سفارش عمده پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات

پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات یکی از بهترین و مرغوبترین پنل هایی است که امروزه در بازار می باشد. این پنل ها به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیاد با استقبال بسیاری از مردم مواجه است. امروزه در بسیاری از مکان ها برای صرفه جویی در انرژی و همچنین داشتن نور کافی از این محصول استفاده می کنند. برای خرید آن می توان اقدام به ثبت سفارش عمده پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات نمود و این کالا را به صورت کلی و با ارزانترین قیمت خریداری کرد. 

سفارش عمده پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات

پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات چیست؟

پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات چیست؟	همان طور که از نام این پنل ها بر می آید، آنها برای نصب روکار مورد استفاده قرار می گیرد. میزان وات آنها 36 وات می باشد که در ابعاد 400 در 40 و یا غیره و همچنین در مدل های لوکس تولید و به بازار برای فروش عرضه می شوند. پنل های 36 وات می توانند میزان روشنایی تا حدود 3600 لومن را به وجود آورند. این میزان روشنایی بسیار مناسب بوده و می تواند زاویه تابش 120 درجه را داشته باشد که برای ایجاد محیط کاملا نورانی بسیار موثر است. 

لامپ بکار رفته در این  پنل های از نوع ال ای دی SMD می باشد که سبب ایجاد نوردهی یکنواخت و مطلوب می گردد. نور این لامپ ها بدون اشعه ایکس و مادون قرمز است که به همین دلیل برای سلامتی مناسب است. چرا که نور آنها سبب ایجاد خستگی در چشم ها نمی شود و همچنین گرما اضافی برای محیط تولید نمی کند. از دیگر ویژگی هایی که این لامپ ها دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • داشتن طول عمر بسیار بالا
  • قطر بیرونی در حدود 50 سانتی متر
  • داشتن ضمانت
  • امکان استفاده در محیط های مختلف

این ویژگی ها و خصوصیات سبب شده است که استفاده از آن روز به روز رایج تر و گسترده تر شود و بازار خرید و فروش آن پررونق تر گردد. 

وات مصرفی پنل های ال ای دی

وات مصرفی پنل های ال ای دی پنل های ال ای دی وات های مصرفی مختلفی دارند. از جمله وات مصرفی آن می توان به 36 وات اشاره کرد. این وات از لامپ های ال ای دی سبب کاهش هزینه ها شده و با این حال نور دهی بالایی نیز دارد. از دیگر وات های مصرفی انواع پنل های ال ای دی می توان به 7 وات، 18 وات، 50 وات، 60 وات و غیره اشاره نمود. همه این وات ها انرژی بسیار کمی مصرف می کنند. از این رو، برای مکان ها و محیط های پرمصرف مانند منازل، اداره ها، شرکت ها و یا مطب ها و غیره گزینه بسیار مناسبی می باشند و می تواند بهترین و مناسب ترین نور را در اختیار قرار دهد. 

نور این ال ای دی ها، به حدی طبیعی و واقعی است که سبب می شود همه چیز به حال عالی و واقعی خود نشان داده شوند. از این رو، برای محیط هایی مانند مطب ها و غیره که نیاز مشاهده دقیق و واقعی اجسام می باشد، مناسب است. 

انواع این پنل ها از کیفیت بسیار بالای در قطعات برخوردار بوده می تواند برای مدت زمان طولانی تر نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان را تامین کنند. 

چگونه پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات نصب می شود؟

چگونه پنل ال ای دی روکار گرد 36 وات نصب می شود؟ یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مردم در زمان خرید این ال ای دی ها مطرح می شود، چگونگی و طریقه نصب آنها می باشد. برای این منظور باید گفت که نصب آن ها همانطور که از نامشان پیداست به صورت روکار انجام می شود. از این رو، نیاز به حفاری و کندن محل نصب نمی باشد. نصب این پنل ها تا حدودی شبیه نصب لامپ می باشد ولی با این وجود برای نصب آن باید به برخی نکات توجه داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • انتخاب کردن محل و محدوده مورد نظر برای نصب پنل
  • علامت گذاری محلی که قرار است پنل ال ای دی در آن نصب شود. 
  • انتخاب برش متناسب با سایز پنل بر روی سطح مورد نظر
  • برای منبع برق محلی را باید انتخاب نمود. 
  • خاموش کردن مداری که پنل در آن قرار می گیرد. برای این منظور ابتدا باید آن را پیدا کرده و سپس خاموش کنید. 
  • کشیدن سیم برق از جعبه تقسیم به محل مورد نظر برای نصب پنل
  • متصل کردن درایو به پنل البته در مواردی که پنل جدا است. 
  • وصل کردن پنل به منبع برق
  • وصل کردن منبع برق ال ای دی به کلید برق
  • روشن کردن مدار و تست نمودن آن 

به این صورت می توان پنل ال ای دی روکار را نصب کرد. این پنل ها به دلیل ظاهر لوکس و زیبا قابلیت نصب در بسیاری از مکان ها و محل ها را دارد و می توان از آن در بخش های مختلف استفاده نمود. 

سفارش عمده پنل های ال ای دی

سفارش عمده پنل های ال ای دی برای خرید پنل های ال ای دی راه های زیادی وجود دارد. از این رو، خریداران و مشتریان می توانند با استفاده از این راه ها اقدام به خرید پنل ال ای دی کنند. یکی از مهمترین و اصلی ترین راه های خرید این پنل ها، خرید کردن آنها به صورت عمده و کلی است.

خرید عمده و کلی مزیت های زیادی به همراه دارد که از جمله آن می توان به کاهش قیمت ها اشاره کرد. چرا که در این روش، به دلیل حذف شدن واسطه ها و سودجوها از روند توزیع و پخش، قیمت ها بی دلیل و بی جهت افزایش پیدا نمی کنند. 

برای خرید عمده و کلی این محصولات، راحت ترین و مناسب ترین راه ثبت سفارش عمده پنل های ال ای دی می باشد. برای ثبت سفارش می توانید از سایت فروش این مرکز استفاده کنید. با وارد شدن به سایت شما می توانید انواع و اقسام محصولات را به دست آورید و متناسب با نیاز و کار آن با چند کلیک خرید کلی خود را ثبت کنید.

به این صورت می توانید در هر جایی که هستید و در هر زمانی خریدهای خود را انجام دهید، بدون این که هزینه مالی و زمانی زیادی را صرف کنید. در ثبت سفارش عمده نیاز به مراجعه حضوری خریدار نیست و به همین دلیل خریداران و مشتریان وقت خود را در ترافیک های و مسیرهای طولانی هدر نمی دهند. 

استفاده از روش های خرید غیر حضوری به علت مزایای فراوان آن مورد توجه اغلب خریداران قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.