صادرات پنل ال ای دی سقفی گرد باکیفیت

پنل ال ای دی سقفی گرد توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی این نوع پنل ها انجام می شود. کارخانه های تولید کننده ی این نوع پنل باکیفیت بسیار بالا عرضه می کنند و فروشنده ها به دلیل اینکه این پنل ها را به صورت عمده و کلی مستقیم از خود کارخانه با قیمت باصرفه و مناسب تهیه می کنند. این پنل ها به علت تولید داخلی و فراوانی تعداد آن به اکثر کشور های مجاور و آسیایی و حتی بعضی از کشورهای اروپایی نیز صادر می شود. پنل LED صادراتی با قیمت مناسب عرضه می شود و امروزه راه های دسترسی به این نوع پنل ها بسیار آسان بوده و می توان ازطریق سایت های فروش و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.

امروزه صادرات پنل سقفی بصورت عمده به اکثر کشور های خاورمیانه به وفور دیده می شود.

صادرات پنل ال ای دی به بازار های خارجی باعث بهبود وضعیت تولید کنندگان داخلی و شرکت های توزیعی شده است، علاوه بر آن ارز آوری مناسبی به همراه دارد.

صادرات پنل ال ای دی سقفی گرد باکیفیت

معیارهای مهم برای انتخاب پنل سقفی

معیارهای مهم برای انتخاب پنل سقفی پنل های سقفی تعداد بسیار زیادی دارند و امروزه در بسیاری از محل های تفریحی و گردشگری، تالار ها، هتل ها، مراکز خرید و سالن های همایش دیده می شوند. معیار های مهم برای انتخاب پنل سقفی نسبت به کاربرد آن در محل متفاوت است.

یکی از معیارهای مهم این نوع پنل جنس آن است، معمولا در بیشتر آنها نوع آلمینیومی آن به دلیل سبک تر بودن مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر معیار های مهم رنگ و کیفیت نور پردازی آن در محل های بزرگ و کوچک بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر موردی که باید در هنگام انتخاب این پنل بررسی شود توان و بازده آن است. توجه داشته باشیم که در هنگام خرید این محصول از شرکتهای معتبر ثبت شده و همچنین سایت ها و مراکز فروش معتبر اینترنتی که اکثر آنها داری مدیر فروش هستند و ما را در هنگام خرید راهنمائی و توصیه های لازم را می دهند، بهتر است از همین مکان ها برای خرید اقدام صورت گیرد. با صرفه بودن و داشتن علامت استاندارد یکی دیگر از الویت های خرید و انتخاب پنل می باشد. امروزه بخاطر وجود افراد سودجو و دلال در عرصه های خرید و فروش انواع لوازم در بازارها نباید از وجود اشیاء تقلبی و جنس های نامرغوب با قیمت های متفاوت از قیمت اصلی غافل بود.

بهتر است برای خرید پنل سقفی در هنگام خرید اندازه آن نسبت محیطی که در آن مورد استفاده قرار خواهد گرف برسی شود.

برای اینکه بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر پنل سقفی را انتخاب کنید، بهتر است؛ از شرکت و برند معتبر خریداری بکنید.

آشنایی با انواع پنل ال ای دی سقفی

آشنایی با انواع پنل ال ای دی سقفی برای آشنایی با پنل ها که به طور کلی به سه صورت تقسیم می شود پنل های روکار، پنل های، توکار و معلق. یکی ازاین پنل های ال ای دی سقفی است، همانطور که از نامش پیداست در انواع سقف ها به صورت ثابت نصب می شود.

پنل های ال ای دی در انواع مختلف و به شکل و اندازه های مختلفی وجود دارند که هرکدام مختص به یک محیط و مکان می باشند این پنل ها در انواع مختلف بصورت گرد، مستطیلی و مربع هستند.برخی از پنل ها قابلیت تنظیم سایز را هم دارند. یکی دیگر از پنل ها، پنل های سرامیکی هستند. برخی از پنل ها هم وجود دارند که سه یا چند حالته هستند، برخی دیگر از پنل ها هستند که میتوان آن هارا به وسیله کنترل از انواع رنگ به رنگ های دیگر و نحوه ی نور پردازی آن ها را تغییر داد.

در تقسیم بندی دیگر پنل سقفی به دو صورت مربعی و گرد دسته بندی شده است. بر حسب نیاز و معماری ساختمان می توان از انواع پنل سقفی انتخاب کرد و بهره برد.

شرکت پخش پنل ال ای دی سقفی گرد

شرکت پخش پنل ال ای دی سقفی گرد تولید پنل ال ای دی در کارخانه ها و شرکت های تولیدی این نوع پنل ها انجام می شود. کارخانه های تولید کننده ی این نوع پنل باکیفیت بسیار بالا عرضه می کنند و فروشنده ها به دلیل اینکه این پنل ها را به صورت عمده و کلی مستقیم از خود کارخانه با قیمت باصرفه و مناسب تهیه می کنند.

پنل های ال ای دی سقفی به علت تولید داخلی و فراوانی تعداد آن به اکثر کشور های مجاور و آسیایی و حتی بعضی از کشورهای اروپایی نیز صادر می شود. پخش پنل ال ای دی با قیمت مناسب و به راحتی عرضه می شود و امروزه راه های دسترسی به این نوع پنل ها بسیار آسان بوده و می توان ازطریق سایت های فروش و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.

همانطور که اشاره شد این شرکت ها جهت رفاه حال مشتریان خود سایت های فروش راه اندازی کرده اند، تا محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور به فروش رسانند.

هنگام سفارش پنل ال ای دی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام سفارش پنل ال ای دی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید این کالا باید به نکات زیر توجه کرد.

  • اندازه پنل: وقتی که می خواهیم یکی از محصولات را سفارش بدهیم باید به اندازه جایگاهی که می خواهیم پنل را روی آن نصب کنیم دقت داشته باشیم که تا اندازه آن جایگاه با اندازه پنل یکی باشد تا به راحتی نصب شود.

  • قیمت پنل: اگر که می خواهید پنل خوب و با کیفیت خریداری کنید باید از قیمت های پایین دوری بکنید چون کالا هایی که قیمت پایین دارند ممکن است که از کیفیت پایینی برخوردار باشند و در این صورت شما مجبور می شوید که بزودی باز هم پنل هایی که خریداری کرده اید را تعویض کنید.

  • وات پنل: این دسته از پنل ها که نور بیشتری دارند و برق زیادی هم مصرف میکنند وات بیشتری دارند! پس اگر شما به دنبال پنل هایی هستید که کم مصرف باشند باید به این موضوع توجه داشته باشید که پنل های کم مصرف نور کمتری نیز دارند ولی اگر می خواهید پنلی خریداری کنید که نور زیادی داشته باشند قطعا مصرف برق شما بالا خواهد رفت.

  • میزان حفاظت: میزان مقاوت هر پنل در برابر خاک، گرد و غبار و آب روی آن درج شده است .هنگام خرید پنل ها به مقدار عدد IP آن توجه کنید. بیشترین میزان مقاومت در این پنل ها عدد 8 است و هر چقدر این عدد کم تر باشد میزان حفاظت پنل پایین تر خواهد بود.

  • گارانتی: یکی دیگر از نکات مهم این چراغ ها هنگام خرید گارانتی آنها می باشد. گارانتی به ما این اطمینان را می دهد که پنلی که خریدیم کیفیت خوبی دارد ولی اگر آن محصول خراب شود می توان آن را با یک پنل نو تعویض و یا تعمیر کرد. البته گارانتی ها هم بنا بر شرکت های تولیدی و فروشندگان آن محصول تاریخ و مدت زمان متفاوتی دارند.

خرید مستقیم پنل ال ای دی سقفی بزرگ از تولید کننده

خرید مستقیم پنل ال ای دی سقفی بزرگ از تولید کننده

در بازار پنل های ایرانی زیادی با قیمت های متفاوت وجود دارند ولی اگر ما می خواهیم پنل هایی با کیفیت و با قیمت مناسب از بازار بخریم بهتر است تا پنل ها را مستقیم از خود تولید کننده خریداری کنیم و از داشتن کیفیت محصول و اصل بودن آن خاطر جمع باشیم. زمانی که ما پنل مورد نظرمان را از یک تولید کننده خریداری کرده باشیم به دلیل حذف واسطه ها قطعا در کاهش هزینه ها بسیار مؤثر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.