عرضه بهترین پنل توکار دایره ای 6 وات

پنل توکار دایره ای 6 وات که امروزه به دلیل طراحی منحصر به فرد آن و استفاده از بهترین متریال دارای طرفداران بی شماری در داخل و خارج از کشور می باشد به بهترین نحو در شرکت ما تولید می شود.

این پنل با استفاده از بهترین مواد به تولید نور خروجی بسیار مفید و به دور از اشعه های مضر می پردازد شرکت ما با عرضه بهترین پنل توکار دایره گامی بزرگ در این صنعت برداشته است.

عرضه بهترین پنل توکار دایره ای 6 وات

مزایای استفاده از پنل های توکار

مزایای استفاده از پنل های توکار در بسیاری از ساختمان ها محلی برای نصب پنل های توکار در نظر گرفته شده است و از مزایای پنل توکار می توان به این نکته توجه کرد که بعد از نصب این پنل ها، پنل هم سطح با سقف می‌شود و هیچ برجستگی دیده نمی گردد.

پنل های ال ای دی که دارای دو رنگ آفتابی و مهتابی می باشند دارای نور بسیار باکیفیتی می باشند و این پنل ها طوری طراحی شده است که در جریان الکتریسیته صرفه جویی کنند. در صورتی که نور تولید شده از این پنل ها بسیار بیشتر از نور تولیدی در مقایسه با لامپ های قدیمی می باشد.

همچنین می‌توان گفت که نور تابیده شده در این پنل ها به هیچ عنوان تغییر نمی کند و ثابت می ماند که در مقایسه با لامپهای که در گذشته استفاده میشده مزیت محصوب می شود.

همانطور که می دانید لامپ های قدیمی بعد از گذشت مدت زمانی شروع به تحلیل رفته و نور آنها کم می شده اما پنل های ال ای دی این مشکل را ندارند.

این پنل ها دارای دو سال ضمانت کیفیت می باشند و برای محیط هایی مانند ادارات، ساختمان های مسکونی و…. کاربرد دارند.

مشخصات فنی پنل توکار دایره ای 6 وات

مشخصات فنی پنل توکار دایره ای 6 وات پنل های توکار که از جنس آلومینیوم و در طرح های مربع، مستطیل و دایره تولید می شوند به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته می شود زیرا این پنل ها آلودگی به همراه ندارند و اشعه های خطرناک مانند فرابنفش را ساتع نمی‌کنند .

میزان روشنایی آنها نسبت به لامپ های قدیمی تر بسیار بیشتر بوده و اگر در فاصله استاندارد از یکدیگر قرار داده شوند به طور کامل فضا را پوشش داده و روشن می نماید.

این پنل ها در سه رنگ مهتابی، افتابی و سه حالته طراحی شده‌اند که بسیار جذاب بوده و طرفداران زیادی را برای استفاده از این پنل ها به خود جلب کرده است. پنل سه حالت طوری طراحی شده است که می توان به سه صورت از آن استفاده نمود حالت اول چراغ بیرونی خاموش، چراغ داخلی روشن، حالت دوم چراغ بیرونی روشن، چراغ داخلی خاموش و حالت سوم روشن بودن هر دو چراغ میباشد.

باید به این نکته توجه کرد که کیفیت بالای این محصولات باعث می شود استفاده از پنل های توکار و روکار به نسبت محصولات قدیمی‌تر بسیار بیشتر بوده و خرید آنها برای خانواده‌ها به صرفه تر باشد.

همچنین می توان از گارانتی این لامپ ها استفاده نمود زیرا شرکت ما محصولات خود را گارانتی کرده و به مشتریان اجازه می دهد تا از خدمات پس از فروش پنل ها بهره ببرند.

سفارش پنل توکار دایره ای 6 وات مهتابی

سفارش پنل توکار دایره ای 6 وات مهتابی پنل توکار دایره ای که در سه طرح، پنل 6 وات مهتابی و پنل ۶ وات آفتابی و همچنین پنل سه منظوره تولید می شود بسیار پرطرفدار بوده و علاقه مندان زیادی بخرید این پنل ها اقدام می نمایند و در خانه خود و یا در مکان های مربوطه ی دیگر استفاده می نمایند.

سفارش این پنل ها بصورت اینترنتی بوده و افرادی که علاقه به خرید این پنل‌ها دارند می‌توانند به سایت معتبر شرکت ما مراجعه کرده و پنل مورد نظر خود را با یکی از رنگ های ذکر شده سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

شایان ذکر است که بگویم در صورت خرید انبوه می توانید از تخفیفات ویژه ی شرکت ما بهره برده و با صرف هزینه‌ای کمتر خریدی بیشتر و پرسودتری را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.