صادرات پنل ال ای دی 100 وات به عراق

قیمت خرید و فروش پنل ال ای دی 100 وات در مدل های بدون سنسور در بازار تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود که مهمترین آنها کیفیت این محصولات می باشد. این پنل ها در حجم زیادی تولید می شوند که علاوه بر تأمین تقاضای داخلی ، امکان صادرات راحت آنها را به کشورهای دیگر را نیز همچون عراق فراهم می کند.

صادرات پنل ال ای دی 100 وات به عراق

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی ‌100 وات

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی ‌100 وات		همانطور که می دانید انواع لامپ ال ای دی در طرح های مختلفی، با کارایی های متفاوت، طراحی و تولید می شوند که دسترسی به انواع این پنل ها برای خرید عمده نسبت به گذشته، بسیار راحت تر صورت می گیرد. برای خرید مدل های متفاوت  و قیمت مناسب، این محصولات لازم است، اطلاعات مختصری در زمینه انواع آنها داشته باشید، تا با انتخاب بهتر، ضمن پرداخت هزینه کمتر، به بازدهی بیشتری برسید. انواع پنل های موجود در بازار که مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند عبارتند از:

  • پنل‌های مستطیلی/مربعی
  • پنل‌های دایره‌ای
  • پنل‌های Edge Light
  • پنل های Back Light
  • پنل های سه‌ حالته دو رنگ

برای خرید انواع پنل، توجه داشته باشید که یک ویژگی مهم در انتخاب پنل‌ ها، میزان شار نوری آنها می باشد. شار نوری، میزان کلی نور ساطع شده از منبع نور می‌باشد که این میزان برای محیط‌های مختلف، با مقادیر متفاوت تعریف می شود.

مراحل نصب این پنل ها به دو روش روکار و توکار انجام می شود. در نصب به روش روکار، به دلیل اینکه نیاز به برش سقف ندارد کارها ساده تر و راحت تر انجام می شود و تنها به کمک چند براکت و پیچ می توانید چراغ پنلی را به راحتی نصب نمایید.

نکته قابل توجه دیگر، این است که رنگ نور این محصول شامل دو رنگ نور سفید و سفید آفتابی می باشد که می توانید با توجه به محیطی که در آن قرار دارید رنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

کارایی پنل های ال ای دی 100 وات

کارایی پنل های ال ای دی 100 وات	مهمترین کارایی پنل های ال ای دی ‌100 وات سهولت در استفاده از آنها برای ایجاد روشنایی مناسب محیط می باشد.

این پنل ها با ویژگیهای منحصر به فردی که دارند، باعث ایجاد روشنایی کامل در یک محیط می شود و با توجه به میزان توان بالایی که دارد، مقدار مصرف انرژی در آن بسیار کم می باشد و همه این ویژگی ها بخاطر ساختار آن می باشد.

در حقیقت ساختار صفحه های ال ای دی و چیدمان آنها در قالب یک صفحه سبب پخش نور در سطح وسیعی می شود که در نتیجه انرژی کمتری مصرف می کند، بنابراین می توان گفت که استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در کنار این ویژگی ها، باید در نظر داشت که این پنل تولید گرمای اضافی در محیط نمی کند و تابشی یکنواخت و فاقد تشعشعات مضر دارد که به چشم آسیبی نمی رساند.

این پنل ها چون از توان 100 که نسبتا توان بالایی محسوب می شود، استفاده می کند، میزان روشنایی کافی و مطلوبی برای یک المان روشنایی به حساب می آید، بدین جهت می توان گفت این پنل ها مناسب جهت استفاده در:

  • سالن های بزرگ
  • راهروها 
  • پله ها
  •  آمفی تئاتر ها
  • سینماها
  • اداره ها
  • هتل ها 

به طور کلی باید گفت انواع چراغ های ال ای دی علاوه بر مصرف انرژی کمتری که دارند، به لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب برای مکان های بزرگ می باشند.

مزیت پنل ال ای دی شیله 100 وات

مزیت پنل ال ای دی شیله 100 وات همانطور که می دانید پنل ال ای دی شیله 100 وات یکی از پرکاربرد ترین نوع پنل های موجود در بازار می باشند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. از مهمترین مزیت استفاده از این پنل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  این چراغ ها مصرف انرژی کمی دارند.
  • نوری با کیفیت و سالم و بدون خیرگی تولید می کنند.
  • انورها حاصل از آنها فاقد تشعشات مضر بوده که مانع از آسیب رساندن به چشم می شود و باعث خستگی آن نیز نمی شود.

شایان ذکر است که این محصول به صورت روکار قابل نصب بوده و برای نصب آن نیازی به سوراخ کردن یا ایجاد برش در سقف نمی باشد.

به این صورت که در پشت پنل روکار محفظه ای قرار دارد که درایور درون آن قرار می گیرد. بنابراین فقط کافی است براکت روی سقف پیچ گردد و پنل روی آن سوار گردد.

نکته مهم دیگر اینکه پنل روکار شیله، دارای ابعاد بیرونی 30*30 می باشد که به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ این پنل، استفاده از آن به عنوان منبع اصلی تامین کننده نور در اتاق های خواب، پذیرایی منازل، آشپزخانه ها بسیار رایج است.

مزیت پنل ال ای دی شیله 100 وات نسبت به سایر انواع پنل ها، همین مواردی بود که عرض شد. همین مزایا باعث شده است بازار این محصول هم در داخل و خارج از کشور رونق خوبی داشته باشد.

محل فروش عمده پنل ال ای دی 100 وات

محل فروش عمده پنل ال ای دی 100 وات از آنجایی که پنل های ال ای در ایران فروش بالایی دارد و هر روز خرید و فروش می شوند. آیا می دانید مراکز خرید این محصولات کجا هستند؟ چه عواملی در قیمت این محصولات تأثیر دارد؟ چگونه این محصول تولید و توزیع می شود؟ در اینجا نکاتی مفید درباره نحوه عرضه این محصول در بازار های مختلف ارائه شده است.

موضوعی که تمامی خریداران عمده و خرده این محصولات به آن توجه دارند، این است که فروش عمده لامپ های ال ای دی ارزان قیمت در بازار می بایست توسط برخی مراکز، مانند شرکت های تولیدی و عمده فروشان انجام شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها تولیدات خود را، به عنوان بزرگترین تولید کننده های صفحات روشنایی ال ای دی  با بیش از 300 نوع “محصول” در بازار عرضه می کنند که به منظور راحتی خریداران و در دسترس بودن، اقدام به توزیع محصولات در سراسر کشور، از طریق شبکه‌های فروش نموده اند. از جمله مهمترین شبکه های این مراکز تولیدی را می توان اینگونه معرفی نمود:

  • نمایندگی های پخش سراسری
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فروشگاه‌های اختصاصی
  • فروش مستقیم به سازمان‌ها و ادارات

در کنار تمامی این شبکه های فروش مراکز پخش اینترنتی نیز به طور گسترده فعالیت در زمینه عرضه عمده این محصولات در سراسر ایران را آغاز کرده اند. که در نتیجه دسترسی های بهتری برای خریداران عمده داخلی و خارجی این محصولات، برای یک خرید با کیفیت و تضمین شده فراهم می باشد.

برای خرید بهتر در زمانی کوتاهتر نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا، خریداران عمده، امور مربوط به تجارت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. شما نیز می توانید برای انجام معاملات خود از طریق این مجموعه به صورت آنلاین اقدام نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.