترونیکی مرغوب و چیدمان درست اجزا کنار یکدیگر از جمله موارد مهمی هستند که در نهایت منجر به ساخت یک محصول باکیفیت می شوند لذا توجه به تک تک مراحل و رعایت اصول اولیه قطعا به نتیجه مطلوب منجر خواهد شد.

این شرکت مطابق با استاندارد های جهای محصولات خود را تولید و عرضه می کند محصولات این شرکت دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا هست که مورد رضایت سایر مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین تنوع پنل ال ای دی در این شرکت به وفور دیده می شود.

قیمت عمده فروشی پنل های ال ای دی

قیمت عمده فروشی پنل های ال ای دی

اگر بخواهیم بدون اغراق صحبت کنیم بایستی بگوییم که در امر خرید و فروش هر نوع محصولی، قیمت مهمترین شاخصه است. حتی زمانی که کیفیت در بهترین حد خود قرار داشته باشد باز هم شاخص قیمت و نرخ روز، اهمیت بسیاری دارد.

پنل ال ای دی هم از این قاعده مستثنی نیست. البته وقتی قصد خرید تعداد محدودی پنل LED را داشته باشید شاید قیمت چندان مهم به نظر نرسد ولی وقتی پای خرید عمده پنل ال ای دی در میان است، آنوقت اهمیت قیمت بیشتر می گردد.

اما سوال مهمی که مطرح می باشد این است که قیمت پنل ال ای دی به چه مواردی بستگی دارد؟

  1. نام تولید کننده پنل ال ای دی: اینکه پنل مورد نظر تولید کدام کارخانه یا شرکت باشد مهم است و بر قیمت عمده فروشی و حتی تک فروشی پنل های ال ای دی ساخته شده تاثیر دارد. دلیل این موضوع هم بخاطر تفاوت در کیفیت و قیمت قطعات سازنده پنل های ال ای دی است.
  2. اندازه پنل ال ای دی: ابعاد و اندازه پنل ال ای دی، قیمت را متفاوت می کند. مسلما هر چه پنل بزرگتر باشد، چون وسایل بیشتری در ساخت آن بکار رفته فلذا قیمت تمام شده بیشتر خواهد بود.
  3. میزان وات پنل ال ای دی: با توجه به اینکه پنل ال ای دی چند وات باشد (3، 6، 7، 12، 24، 30، 40، 50)، قیمت هم تغییر خواهد کرد.
  4. فروشنده پنل ال ای دی: اینکه انواع پنل ال ای دی مورد نیاز خود را از چه مجموعه و فروشنده ای خریداری می کنید هم مهم است. فروشندگانی که به عنوان مرکز پخش و عمده فروشی فعالیت دارند به دلیل حذف واسطه ها، اصولا قیمت مناسبی را به خریداران عرضه می کنند و چنانچه خرید مشتری بالا و بصورت نقدی باشد، باز هم خریدار می توان به قیمت ارزان تر دست پیدا کند.

قیمت پنل های ال ای دی به عوامل زیادی بستگی دارد که هر کدارم از این موارد می تواند قیمت پنل ال ای دی را تغییر دهد. این موارد عبارتند از : رنگ پنل، اندازه پنل، برند، وات پنل مد نظر و همچنین فروشنده آن بستگی دارد و قیمت های مختلفی دارد همچنین با توجه به نوسانات بازار ، این قیمت ها تغییر می کند.

پنل ال ای دی 40*40 سقفی چه مشخصاتی دارد؟

پنل ال ای دی 40*40 سقفی چه مشخصاتی دارد؟ پنل های ال ای دی در انواع مختلفی تولید می شوند. سایز های مختلفی دارند، رنگ های محدود و متنوعی دارند که بسته به هر فضا باید رنگ آن انتخاب شود. همچنین این پنل ها دارای شکل های گوناگونی هستند که عبارتند از: (پنل مربعی، پنل دایره ای، پنل مسطتیلی، پنل زوزنقه ای، مثلثی) این پنل های ال ای وابسته به سایز و رنگی که دارد، دارای وات های مختلفی هستند، وات در واقع نشان دهنده برق مصرفی، و نور آن پنل است که مشتریان بنا به نوع استفاده از آن، می توانند پنل ال ای دی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند.

خرید انواع پنل ال ای دی از تولید کننده

خرید انواع پنل ال ای دی از تولید کننده مشتریان برای خرید پنل ال ای دی مختلف و در سایز های متنوع، از تولید کننده و به صورت مستقیم می توانید با مراجعه به مجموعه ها و مراکز فروش این قطعه آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و همچنین برند های مختلف، انتخاب و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.