صادرات عمده پنل ال ای دی 12 ولت با کیفیت

پس از اختراع برق توسط ادیسون و ابداع لامپ های رشته ای با پیشرفت تکنولوژی کم کم لامپ های رشته ای جای خود را به لامپ های کم مصرف تر داد در این لامپ ها بیشتر انرژی مصرف شده به جای گرما به نور تبدیل می شود به همین دلیل با مصرف کمتر انرژی بازدهی نوری بالاتری دارند. لامپ های ال ای دی آخرین نسل لامپ های کم مصرفی است که به بازار عرضه شده، پنل ال ای دی 12 ولت از جمله پرفروش ترین نوع لامپ ال ای دی می باشد.

صادرات عمده پنل ال ای دی 12 ولت با کیفیت

مشخصات و شاخصه های پنل ال ای دی 12 ولت

مشخصات و شاخصه های پنل ال ای دی 12 ولت		همانطور که گفته شد پنل ال ای دی یکی از پرفروش ترین لامپ ها در دهه اخیر شده است؛ عامل اصلی پرفروش بودن این نوع لامپ به دلیل پایین آمدن هزینه مصرف برق مشتریان می باشد و این نوع از پنل ها دارای مشخصاتی است که در ذیل به تشریح آن می پردازیم.

  • طراحی مدرن پنل ال ای دی: وجود اشکال گوناگون این پنل اعم از دایره ای، مربعی و مستطیلی باعث شده که در بیشتر مکان ها مانند تالارها، ساختمان ها و … که طراحی مدرن شده است؛ استفاده زیادی می شود.
  • طول عمر پنل ال ای دی: یکی از مشخصات مهم پنل ال ای دی 12 ولت این است که اجزای داخلی و چیپ های مصرفی درون آن به گونه ای طراحی شده که طول عمری برابر 2500 ساعت داشته، ساخت پنل و طراحی های صورت گرفته باعث شده تا لامپ گرمای بالایی نداشته باشد و طول عمر زیادی را به خود اختصاص دهد.
  • قیمت پنل ال ای دی: علاوه بر هزینه ی مقرون به صرفه جهت تهیه پنل ال ای دی 12 ولت که نسبت به سایر لامپ ها از قیمت مناسب برخوردار می باشد از جنبه ی هزینه ی برق مصرفی و  هزینه های تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین بوده و با کمترین هزینه بالاترین بازدهی را دارد.

شرکتهای سازنده پنل ال ای دی 12 ولت به دلیل جلب رضایت مشتری و اطمینان از خرید این نوع لامپ ها معمولا تا طول عمر متوسط آن اقدام به ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت فروش 5 ساله جهت تعویض می نمایند.

مزیت ها و کاربرد های پنل های ال ای دی 12 ولت

مزیت ها و کاربرد های پنل های ال ای دی 12 ولت	کاربرد پنل ال ای دی 12 ولت علاوه بر مصارف خانگی مانند نورپردازی زیر کابینت، روشنایی میز کار و روشنایی اتاق برای تریلی های همراه بار، اسباب بازی ها، تزئین و روشنایی انواع فروشگاه ها، کشتی ها و قایق های مسافری و تفریحی و سیستم های روشنایی خورشیدی طراحی شده است. 

پنل های ال ای دی با وجود یک دیفیوزر نوری یک دیوار صاف و بی عیب از نور با  انواع رنگ ها  را بدون لامپ های قابل مشاهده و یا نقاط داغ ارائه می دهد. پیش از اختراع لامپ های کم مصرف معمولا جهت روشنایی از لامپ های فلورسنت و رشته ای استفاده می شد که به دلیل سادگی و میزان گرمای زیاد حاصل معمولا قاپ های که جهت تزئین و کاربرد آن ها استفاده می شد ظاهری یکنواخت داشت اما پنل ال ای دی با داشتن  قاب آلیاژ آلومینیومی محکم و به رنگ سفید است و به گونه ای طراحی شده که 3 برابر بیشتر از پنل های فلورسنت دوام داشته باشد همچنین در انواع دایره ای، مربعی و … طراحی شده و در هر فضایی قابل استفاده می باشد.

پنل ال ای دی 12 ولت شامل یک درایور جریان ثابت با کانکتور بشکه پلاگین و بازی برای اتصال آسان به منبع تغذیه CPS می باشد و به انواع جریان های متناوب از 12 تا 240 ولت قابل اجرا است که خود از مزیت ها و برتری نسبت به سایر لامپ ها بوده و از عواملی است که تولید کنندگان بدون محدودیت محصولات خود را تولید و به صادرات عمده پنل اقدام نمایند.

مدل های پنل ال ای دی 12 ولت

مدل های پنل ال ای دی 12 ولت با عنایت به مقرون به صرفه بودن هزینه های انجام شده مربوط به خرید پنل ال ای دی و کاهش هزینه های برق و نگهداری آن در کنار جذابیت و زیبایی نور تولید شده، تولیدکنندگان بر آن شدند تا نسبت به تنوع تولیدات خود اقدام نموده و هر روز در بازار مدل های جدیدی از پنل ال ای دی 12 ولت را شاهد هستیم مانند مدل های که در کناف ها، سازه های گچی، توکار دور شیشه ای و دور سرامیکی که در ابعاد و رنگ های متنوع متناسب با هر نوع سازه و متراژ قابل استفاده می باشد.

در کنار طراحی و مدل های ساخته شده جهت انواع مصرف و تامین روشنایی محیط پنل های ال ای دی با توجه به فرم تولید و فنر های استفاده شده در بدنه آن به سادگی در هر سطحی قابل نصب و اجرا می باشد؛ پنل های ال ای دی به کار رفته نوری صاف و یکسان تولید کرده؛ با کلید های برق دیمر قابل استفاده بوده میزان روشنایی نهایی حاصل از این لامپ ها قابلیت تنظیم دارد.

از دیگر مدل های پنل ال ای دی 12 ولت انواع صنعتی آن می باشد در این نوع مدل ها قاب های آلومینیومی آن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و معمولا در بالای دستگاه هایی که می بایست نور کافی جهت کار با آن فراهم گردد استفاده می شود؛ کاربرد این نوع لامپ ها تا جایی پیشرفته که هم اکنون در بسیاری از دستگاه های پزشکی مانند سی تی اسکن ها و دستگاه های ام آر آی مورد مصرف است.

صادرات عمده پنل های ال ای دی 12 ولت

صادرات عمده پنل های ال ای دی 12 ولتتولید اجزای داخلی پنل های ال ای دی در گذشته در داخل کشور انجام نمی گرفت و غالباً از خارج وارد می شد اما با گسترش کارخانجات تولیدی در داخل کشور تولیدکنندگان کلیه اجزای سازنده پنل های ال ای دی 12 ولت را در داخل کشور تولید می کنند کیفیت محصولات تولیدی داخلی به حدی مطلوب و درجه یک بوده که این پنل ها چه به صورت لامپ های ال ای دی و چه به صورت اجزای داخلی آن به سایر کشورها قابل صادر کردن می باشد.

صادرات پنل ال ای دی در حال حاضر از شرکت های معتبر تولید کننده این پنل ها در کشور به کشورهای خاورمیانه، آسیای مرکزی و حتی اروپا و آفریقا در حال انجام می باشد. صادرات عمده پنل معمولا به صورت مونتاژ شده و در اشکال دایره، مربع و مستطیل شکل با رنگهای متنوع انجام می گیرد؛ این محصولات با کیفیت توانسته است جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا نموده و تقاضای آن روز به روز افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.