صادر کنندگان پنل ال ای دی توکار بادوام

توضیحات کلی درباره ی پنل ال ای دی توکار :

پنل های ال ای دی با توجه به کارایی بسیاری که دارند و بدلیل زیبایی و روشنایی خاصی که به منزل و محل کار شما می بخشند دارای طرفداران زیادی هستند. این پنل ها در رنگ ها و شکل های مختلفی ساخته می شوند و مهم ترین رنگ های این پنل ها آبی و قرمز می باشد. این محصولات به ندرت خراب می شوند و درصورت خرابی به آسانی می توان آن ها را عوض نمود.

این ال ای دی ها با محیط زیست سازگاری زیادی دارد و سبب آلودگی نمی شود و از طرفی بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل تعویض یا نصب هستند و به طور کلی از نظر اقتصادی و هزینه های لازم جهت روشنایی بسیار به صرفه می باشد.

صادر کنندگان پنل ال ای دی توکار بادوام

معرفی پنل ال ای دی توکار سه حالته

معرفی پنل ال ای دی توکار سه حالته پنل سه حالته جهت روشنایی عمومی و روشنایی تزئینی به کار می روند.این پنل ها دارای دو رنگ آفتابی و مهتابی در داخل و چهار رنگ آفتابی، مهتابی، آبی و صورتی در اطراف آن ها و قابلیت انتخاب این دو رنگ در سه حالت امکان پذیر می باشد. این پنل ها در شرایط محیطی سرد، خشک و مرطوب قابل استفاده هستند و زمانی که نصب و تعویضش می کنید باید دقت داشته باشی که ولتاژ آن درست تنظیم شده باشد.

این پنل ها را با ابزار کنترل کننده ی نور استفاده نکنید و زمانی که قصد تعویض یا نصب این محصول بودید جریان برق را به کل قطع نمایید. به هیچ وجه اجزای آن را خودتان تعویض نکنید یا تغییری در آن ندهید که بسیار خطرناک می باشد و از قرار دادن این پنل ها در کنار اشیا قابل آتش گرفتن مانند پارچه یا کاغذ خودداری فرمائید. از این محصول در امکانی که احتمال دارد آب با آن تماس داشته باشد یا دما بسیار بالا باشد استفاده نکنید. در زمانی که این محصول روشن است یا تازه خاموش شده است از دست زدن به آن خودداری کنید چون موجود سوختگی می شود و این پنل را در مکانی که فضا کاملا بسته است و هیچ هوایی رفت و آمد نمی کند نصب نکنید.

طول عمر بالا پنل ال ای دی توکار

طول عمر بالا پنل ال ای دی توکار مد پنل های ال ای دی :

پنل ال ای دی بادوام بالایی که دارد به عنوان دارا بودن بیشترین طول عمر شناخته می شود و برای مثال میانگینی برای استفاده از این پنل ها در نظر بگیریم تقریبا ۶۰ هزار ساعت می باشد، در صورتی که مدت زمان تقریبی استفاده از لامپ های رشته ای ۶۰ وات ۱۵۰۰ ساعت می باشد و لامپ های CFL تقریبا بین ۶۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ ساعت می باشد. به طور کلی طول عمر لامپ ها بر حسب ساعت هایی که از آن استفاده شده است نیست بلکه ساعت هایی می باشد که به طور مطلوب و عالی روشن بوده است و زمانی که روشنایی لامپ به کمتر از ۴۰ درصد برسد زمان تعویض آن می باشد. در صورتی که این پنل ها در روز حدود ۸ ساعت روشن باشد انتظار می رود که ۱۷ سال قابل استفاده باشد با شرایط مطلوب و طول عمر بالا و بهره نوری بسیار بالا راهی کار آمد برای افزایش بهره دادن سیستم های روشنایی می باشد.

عرضه مستقیم پنل ال ای دی توکار

عرضه مستقیم پنل ال ای دی توکار این سایت مرکزی جهت عرضه پنل توکار به صورت مستقیم از کارخانه به متقاضیان می باشد و به صورت عمده اقدام به فروش این محصول کرده که عمدتا قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا را دارا می باشد و بدون واسطه از کارخانه مستقیم به دست مشتری می رساند.

این محصول بدلیل کیفیت بالا و قیمتی پایین یکی از پرفروش ترین پنل ها میباشد که با کارایی و زیبایی خاصی که به منزل یا محل کار شما میدهد متقاضیان بی شماری دارد و این خصوصیات صادرات پنل ال ای دی را به همراه داشته است که توسط این مرکز به صورت آنلاین به راحتی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.