صادرات عمده پنل ال ای دی گرد

یکی از مدرن ترین و جدید ترین وسایل روشنایی که به تازگی به بازار عرضه شده و بدلیل نوع طراحی و فوایدی که داشته از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است، پنل ال ای دی گرد می باشد. این نوع پنل با استفاده از شیوه های روز دنیا و استانداردهای بسیار بالا تهیه و تولید شده و بدلیل کیفیت بسیار بالایی که داشته بصورت عمده به سایر نقاط کشور صادر می گردد. همچنین صادرات عمده پنل ال ای دی به سایر نقاط برون مرزی رونق بسیار فراوانی به بازار کسب و کار ایران داده است و با استقبال بالایی مواجه شده است.

صادرات عمده پنل ال ای دی گرد

معرفی پنل های ال ای دی گرد

معرفی پنل های ال ای دی گرد		پنل های تازه به بازار عرضه شده که یکی از جمله متنوع ترین و پرکاربردترین ها در بخش های مسکونی، تجاری و… می باشند، انواع بسیاری داشته که می توان به پنل ال ای دی گرد بعنوان یکی از پر فروش ترین های این محصولات اشاره کرد.

این پنل های ال ای دی بدلیل نوع طراحی خاص و به روزی که دارند، از شیوه های نوینی در تامین میزان روشنایی محیط اطراف شما استفاده می کنند. نوع نوردهی به محیط توسط این پنل ها در مقایسه با لامپ های معمولی بسیار متفاوت بوده و فضایی فرح بخش را برای شما ایجاد می کند.

از جمله مواردی که می توان از علل استقبال و فروش روز افزون این نوع پنل ها دانست می توان به چند نمونه ی زیر اشاره کرد:

  • طراحی خاص و ظاهر متفاوت محصول که نمایی مدرن به محیط می بخشد.
  • برخورداری از طراحی بسیار منعطف و متنوع
  • نوردهی کارآمد با کیفیت بسیار بالا
  • امکان استفاده به مدت بسیار طولانی
  • ماندگاری و عمر بالای محصول
  • تنوع در ایجاد انواع طیف رنگی
  • سازگاری و هماهنگی با انواع نرم افزارها

تراشه های به کار رفته در این نوع پنل ها به نسبت سایر لامپ های معمولی از میزان بیشتری برخوردار بوده و این یکی از دلایل افزایش میزان نور ساطع شده توسط این پنل ها نسبت به سایر لامپ ها است.

پنل های ال ای دی گرد را می توان در سایزهای مختلف و متنوعی یافت، و قیمت نهایی هریک از این محصولات نیز بسته به میزان کوچکی و بزرگی، میزان و کیفیت نوردهی متغیر می باشد.

نحوه ی نصب این پنل ها بسته به نوع سایز آنها متفاوت است، بعنوان مثال پنل ال ای دی گرد که ابعاد بزرگی داشته بطور معلق نصب شده و پنل با سایز کوچکتر به شکل توکار و رو کار نصب می گردد.

در طراحی این پنل ها از نوعی قاب آلومینیومی بسیار سبک استفاده شده که متشکل از سه لایه است. این قاب از اصلی ترین اجزای این نوع پنل می باشد که تاثیر به سزایی در جلوگیری از هدر رفت نور دارد.

مقایسه پنل ال ای دی گرد با پنل ال ای دی مربع

مقایسه پنل ال ای دی گرد با پنل ال ای دی مربع	پنل های ال ای دی طراحی شده انواع مختلفی دارد. در این بخش به توضیح و مقایسه ی دو نوع از این پنل ها یعنی پنل ال ای دی گرد و پنل ال ای دی مربع می پردازیم:

  • پنل های ال ای دی گرد یا دایره ای همانطور که از ظاهرشان پیداست طراحی متفاوتی با پنل های ال ای دی مربع شکل دارند. نحوه ی نصب هریک از این نوع پنل ها متفاوت از دیگری است. پنل های مربعی شکل اغلب در فضاهایی کاربرد دارد که نیاز به نوردهی در سقف های کاذب دارند. و اما پنل های دایره ای بسته به نوع سایز داری شیوه های نصب متفاوتی می باشند. به طور کل هر یک از این دو نوع پنل ال ای دی را بسته به نوع سایز پنل می توان به شکل توکار یا روکار نصب کرد.
  • پنل های ال ای دی مربع شکل اغلب در سایز و ابعاد مشخصی طراحی شده اند بعنوان مثال 60*60، 30*30 و… و امکان نصب این پنل ها به شکل معلق صورت نمی پذیرد. اما پنل های ال ای دی گرد در ابعاد بزرگ امکان نصب معلق را نیز دارند.
  • هریک از این پنل ها بسته به نوع طراحی و ساخت از توان متفاوتی بهره مندند.
  • جنس بدنه ی این نوع پنل ها از آلومینیوم سبک می باشد.
  • به صرفه بودن یکی از جمله اشتراکات در این نوع پنل هاست و …

هریک از این دو نوع پنل ال ای دی کاربردهای مخصوص به خود را دارند و بدلیل زیبایی منحصربفرد و طراحی مدرنی که داشته متناسب با نیاز و سیلقه ی مشتریان خریداری می گردند.

قیمت هر یک از این تولیدات نیز با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارا می باشند نسبت به دیگری متفاوت است.

میزان کارایی پنل های ال ای دی

میزان کارایی پنل های ال ای دیپنل های ال ای دی با استفاده از به روز ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی، به یکی از با صرفه ترین و اقتصادی ترین وسایل جهت نوردهی به محیط های مسکونی، بیمارستان ها، راهروها، راه پله ها، و… تبدیل شده اند.

میزان کارایی پنل ال ای دی در مقایسه با سایر محصولات عرضه شده بسیار بالا و موثر است، به گونه ای که می توان با خرید هریک از انواع این پنل ها، علاوه بر کاهش هزینه های اقتصادی بر اثر هدررفت انرژی، زیبایی خاصی به محیط داده و فضایی آرامش بخش را تجربه کرد.

این تولیدات به شکل های مختلفی همچون توکار که اغلب در اماکن تجاری استفاده می شود و همچنین روکار یا سقفی نصب می گردند.

کارایی بالای محصول به مدت طولانی و عدم کاهش میزان نوردهی یکی از فاکتورهایی است که در طراحی و ساخت این محصولات از نظر گذرانده شده و با رعایت استانداردهای لازم این محصولات با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه گردیده است.

چگونگی صادرات عمده پنل ال ای دی گرد

چگونگی صادرات عمده پنل ال ای دی گردصادرات عمده ی پنل ال ای دی دایره ای بعلت طراحی منحصربفردی که داشته بسیار رونق گرفته و امروزه شاهد خرید و فروش عمده ی این محصولات با کیفیت و مرغوب می باشیم.

تولیدکنندگان به کمک دانش امروزی و تکنولوژی مدرن با ساخت محصولاتی به صرفه، بازار ایران را از حیث تولید و عرضه ی انواع پنل ال ای دی بی نیاز کرده و بعلت کیفیت بسیار بالای تولیدات این محصولات به سایر نقاط جهان نیز ارسال می گردد.

کشورهای درخواست کننده قبل از انجام هرگونه اقدامی جهت سفارش محصول، تمامی شرایط تولید از جمله؛ کیفیت مواد به کار رفته در ساخت محصول، نتیجه ی تست سلامت کالا، میزان رضایت مصرف کنندگان، طول عمر محصول و میران کارایی آن نسبت به قیمت محصول را سنجیده و در نهایت بدلیل موفقیت تولیدکنندگان ایرانی در تولید مرغوب ترین کالای ایرانی جهت روشنی بخشی هرچه بیشتر و مفید تر اقدام به خرید عمده از پنل های ال ای دی گرد می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.