عرضه انواع قطعات الکترونیکی در بازار الکترونیک

انواع قطعات الکترونیکی آی سی اصل چه کاربردی را در مدارات الکترونیکی دارد؟ عرضه و فروش قطعات الکترونیکی در کدام بازار الکترونیک قابل دسترسی می باشد؟
قطعات الکترونیکی در بازار الکترونیک بسیار گسترده می باشند که در این مقاله علمی تخصصی قطعه آی سی را به شما معرفی می کنیم تا شما از این قطعه اطلاعاتی را داشته باشید.
قطعه الکترونیکی آی سی را در دو نوع تولید و در بازار به فروش خواهد رسید یک نوع آن تی تی ال و نوع دیگر سی موس که در نوع تی تی ال با 74 شروع می شود، اما سی موس با 40 شروع خواهد شد.

آی سی های تی تی ال همان آی سی های مدار منطقی می باشند و هنگام کار با این آی سی ها باید دقت لازم را داشته باشید چون این آی سی ها حساس و گران می باشند و با ولتاژ دقیق 5 ولت کار می کند.
شما هنگام اعمال ولتاژ برای اطمینان بیشتر می توانید روی 4.8 ولت منبع تغذیه خود را تنظیم کنید تا آی سی نسوزد.

برای کار با آی سی های سی موس باید ولتاژ منبع تغذیه 5 ولت باشد و برای این آی سی ها کم کردن ولتاژ بی معنی است چون که به اون صورت حساس نمی باشند.
عرضه و فروش انواع قطعات الکترونیکی آی سی های تی تی ال و سی موس در بازار های الکترونیک تهران،شیراز و اصفهان می باشد جهت خرید می توانید از طریق این بازار ها اقدام نمایید.

قطعه الکترونیکی دیاک چیست؟

دیاک از نوع قطعات الکترونیکی و هم خانواده ترایاک می باشد، دیاک ساختاری شبیه به ترایاک خواهد داشت و در نوع سه لایه و پنج لایه تولید می شود.
در نوع سه لایه ساختاری شبیه به ترانزیستور پی ان پی دارد اما با تفاوت اینکه در دیاک سه لایه پایه بیس وجود نخواهد داشت.
کاربرد قطعه دیاک در مدار فرمان ترایاک می باشد و به این صورت در مدار کار می کند که اگر ولتاژ خازن به ولتاژ شکست دیاک برسد دیاک عمل می کند و باعث روشن شدن ترایاک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.