دستگاه میگر تست عایق ولتاژ مدل A3125 | مشخصات فنی

دستگاه میگر تست یا تستر عایق اندازه گیری کننده میزان ولتاژ و مقاومت دستگاه می باشد. مدل A3125 این دستگاه یکی از پرکاربردترین این تجهیزات می باشد.

تستر عایق یا دستگاه میگر تست، نوعی وسیله اندازه گیری محسوب می شود. پارامتری که توسط این دستگاه اندازه گیری می شود، میزان مقاومت است.

دستگاه میگر تست عایق ولتاژ مدل A3125 | مشخصات فنی

مشخصات فنی دستگاه میگر تست

مشخصات فنی دستگاه میگر تستاز دستگاه های که می توان اندازه گیری دقیقی را انجام داد، دستگاه میگر می باشد. این دستگاه یا تستر عایق که به آن می گویند عموماً برای ارزیابی کیفیت عایق ها در ولتاژ های بالا مورد کاربرد قرار می گیرد. 

برای بالا بردن عمر مفید تجهیزات الکتریکی و آزمایشگاهی مفصل بندی و سر کابل ها، مکان های بازبینی و تست های نظارتی، هنگام تحول و دریاف کالا از انبار تجهیزات نیز از دستگاه میگر استفاده می شود. این دستگاه را با جستجو عبارات کلیدی زیر می توانید در سایت های مختلف پیدا نموده و از کارایی آن بیشتر اطلاعاتی کسب کنید: 

  • تستر مقاومت عایق
  • میگر دیجیتال 
  • اهم متر کابل
  • مقاومت سنج کابل
  • نشت یاب 
  • و ….

هر دستگاهی بی تردید مشخصات فنی ای دارد که از روی آن می توان به بهترین و مرغوب ترین بودن آن پی برد. از این طریق همچنین می توان دانست که به درد کاری که می خواهید می خورد یا نه. دستگاه میگر تست نیز در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام از این انواع، کارایی های خود را دارا می باشند. امروزه بخش زیادی از میگر تست ها با سیستم های پیشرفته طراحی می شوند و این نشان می دهد که از پس بسیاری از کارها که زمانی باید برای آزمایش آن ساعت ها وقت تلف می شد، به اسانی بر می آید. 

به برخی از مشخصات فنی میگر کیوریستو مدل 3128 در این جا اشاره می نماییم:

  • ولتاژ تست
  • خاموشی خودکار
  • پورت یو اس بی
  • نور پس زمینه
  • اندازه گیری خازن 5 نانو فاراد تا 50 میکرو فاراد در ولتاژ تست 5000 ولت 
  • اندازه گیری جریان 5 نانو آمپر تا 50 میکرو فاراد در ولتاژ تست 5000 ولت 
  • اندازه گیری خان 5 نانو فاراد تا 1 میکرو فاراد در ولتاژ تست 12000 ولت
  • مقاومت عایق تا 35 ترا اهم  

در کنار این مدل از میگر تست، مدل KYORITSU 3125A نیز از جمله مدل های پرکاربرد در این باره می باشد. 

اما شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که دستگاه میگر چگونه کار میکند؟ تست با میگر این گونه می باشد که اتصال مثبت دستگاه میگر به هادی کابل باشیلد کابل یا زمین است. ولتاز میگر متناسب با ولتاژ نامی کابل قرار داده می شود. برای خواندن اندازه مقاومت باید دست کم 15 ثانیه صبر نمود و پس از آن در صورتی کابل مشکل عایقی ندارد که مقاومت آن بیش از 20 مگا اهم ثبت شود. 

فروشنده انواع دستگاه میگر تست

فروشنده انواع دستگاه میگر تست در جهان کارخانه های بسیاری وجود دارند که دستگاه های اندازه گیری الکتریکی را تولید و به بازار عرضه می دارند. این کارخانه در طرح ها و مدل های مختلفی این دستگاه ها را وارد بازار می نمایند. هر ساله شاهد این هستیم که دستگاه هایی مانند میگر تست، با مدل های جدیدتر و همچنین کاربری بیشتر به فروش گذاشته می شود. 

در کنار این، فروشنده انواع دستگاه میگر تست، باید از این نوع دستگاه سر در بیاورد. اصولاً کسانی که تخصص شان در امور الکترونیک می باشد، بهتر می توانند کالای شان را برای مشتری معرفی کنند. این مسئله هم به مشتری کمک می کند تا دستگاهی را که مورد نیاز است خریداری کند و هم این که در طرف دیگر، فروشنده توانسته دستگاه خود را به فروش رساند. 

همچنین سازنده گان دستگاه میگر تست و دیگر دستگاه های اندازه گیری الکتریکی، محصولات خود را به وسیله نمایندگی هایی که در جای جای جهان دارند به فروش می رسانند. تولید کنندگان خارجی همچنین نمایندگی هایی در ایران دارند. این نمایندگی ها، به نوعی فروشنده انواع دستگاه میگر تست است. 

این موضوع هم قابل ذکر است که دستگاه میگر یا تستر، انواع مختلفی دارد و هر ساله نیز مدل های جدید با قدرت کارایی بیشتر، ساخته و وارد بازار می شود. این وسیله کاربردی می تواند در بسیاری از جاها کمک زیادی نماید و به نوعی کارهایی که مدت زیادی تست شان طول می کشید، اکنون با چند دقیقه انجام می شود. 

آخرین قیمت دستگاه میگر تست در بازار

آخرین قیمت دستگاه میگر تست در بازارقیمت دستگاه میگر تست در بازار متفاوت است. شما می توانید این دستگاه را به انواع مختلف از بازار الکتریکی خریداری نمایید. برای خرید این نوع دستگاه باید به فروشگاه هایی سر بزنید که در کار خرید و فروش دستگاه های اندازه گیری الکتریکی می باشند. این فروشگاه ها نیز بر اساس برند و کارایی که دستگاه میگر می تواند داشته باشد آ نرا به فروش می رسانند. البته نمایندگی ها می توانند قیمت کمتری را برایتان اعلام کنند. بهرحال نمایندگی ها در گام نخست دستگاه را به فروشگاه ها می فروشند و به نوعی دست اول هستند و سود چندانی نمی گیرند. از سوی دیگر، نمایندگی ها مطمئن تر می باشند. 

سایت های مختلفی هم هستند کارشان فروش این نوع وسایل است. در این جا به چند نمونه از این دستگاه ها و قیمت شان اشاره می نماییم:

  • تست عایق ولتاژ بالا دی تی 6605، قیمت: 5540000 تومان 
  • تست عایق ولتاژ بالا دی دی 6605، قیمت: 9160000 تومان 
  • میگر دیجیتال 1000 ولت برند آپا 605، قیمت: 3550000 تومان 
  • میگر دیجیتال 1000 ولت اس ای دبلیو 1155، قیمت: 2300000 تومان 

توزیع و پخش تست میگر ترانس در بازار

توزیع و پخش تست میگر ترانس در بازاردستگاه های میگر تست، متنوع اند که می توان به تست میگر ترانس و دستگاه تست عایقی کابل اشاره کرد. نحوه میگر زدن موتور را نیز می توان از توزیع کنندگان جویا شد یا از افراد با تجربه تر پرسید. فروش میگر هم از سوی توزیع کنندگان تست میگر ترانس در بازار انجام می شود. این پخش کنندگان دستگاه، قیمت انواع میگر را برای تان اعلام می نمایند و شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.