شرکت عرضه پنل LED گرد توکار

پنل های LED که امروزه در دو نوع روکار و توکار تولید می شوند، یکی از اجزای اصلی ساختمان های امروزی به حساب می آیند و کسانی که در ساخت و ساز ساختمان ها هستند فضایی را برای قرار دادن این پنل ها در ساختمان تعبیه می‌کنند.

این پنل ها به شکل مربع، مستطیل و دایره تولید شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد شرکت تولید کننده پنل LED گرد توکار این پنل را در سایزهای متفاوت برای مکان های مختلف مانند خانه ها، ادارات، هتل ها و … تولید کرده و با قیمتی بسیار مناسب به طرفداران این محصول با کیفیت عرضه می دارد.

شرکت عرضه پنل LED گرد توکار

اجزای تشکیل دهنده پنل LED

اجزای تشکیل دهنده پنل LED پنل های ال ای دی از اجزای مختلفی ساخته شده اند که در اینجا آنها را نام می بریم و توضیح مختصری می دهیم: اولین چیزی که دیده می شود قاب پنل می باشد که معمولاً از جنس آلومینیوم است این آلومینیوم باعث می‌شود تا گرما به بیرون منتقل نشود امکان دارد بعضی از شرکت‌های تولید کننده پنل ها از pvc نیز استفاده نمایند که آن نیز ایمن است.

دوم صفحه راهنمای پنل که یکی از اجزای اصلی پنل می باشد و نور را هدایت می کند و بسیار حائز اهمیت میباشد. سوم دیفیوزر پنل، این قسمت باعث پخش نور به صورت یکنواخت می گردد که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد.

چهارم صفحه بازتابنده نور پنل که باعث کیفیت روشنایی می گردد این صفحه انعکاسی پنل از مواد نانو تکنولوژی ساخته می شود. پنجم منبع روشنایی پنل که عمومی‌ترین بخش آن لامپ آن می باشد که از نور ال ای دی در این پنل ها استفاده شده است و این بخش به صورت کامل دیده می شود.

ششم تامین کننده توان پنل که سیستم درایور LED دارند که باعث ساخت جریان یکنواخت برای لامپ ها می گردد و بسیار نقش مهمی را ایفا می کند.

روش نصب پنل LED گرد

روش نصب پنل LED گرد مهندسین ساختمان در هنگام ساخت و ساز فضا و حفره ای را در مکان مورد نظر نصب پنل ها تعبیه کرده و برای استفاده پنل ها قرار می دهند. نکته حائز اهمیت در این جا اندازه پنل می باشد زیرا در هنگام خرید باید به این نکته دقت شود که پنلی که خریداری می گردد با اندازه فضایی که برای آن در ساختمان تعبیر شده است همخوانی داشته باشد تا پنل به آسانی و راحتی در جای خود قرار گیرد.

روشنایی این پنل ها بسیار یکنواخت بوده و اگر در فاصله های استاندارد قرار گیرند فضای خانه را کاملاً روشن نموده و نوری دلنشین را به ارمغان می آورند این نور در مدت زمانی که از پنل ها استفاده می شود تغییر نمی کند و یکنواخت می باشد و دغدغه را که گذشتگان در هنگام استفاده از لامپ های قدیمی داشتند را ندارند.

در گذشته بعد از مدت زمانی نور لامپ ها تحلیل رفته و شروع به کم رنگ شدن می کردند اما پنل ها نور یکنواختی را دارند و در هنگام استفاده، نور آنها کم نمی شود و به چشم آسیب نمی رساند که این یکی از مزیت های بسیار بالای این پنل ها می باشد که باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند

تولید کننده پنل LED گرد توکار

تولید کننده پنل LED گرد توکار شرکت ما با استفاده از مواد درجه یک به تولید پنل LED باکیفیت پرداخته و این محصول مرغوب را در سایز ها و شکل های مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عرضه پنل LED ایرانی به صورت های مختلف می باشد که یکی از آنها مانند قدیم مراجعه به فروشگاه های معتبر و خرید این محصول می باشد روش دیگر آن که امروزه بسیار طرفدار دارد و متداول تر است خرید اینترنتی می باشد که در این خرید مراجعین محترم با مراجعه به سایت و دیدن انواع پنل ها و سایزهای آنها پنل مورد نظر خود را سفارش داده و در زمان مقرر تحویل می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.