راهنمای خرید انواع اسیلوسکوپ های دیجیتال با قیمتی مناسب

اسیلوسکوپ، دستگاهی است که در صنعت برق و الکترونیک کاربرد فراوانی دارد که عمده کار این دستگاه، تعیین و ثبت طول موج و سیگنال های جریانات برق می باشد. انواع اسیلوسکوپ در بازار فراوانند، انواع اسیلوسکوپ آنالوگ و اسیلوسکوپ دیجیتال از پر فروش ترین این دستگاه ها می باشند. برای راهنمای خرید انواع اسیلوسکوپ های دیجیتال با قیمتی مناسب به برخی نکات ضروری در هنگام خرید اسیلوسکوپ می پردازیم؛ در درجه اول باید به فرکانس ها و سرعت نمونه برداری آن دقت کرد، پهنای باند اسیلوسکوپ باید به میزان مناسبی باشد، تعداد کانال های ورودی اطلاعات نیز بسیار مهم هستند به طوری که امروزه اغلب اسیلوسکوپ های ۲ و ۴ کاناله پرکاربرد ترین اسیلوسکوپ ها محسوب می شوند. مقدار حافظه و فضای ذخیره سازی، قابلیت اتصال به دستگاه هایی همچون، کامپیوتر و پرینتر، سایز مشخصات صفحه نمایش آن ها نیز مواردی هستند که در حین خرید اسیلوسکوپ ها باید به آن ها توجه ویژه داشت، مسئله گارانتی و ضمانت پس از فروش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای خرید انواع اسیلوسکوپ های دیجیتال با قیمتی مناسب

بهترین مدل های اسیلوسکوپ برای خریداران

بهترین مدل های اسیلوسکوپ برای خریداران خریداران اسیلوسکوپ باید قبل از خرید این دستگاه گران قیمت  ابتدا مشخص کنند که برای چه کاری و در چه حوزه ای می خواهند از اسیلوسکوپ استفاده کنند، در واقع باید حدود و سطح کار خود را بدانند و هر چه سطح کارشان بیشتر و بالاتر و حساس تر باشد باید یک دستگاه با کیفیت عالی خریداری کنند. یکی از بهترین مدل های اسیلوسکوپ که برای خریداران در همه زمینه ها و در هر سطحی می تواند جواب گو باشد اسیلوسکوپ gps 1072b می باشد. این اسیلوسکوپ که ساخت یکی از بهترین شرکت های سازنده اسیلوسکوپ است مشخصات ویژه ای دارد که از جمله این مشخصات؛ دو کاناله بودن آن، داشتن صفحه نمایش ال سی دی رنگی ۷ اینچی، سرعت نمونه برداری ۱ گیگ بر ثانیه با فرکانس اتوماتیک می باشد، از دیگر ویژگی های این دستگاه، دارا بودن ۲۰حافظه ذخیره سازی ست و قابلیت اتصال به دستگاه پرینتر بدون نیاز به کامپیوتر نیز از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد که می تواند رضایت هر مشتری را به سمت خود جلب کند.

لیست برند های معتبر سازنده اسیلوسکوپ

لیست برند های معتبر سازنده اسیلوسکوپدر لیست برند های معتبر سازنده اسیلوسکوپ ممکن است به اسامی ناشناخته ای بر بخوریم چرا اکثر سازنده های دستگاه های اسیلوسکوپ کشور های خارجی می باشند. اما دو مورد از شرکت های سازنده هستند که برای ایرانی های اهل فن، نام آشنا می باشند. اسیلوسکوپ دیجیتال ریگول ساخت کشور چین می باشد، این دستگاه دقت بالایی دارد و با آنکه نام برند چینی را یدک می کشد اما تکنولوژی آن کپی شده تکنولوژی غرب می باشد.

برند دیگر مربوط به شرکت تکترونیکس آمریکا می باشد که اسیلوسکوپ تکترونیکس را می توان خدای اسیلوسکوپ ها نام گذاری کرد. اما اگر فکر می کنید این اسیلوسکوپ، یک اسیلوسکوپ ارزان قیمت است، سخت در اشتباهید چرا که تکنولوژی این دستگاه بسیار منحصر به فرد  و دقت آن بسیار بالاست، به همین خاطر قیمت اسیلوسکوپ تکترونیکس در بازار جهانی بسیار گران می باشد.

آیا اسیلوسکوپ های چینی کیفیت لازم را دارند؟

آیا اسیلوسکوپ های چینی کیفیت لازم را دارند؟تنوع انواع اسیلوسکوپ در بازار های جهانی بسیار زیاد است، و امروزه این بازار ها پر است از انواع برند های اصل و اورجینال و برندهای تقلبی یا کپی برداری شده. برند های مختلف امریکایی، تایوانی، کره ای و … ولی می بینیم که برند های چینی نیز کثرت یافته اند. اما به نظر شما آیا اسیلوسکوپ های چینی کیفیت لازم را دارند؟ آیا  انواع چینی اسیلوسکوپ  توان رقابت با سایر برند ها را دارند یا خیر؟

به طور قطع، نمی توان گفت که تمام دستگاه های چینی فاقد توانایی های لازم می باشند و همین طور نیز نمی توان گفت که آن ها از بهترین نوع دستگاه ها هستند چرا که برخی مارک های چینی با آنکه به نام کشور چین وارد بازار می شوند اما تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های چینی، کپی شده تکنولوژی دستگاه های امریکایی ست و برخی شرکت های چینی تحت لیسانس شرکت امریکایی اقدام به تولید اسیلوسکوپ ها می کنند. با این وجود می توان گفت که دستگاه های چینی نیز می توانند تا حدودی نیاز های ما را برطرف کنند.

عرضه اسیلوسکوپ های با قیمت ارزان برای مصارف انبوه

عرضه اسیلوسکوپ های با قیمت ارزان برای مصارف انبوهدر بازار عرضه اسیلوسکوپ های با قیمت ارزان برای مصارف انبوه، نوعی از اسیلوسکوپ ها هستند که طرفداران ویژه دارند. این اسیلوسکوپ ها که اسیلوسکوپ دستی می باشند به دلیل حمل آسان و قابلیت جا به جایی راحتی که دارند بسیار پر فروش هستند و در بازار می بینیم که بسیاری از مهندسان، خرید اسیلوسکوپ دستی را ترجیح می دهند. به طور کلی قیمت اسیلوسکوپ و فانکشن ژنراتور، و سایر اجزای اسیلوسکوپ، قیمت های بالایی هستند و به دلیل تنوع دستگاه ها، قیمت هر دستگاه نیز با دستگاه دیگر تفاوت دارد، به طور مثال، قیمت اسیلوسکوپ sds5052e با قیمت اسیلوسکوپ دستی نمی تواند یکی باشد و این تفاوت در قیمت، به دلیل تفاوت در کارایی و مشخصات اسیلوسکوپ ها می باشد. مجموعه ما، فروشگاه قطعات الکترونیک اصفهان با ارزانترین قیمت، به عنوان ارائه دهنده انواع تجهیزات دیجیتال و همچنین انواع اسیلوسکوپ، در طرح ویژه خود فروش اسیلوسکوپ دیجیتال 70 مگاهرتز و ، اسیلوسکوپ sds5052e و … را به خریداران عزیزی که سفارش خرید خود را در سایت مجموعه ما ثبت نمایند ارائه میدهد برای این منظور میتوانید به آدرس electronicia.ir مراجعه نموده و از محصولات مجموعه ما بازذید به عمل آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.