سفارش پنل LED سقفی روکار 40*40

پنل های LED نسل جدید لامپ های امروزی محسوب می شوند که به زیبایی هرچه تمام تر روشنایی منازل و محیط کار شما را فراهم میکنند. زیبایی طراحی، کیفیت بالای نور و طولانی بودن عمر این LED ها همگی از ویژگی های محبوبیت آن بین عموم مردم می باشد. این مجموعه یکی از تولید کنندگان پنل LED سقفی روکار می باشد و شما می توانید جهت سفارش پنل LED سقفی روکار 40*40 به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

سفارش پنل LED سقفی روکار 40*40

مدل های مختلف پنل LED سقفی روکار

مدل های مختلف پنل LED سقفی روکار

پنل های LED جهت تامین روشنایی نور منازل و محیط کار هستند و شما میتوانید با توجه به نیاز و ابعاد محیط پنل مناسب منزل خود را انتخاب نمایید. در این اسلاید مدل های مختلف پنل LED سقفی روکار را جهت نمونه معرفی می کنیم.

از انواع پنل سقفی میتوان به نوعی از پنل ها که به پنل های مستطیلی و مربعی معروف هستند اشاره کرد این پنل ها به شکل مربع و مستطیل طراحی شده اند. نوعی دیگر از پنل ها پنل های دایره ای شکل هستند که عموما طرفداران بیشتری دارند و در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشند.

نسل جدید پنل ها هم امروزه موجود می باشد که پنل های سه حالته و در دورنگ می باشد که قابلیت تغییر رنگ را از طریق روشن و خاموش کردن پنل دارند. این پنل ها عمر طولانی تری نسبت به پنل های قدیمی تر دارند و از چراغ های اس ام دی در ترکیب آن استفاده شده است.

و نوعی دیگر از پنل ها نیز در بازار موجود می باشد که منبع نور در این پنل ها یا در کنار پنل و یا پشت پنل تعبیه شده است و زیبایی خیره کننده ای به محیط شما می بخشد.

پنل های LED سازگار با محیط زیست

پنل های LED سازگار با محیط زیست

همیشه موضوع محیط زیست یکی از موضاعات مهم جامعه بشری است و انسان ها همواره سعی در حفاظت آن دارند. در این اسلاید میخواهیم در مورد پنل های LED سازگار با محیط زیست و نقش آن در این موضوع مهم بیشتر بدانیم.

پنل های LED برخلاف لامپ های قدیمی ۹۵ درصد از انرژی دریافتی خود را به روشنایی تبدیل کرده و تنها در صد کمی از انرژی را به گرما تبدیل می کنند در صورتی که لامپ های قدیمی بیشترین انرژی دریافتی را به گرما تبدیل کرده و تنها درصد کمی از آن را به نور تبدیل می کنند.

یکی دیگر از مهمترین مزایای پنل های LED استفاده نشدن مواد مضر و سمی در ساختار آن ها می باشد زیرا در لامپ های قدیمی مواد مضری همچون جیوه در ساختار آن ها وجود داشت که بسیار مضر بوده و سلامتی و محیط زیست را به خطر می اندازد.

یکی دیگر از کمک هایی که میتوان به محیط زیست کرد کاهش میزان تولید کربن می باشد که متاسفانه لامپ های قدیمی با روشن شدن درصد بالایی از این گاز را تولید و در هوا پخش میکنند ولی درمقابل نسل امروزه لامپ های ال ای دی فاقد این گاز می باشد.

مراکز عرضه پنل LED سقفی روکار

مراکز عرضه پنل LED سقفی روکار

این مجموعه یکی از مراکز عرضه پنل LED سقفی روکار می باشد که کیفیت محصولات و تجربه و سابقه بالای آن نشان از اعتبار بالای این مجموعه می باشد. عمده فعالیت این مجموعه در زمینه تولید پنل سقفی 40*40 بوده و همچنین بهترین و با کیفیت ترین نوع پنل های روکار را به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

از فعالیت های دیگر این مجموعه عرضه پنل روکار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در داخل کشور می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت و ماندگاری بالا و سازگار با محیط زیست ارائه می دهند‌. پس اگر به دنبال یک مجموعه معتبر برای خرید این پنل ها هستید بی شک این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان این پنل ها در داخل کشور می باشد که شما می توانید با خیال راحت با مراجعه به وب سایت این مجموعه خریدی مطمئن را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.