عرضه کننده پنل ال ای دی هالوژنی کریستالی

پنل ال ای دی هالوژنی از انواع تجهیزات روشنایی ای است که امروزه مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. جنس بدنه این هالوژن ها می تواند از مواد مختلفی درست شده باشد مانند برنج ، اسیل ، آلومینیوم و کریستال و… که پنل هالوژنی کریستالی آن به دلیل زیبایی ظاهری که دارد مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. امروزه از این نوع هالوژن ها در انواع سقف های کاذب ، گچ بری و سقف کناف شده استفاده می شود.

عرضه کننده پنل ال ای دی هالوژنی کریستالی

درباره پنل ال ای دی هالوژنی بیشر بدانیم

درباره پنل ال ای دی هالوژنی بیشر بدانیم در واقع می توان گفت که پنل های هالوژن نوع پیشرفته تر و کم مصرف تر انواع لامپ های رشته ای هستند. امروزه بدلیل بالاتر رفتن تعرفه های مصرف برق ، افراد به دنبال استفاده از وسایلی و تجهیزاتی هستند که این هزینه ها را به حداقل برساند همین مورد موجب محبوبیت این نوع پنل شده است. این هالوژن ها همچنین برای زیبایی در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شوند و همانطور که گفته شد در سقف کاذب ، کناف ، انواع فرو رفتگی ها و برجستگی ها استفاده می شوند.

این پنل ها با منعکس کردن نور به دیوار و کف موجب نورپردازی بسیار زیبایی و بی نظیری در منزل و یا مکان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند می شوند. ساختار بدنی این نوع پنل ها به این گونه است که این لامپ از مجموع رشته های تنگستن تشکیل شده اند که در داخل یک محفظه ای که با گاز بی اثر و به همراه مقدار کمی هالوژن ید پر شده ، قرار گرفته اند. به هنگامی که لامپ هالوژن به منبع برق متصل می شود گاز هالوژن آن گرم می شود و سبب گرم شدن رشته های تنگستن می شود و در نتیجه لامپ شروع به تولید نور سفید رنگی می کند.

یکی از معایب این لامپ ها وجود همین گاز هالوژن در آن هاست به همین علت به هنگام شکستن آن نباید مستقیم به آن ها دست بزنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لامپ هالوژن سیاه شود که این پدیده به علت افزایش ولتاژ برق است که در نتیجه تبخیر در لامپ بالا می رود و موجب کم شدن میزان گاز هالوژن موجود در لامپ می شود ، از این رو لامپ سیاه می شود.

مدل ههای مختلف پنل ال ای دی هالوژنی

مدل ههای مختلف پنل ال ای دی هالوژنی انواع پنل هالوژنی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید و عرضه بازار شده اند. مانند هالوژن SMD ، COB و LED و همچنین به صورت توکار و روکار ، سقفی و دیواری و به صورت پنل هالوژنی گرد و طرح دار و… مورد استفاده قرار می گیرند. در مدل های مختلف هالوژن تعداد دیود ها متفاوت است و هر چقدر تعداد این دیود ها بیشتر باشد در نتیجه میزان نور تولیدی آن نیز افزایش پیدا می کند. کیفیت نور انواع مختلف هالوژن ها بسیار خوب است و گرمای خیلی کمی نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی از خود بوجود می آورند همچنین این لامپ های کم مصرف ، از خود هیچگونه اشعه مضری مانند اشعه مادون قرمز و فرابنفش تولید نمی کنند.

گفته شد که جنس قاب های انواع هالوژن متفاوت است که مدل کریستالی آن با توجه به زیبایی آن بیشتر در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. این لامپ ها همچنین مصرف برق کمی دارند و در عین حال میزان نور تولیدی آن ها خوب و زیاد است در نتیجه هزینه های مصرف برق را به اندازه چشم گیری کاهش می دهد و در عین حال نور رسانی خوبی به محیط اطراف می کنند.

خرید پنل ال ای دی هالوژنی 3 وات گرد

خرید پنل ال ای دی هالوژنی 3 وات گرد برای خرید انواع پنل های هالوژن در طرح ها و جنس های مختلف و همچنین رنگ دلخواه خود می توانید به فروشگاه های لوازم الکتریکی به صورت حضوری مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سایت های معتیبر فروش لوازم برقی اقدام به خرید این محصول پرطرفدار و کم مصرف که جتیگزین مناسبی برای انواع لامپ است کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.