سفارش کلی پنل ال ای دی هالوژنی

لامپ هالوژن(پنل ال ای دی هالوژنی)با عنوان لامپ های هالوژن کوارتز و هالوژن تنگستن نیز شناخته می شود. لامپ هالوژن نوعی پیشرفته از لامپ های رشته ای است.

چراغ های پنلی بسته به نوع نصب آن، به چراغ های پنلی روکار و چراغ های پنلی توکار تقسیم می شوند. در چراغ های سقفی روکار منابع روشنایی کامل هستند و زمان روشن بودن چراغ، دیده می شوند. این نوع چراغ ها ی پنلی در طرح ها، رنگ ها و شکل های مختلف تولید و عرضه می شوند. در حالی که در چراغ های پنلی توکار خود چراغ دیده نمی شود، بلکه نور آن به چشم می رسد. می توان گفت نور آن ها به صورت مخفی است.این نوع از چراغ ها به عنوان کمک به روشنایی محیط و ایجاد نور تزئینی و چشم نواز کردن اتاق ها به کار می روند. این چراغ ها نیز در رنگ های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می گردند. پنل ال ای دی روکار به سهولت و بدون ایجاد سوراخ در سقف نصب می شود.پنل های ال ای دی توکار داخل سقف جای می گیرند و به همین دلیل نیاز به فضایی جهت قرار گرفتن داخل سقف دارند تا در نهایت با سقف در یک سطح قرار بگیرند.

سفارش کلی پنل ال ای دی هالوژنی

مل های مختلف پنل ال ای دی هالوژنی

مل های مختلف پنل ال ای دی هالوژنی در این نوع پنل تولید نور از طریق دیود های نوری انجام می شود. میزان نوردهی لامپ های ال ای دی هالوژنی به تعداد LED های بکار رفته و قدرت آنها بستگی دارد هرچه تعداد آنها بیشتر باشد میزان نور تولید شده بیشتر است.

لامپ های هالوژنی مورد استفاده برای روشنایی در مقایسه با سایر لامپ ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند.مدل های مختلف این لامپ ها مشخصات ظاهری و هم چنین توان و بازده توان مصرفی متفاوتی با یکدیگر دارند و ممکن است که در انواع ۷، ۸، ۹ و… واتی تولید شوند.هم چنین این پنل ها ممکن است در میزان روشنایی، ابعاد، وزن، جنس طول عمر، زاویه ی نوردهی و… متفاوت با یک دیگر باشند.

پنل ال ای دی هالوژنی سازگار با محیط زیست

پنل ال ای دی هالوژنی سازگار با محیط زیست یکی از مزیت های پنل های ال ای دی هالوژنی، فن آوری به کار برده شده در این پنل هاست که باعث کاهش مصرف انرژی توسط این پنل ها می شود.از این رو به این پنل ها، پنل های سازگار با محیط زیست گفته میشود.

از دیگر مزیت های این لامپ ها در مقایسه با لامپ های فلورسنت که بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شوند، نداشتن عناصر سمی مانند جیوه است.

مزیت دیگر پنل ال ای دی انتشار کمتر گازهای گلخانه ای به نسبت دیگر لامپ ها می باشد.

هم چنین این لامپ ها برخلاف سایرین، نور را در یک جهت متمرکز می کنند که باعث کاهش میزان آلودگی نوری می شود پس استفاده از تعداد چراغ کمتر برای روشنایی باعث کاهش مصرف انرژی شده و برای محیط زیست سودمند خواهد بود.

قیمت فروش پنل ال ای دی هالوژنی

قیمت فروش پنل ال ای دی هالوژنی در تعیین قیمت پنل هالوژنی عوامل مختلفی مؤثر هستند که از مهم ترین عوامل تأثیرگذار می توان به نوع لامپ هالوژن، میزان روشنایی آن ، توان لامپ،‌ شرکت سازنده پنل، ابعاد و اندازه ی آنها اشاره کرد. قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای بیشتر است البته این قیمت با در نظر گرفتن مدت عمر بیشتر و مصرف انرژی لامپ های هالوژن در مقایسه با سایر لامپ ها قابل توجیه است، لامپ های هالوژنی موجود در ایران با قیمت های متغیر بین 10 هزار تا 2 میلیون تومان عرضه می شود البته اکثر این نوع لامپ ها قیمتی زیر 200 هزار تومان دارند و قیمت های بالاتر به لامپ های با امکانات خاص و بیشتر مربوط می شود.

قیمت پنل ال ای دی هالوژنی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. به طوری که هر فردی می تواند بسیار راحت و سریع عمده این پنل های عالی را تهیه کند. به همین خاطر بازار خرید این پنل ها امروزه بسیار پر رونق و سود آور شده است، به طوری که افراد زیادی در سراسر کشور، این پنل ها را تهیه می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سفارش پنل ال ای دی هالوژنی و یا قیمت پنل ها، می توان به صورت کاملا غیر حضوری، به کارشناسان فروش مجرب و خبره عرضه پنل ال ای دی هالوژنی به طور تلفنی یا اینترنتی مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری را به صورت کاملا رایگان و سریع، دریافت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.