شرکت های وارد کننده انواع قطعات الکترونیکی

شرکت های وارد کننده انواع قطعات الکترونیکی در ایران چه کسانی هستند؟ آیا قطعات وارد شده توسط این شرکت ها دارای کیفیت بالایی می باشد؟
قطعات الکترونیکی یکی از نیاز های ضروری برای ساخت مدار های الکترونیکی می باشد در واقع قطعه های الکترونیکی برای مدار های الکترونیکی نیاز است و از آن چه شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران کم است شرکت های وارد کننده مجبور شده اند این قطعات را از برند های جهانی وارد ایران کنند.

برند های جهانی قطعات الکترونیکی کشور های چین و ژاپن می باشد که قطعات با کیفیتی را تولید می کنند و شرکت بازرگانی صارش از بزرگترین وارد کننده های قطعات الکترونیکی قطعات چینی و ژاپنی را برای شرکت های تولید کننده برد الکترونیکی و دانشجویان عزیزی که برای ساخت پروژه های دانشگاهی به این قطعه ها نیاز دارند وارد کشور می کند.

کاربرد مقاومت های SMD

مقاومت های اس ام دی از قطعات ریز الکترونیکی می باشد که در مدار های چاپی به صورت سطحی لحیم کاری می شود.
قرار گرفتن مقاومت ها کاربرد های زیادی در مدار دارد که یکی از کاربرد های مقاومت می توان به محدود کردن جریان،تقسیم ولتاژ و شبکه های مخابراتی اشاره داشت.
این سه مورد از کاربرد های مقاومت بود و به خاطر همین دلایل از مقاومت های ریز برای طراحی مدار استفاده می کنند.

روش خواندن کد های رنگی مقاومت

برای خواندن مقدار کد های رنگی مقاومت ها باید طبق جدول آن ها را بخوانیم که در ادامه این مقاله این جدول را آوردیم و توضیحاتی در مورد خواندن این مقاومت ها بیان کردیم.
برای خواندن کد های رنگی مقاومت از سمت چپ همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد شروع کنید که این رقم اول هر رنگی بود طبق جدول عدد را می گذاریم و عدد دوم هم همینطور و بعد عدد سوم اگر چهار نواری بود به ازای همان عدد صفر و اگر پنج نواری بود خود عدد قرار داده می شود، عدد چهارم برای چهار نواری در صد تلرانس خطا می باشد و برای پنج نواری ضریب یعنی تعداد صفر و نوار پنجم هم در صد تلرانس خطا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.