عرضه پنل ال ای دی سقفی 30*30 روکار

امروزه استفاده از پنل ال ای دی سقفی روکار ، بسیار متداول شده‌ است. نصب آسان، طراحی مدرن، نور با کیفیت و یکنواخت، طول عمر بالا و کاهش مصرف انرژی تا 90 درصد در مقایسه با انواع قدیمی‌تر، باعث شده است تا یکی از بهترین انواع چراغ روشنایی برای بسیاری از فضاهای داخلی باشند.

در مقایسه ای میان پنل های ال ای دی و سایر لامپ های برخوردار از تکنولوژی ال ای دی، پنل های ال ای دی به علت دارا بودن تراشه های بیشتر، کیفیت نور و قابلیت استفاده بهتری داشته؛ علاوه بر این، گفته می شود این پنل ها از طراحی منعطف تری برخوردار هستند. همچنین بر مبنای طیف رنگی، تولید و عرضه دسته های متنوعی از آن ها، با طیف های رنگی گوناگون صورت می گیرد.

عرضه پنل ال ای دی سقفی 30*30 روکار

سایزهای مختلف پنل ال ای دی سقفی روکار

سایزهای مختلف پنل ال ای دی سقفی روکار روش دیگر دسته بندی چراغ سقفی پنل روکار، ابعاد است. امروزه این پنل‌ها در ابعاد و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و سلایق و نیازهای متنوعی را پوشش می‌دهند. پنل‌های روکار در اشکال مربعی، لوزی، مستطیلی، دایره‌ای و … طراحی شده‌اند.

پنل‌ روکار با ابعاد کوچک، مناسب روشنایی زیر کابینت آشپزخانه یا اتاق‌های خواب و منازل مسکونی است، اما ابعاد بزرگتر در محیط‌های اداری، سازمانی، بیمارستان‌ها و… به کار می‌رود. پنل ال ای دی 30*30 سانتی‌متر نیز ساخته شده‌اند، که متراژهای مناسبی را روشن می‌کنند.

برعکس پنل‌های توکار که محدودیت شکل و ابعاد دارند، تنوع مدل و ابعاد روکار بسیار زیاد است. حتی برخی از پنل‌های روکار که به نوع آسمان‌نما معروف هستند، ابعاد بسیار بزرگی دارند و قابلیت نصب و استفاده در بیمارستان‌ها و محیط‌های بزرگ اداری را دارند.

نورپردازی محیط با پنل ال ای دی روکار باعث بهبود روحیه و جو محیط، افزایش هوشیاری، عملکرد سریع‌تر در وظایف بصری، ادراکی و شناختی می‌شود. عمر لامپ مهتابی حدوداً یک سال است در حالی که پنل‌ ال ای دی بسته به مدت زمان روشن ماندن، از 10 تا 40 سال عمر می‌کند.

از معایب دیگری لامپ مهتابی تغییر رنگ نور و شدت آن، پس از گذشت مدت زمانی از نصب آن است. رنگ و شدت نور در لامپ‌های ال ای دی همواره ثابت است.

پنل های ال ای دی در اشکال گوناگون عرضه شده و پنل های گرد، دارای کاربرد های وسیعی در محیط هایی همچون ساختمان ادارات و نمایشگاه ها بوده؛ بسیاری از افراد نیز در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود و نورپردازی، از این مدل طراحی بهره می گیرند.

شاخص های کیفی پنل ال ای دی سقفی

شاخص های کیفی پنل ال ای دی سقفی ساختار داخلی این پنل‌ها مشابه لامپ‌های کم مصرف LED است، بنابراین بسیاری از شرکت‌هایی که لامپ ال ای دی به بازار عرضه کرده‌اند، پنل‌ ال ای دی نیز طراحی کرده‌اند. پنل‌های روشنایی که با نام چراغ‌های سقفی هم در بازار شناخته می‌شوند، مناسب روشنایی برای محیط‌هایی حتی با متراژهای بالا هستند و انتشار نور در آن‌ها اصولی و یکنواخت است.

پنل‌های سقفی در دو نوع توکار و روکار وجود دارند که پنل توکار قابلیت نصب درون محفظه‌های آرمسترانگ یا کامپوزیت‌های سقفی را دارد و بیشتر در ادارات و سازمان‌ها استفاده می‌شوند. در نوع روکار، محفظه انتشار نور تا حدی بلندتر است و به شکلی حبابی روی سقف یا دیوار نصب می‌شود.

چراغ سقفی پنل روکار را به روش‌های متفاوتی می‌توان دسته‌بندی کرد. چراغ سقفی پنل با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلفی طراحی شده‌اند. متداول‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در آنها هالوژن، ال ای دی ، اس ام دی و سی او بی است، که نوع هالوژنی قدیمی‌تر است و بهینگی انواع دیگر را ندارد.

پنل‌های هالوژنی برق زیادی مصرف می‌کنند و روشنایی خوبی را با استفاده از ترانس‌های برق ایجاد می‌کنند. این درحالی است که پنل‌های ال ای دی به دلیل ساختار جدید خود دارای گرمای تولیدی بسیار کمتر، مصرف برق بسیار پایین‌تر و بهینگی بالاتری هستند. بنابراین منطقی‌تر است که هزینه بالاتری را برای خرید آنها صرف کنیم تا پنل‌هایی با روشنایی زیاد و فناوری پیشرفته داشته باشیم.

پنل‌های ال ای دی به علت ساختار جدید، گرمای بسیار کمی تولید می‌کنند، مصرف برق بسیار کمی دارند و ساختار آنها مدرن است. البته این پنل‌ها اگرچه در مقایسه با مدل‌های قدیمی، گران‌تر هستند، اما به دلیل طول عمر بسیار بالا، طراحی مدرن، تابش نور یکنواخت و مصرف برق کم، بسیار مقرون به صرفه هستند.

یکی از مواردی که می توان به عنوان یک شاخص کیفی مهم در تهیه پنل های ال ای دی سقفی مدنظر قرار داد، میزان شار نوری بوده که به حداکثر میزان نور ایجاد شده توسط یک منبع نوری اشاره دارد. نیاز محیط های مختلف به شار نوری یکسان نیست.

لازم به ذکر است توان نیز به واسطه شار نوری محاسبه شده که نشان دهنده تاثیر ویژه شار نوری بر بهره وری از انرژی‌ می باشد. پنل های ال ای دی در ازای ساطع نمودن میزان نور بیشتر، توان کمتری داشته که این موضوع همانطور که بیان شد، به افزایش میزان بهره وری از انرژی می انجامد.

تولید انواع پنل ال ای دی سقفی روکار

تولید انواع پنل ال ای دی سقفی روکار تولید انواع پنل سقفی ال ای دی روکار توسط این شرکت انجام می گیرد که می توانید این پنل ها را با قیمت مناشب از این شرکت خریداری فرمایید . همانطور که در بالا تر گفته شد این پنل ها می توانند درصد بالایی از انرژی صرفه جویی کنند و این خودش یک امتیاز بزرگ برای یک محصول در نظر گرفته میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین قیمت پنل روکار با ما در تماس باشید.

امروزه مصرف انرژی از مسائل مورد توجه و بسیار حائز اهمیت به شمار آمده؛ به گونه ای که یکی از اهداف مهم تولیدکنندگان، تولید محصولاتی بوده که از انرژی به شیوه ای بهینه تر، بهره می برند. از آنجایی که پنل های ال ای دی به طور شایانی در کاهش میزان هزینه و مصارف موثر واقع شده؛ عرضه این محصولات، با استقبال گسترده و بسیاری از سوی متقاضیان همراه بوده؛ بنابراین تولید آن ها در ابعاد و مدل های گوناگون، در تنوعی وسیع و گسترده توسط سازندگان متعدد انجام می پذیرد.

هر آنچه باید از پنل ال ای دی سقفی بدانید

هر آنچه باید از پنل ال ای دی سقفی بدانید یکی از مواردی که ذکر آن پیش از تهیه پنل ال ای دی سقفی خالی از لطف نبوده، نیاز به تعمیرات این محصول پس از تهیه می‌باشد. میزان آسیب و زمان تخریب قطعه ها رابطه مستقیم با کیفیت محصول داشته اما به طور کلی پنل های ال ای دی، قابل تعمیر به واسطه تعویض بدنه یا برد خود بوده؛ همچنین چنانچه به چیپ های داخلی آسیب رسیده باشد، قابل ترمیم و در مواردی که مقدور نباشد نیز قابل تعویض هستند. اگرچه گفتنی است به ندرت نیاز به تعمیرهای اساسی وجود داشته اما به طور کلی هزینه زیادی به منظور انجام آن نیاز نمی باشد.

خرید عمده پنل ال ای دی سقفی روکار زیر قیمت بازار

خرید عمده پنل ال ای دی سقفی روکار زیر قیمت بازار قیمت پنل های ال ای دی سقفی روکار تابع فاکتور های متعددی بوده که قیمت این محصول را تحت تاثیر خود قرار می دهند. از جمله این عوامل میتوان به تاثیر مستقیم اندازه ابعاد، کیفیت متریال و مواد مورد استفاده، اندازه و تعداد چیپ های به کار رفته در طراحی پنل اشاره نمود. همچنین عواملی چون نوسانات ارزی، تاثیر واسطه ها و تبلیغات، و همچنین حمل و نقل محصول در موارذی که عرضه به بازار صورت می گیرد، قیمت نهایی محصول را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند.

همانطور که عنوان شد عواملی به طور غیر مستقیم قیمت را متاثر ساخته؛ از این رو خرید عمده پنل های ال ای دی سقفی روکار از توزیع کنندگان، از آن جا که تهیه محصول به طور مستقیم و با حذف واسطه ها انجام پذیرفته، نه تنها در وقت، بلکه در هزینه تمام شده خریدار نیز بسیار صرفه جویی به عمل می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.