خرید پنل 8 وات آفتابی ال ای دی با کیفیت

پنل 8 وات آفتابی ال ای دی دارای طراحی زیبا است و نور دهی آن نسبت به لامپ های رشته ای بسیار بیشتر بوده  ، و همچنین به خاطر داشتن تنوع زیاد نظر هر مصرف کننده با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند و همین طور دارای نوردهی بالا در زمان های طولانی است که می توان از فروشگاه ها به صورت مستقیم و یا از طریق سفارش در سایت مخصوص می توان این لامپها را خریداری کرد.

خرید پنل 8 وات آفتابی ال ای دی با کیفیت

مشخصات پنل آفتابی ال ای دی 8 وات

مشخصات پنل آفتابی ال ای دی 8 وات		پنل ها یکی از تجهیزات برقی به حساب می آیند و در طول شبانه روز ساعات زیادی می توانند روشن باشند و این موضوع با توجه به روشن ماندن پنل ها در زمان های زیاد مقدار مصرف برق پنل ها دارای اهمیت زیادی می شود در این شرایط انتخاب محصولات روشنایی با نوردهی بالا و کم مصرف به صرفه جویی در مصرف برق کمک زیادی می کنند که در این مورد پنل ها دارای راندمانی بالا بوده و با توجه به تنوعی که دارد برای مصارف مختلف کاربرد دارند.

این کالا برای مکان های بسته ای مثل سالن های عمومی ، سرویس های بهداشتی و حمام ، هتلها ، تالارها ، بیمارستانها و غیره کاربرد دارند. لامپ های ال ای دی جایگزین خوب و مناسبی برای لامپ های رشته ای در کلیه ی بخش های اداری ، خانگی ، تجاری ، معابر ، تزئینی ، صنعتی و غیره هستند دارا بودن لامپ از برچسب انرژی A+ نشانه ی بازده ی بسیار زیاد و مصرف پایین لامپ است. لامپ های ال ای دی توانایی تولید نور بدون سوسو و لرزش را دارند که این خود موجب کاهش خستگی چشم می شود.

مشخصات فنی این لامپها عبارتند از : پایه سیمی ، شکل ظاهری هالوژن ، رده انرژی A+ ، زاویه نوردهی ۸۰ درجه ، وزن ۲۰۰ گرم ، طول عمر ۴۰۰۰۰ ساعت ، قطر برش سقف ۱۱۰ میلی متر ، ابعاد ۶×۱۲×۱۲ سانتی متر ، میزان روشنایی ۸۰ لومن ، ولتاژ ۲۲۰ _ ۲۴۰ ولت ، توان ۸ وات. جنس و ساختار صفحه پخش کننده نور این لامپ ها ویژگی های فوق العاده ای دارد که در زاویه تابش و یکنواخت نور و همین طور در روشنایی و کیفیت تابش تاثیر زیادی دارد یکی دیگر از مزیت های این صفحه عدم تابش مستقیم پرتوهای نور به چشم است و نور به صورت منظم و یکنواخت محیط را روشن می کند . جنس بدنه پنل LED از پلی آمید با کیفیت است که علاوه بر داشتن استحکام و دوام بالا ، ظاهری زیبا و ایمنی بیشتری دارند.

دیودهای نورانی به کار رفته در پنل آفتابی ال ای دی ۸ وات برگزیده شده از بهترین برندها می باشد تا ضمن کیفیت روشنایی دارای بازدهی الکتریکی و کم نظیری است همچنین طراحی منحصر به فرد این محصول به گونه ای است که پلاستیک بدنه به صورت مستقیم بر روی قطعه آلمینیومی قرار گرفته است که این خود باعث می شود حرارت منتشر شده از قطعات الترونیکی و داخلی به صورت یکنواخت از لامپ خارج شود که این خود مستقیم بر روی عمر طولانی تر محصول تاثیر می گذارد.

مقایسه پنل ال ای دی تکنوتل با پنل ال ای دی شیله

مقایسه پنل ال ای دی تکنوتل با پنل ال ای دی شیله	پنل ال ای دی تکنوتل از لامپ های کم مصرف محسوب شده و همچنین دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم هستند از میزان نور این لامپ با گذشت زمان و استفاده کردن کاسته نمی شود. لامپ ال ای دی تکنوتل دارای عمری طولانی هستند و این لامپ فاقد هرگونه اشعه و مواد سمی مثل جیوه است که امروزه بیشترین توجه مصرف کنندگان صنعتی و خانگی به نور دهی و عمر بالای محصول و همچنین مصرف پایین آن است حال به توضیح مختصری درباره پنل ال ای دی شیله می پردازیم به دلیل توانایی تولید نور کافی برای محیط های بزرگ تر مناسب است این لامپها در هرجایی که نیاز به روشنایی زیادی باشد کاربرد فراوانی دارد لامپ پنل های شیله دارای رنگ نور مهتابی و آفتابی است و مصرف کنندگان می توانند بر اساس سلیقه و نوع کاربری آن لامپ مورد نظر خود را خریداری کنند و یکی دیگر از ویژگی این لامپها زاویه بخش نور مناسب است که این ویژگی در تمانی لامپها از اصلی ترین ویژگیها به شمار آمده و در نور پردازی نقش مهمی دارند.

پنل LED دوست دار محیط زیست است!

پنل LED دوست دار محیط زیست است! تکنولوژی استفاده شده در پنل ها یک تکنولوژی سبز برای روشنایی محسوب می شود . پنل های ال ای دی از خود اشعه ای منتشر نمی کنند همچنین فرآیند تولید پنل ها تقریبا هیچ آلودگی محیطی به وجود نمی آورد . همه مواد استفاده برای تولید پنل ها خاصیت بازیافت دارند که این ویژگی قابل بازیافت بودن برای داشتن توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی خیلی مهم است‌. این پنل ال ای دی ها فاقد هرگونه پرتوهای فرابنفش هستند و سازگار را محیط زیست هستند.

خرید بهترین پنل ال ای دی مهتابی 8 وات

خرید بهترین پنل ال ای دی مهتابی 8 وات در زیر به مواردی که باید برای خرید بهترین پنل ال ای دی در نظر داشت اشاره می کنیم : ۱ _ خصوصیت مهم در انتخاب پنل ها میزان شار نوری است که شار نوری میزان کلی نور منتشر شده از منبع نور است که میزان شار نوری برای محیط های مختلف فرق دارد. میزان انرژی مصرفی منبع نور را توان مشخص می کند . توان به وسیله شار نوری برای اندازه گیری بهره بری انرژی چراغ های ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد ( لومن ، وات ). در مقایسه با لامپ های رشته ای قدیمی پنل های ال ای دی نور بیشتری در مقابل انرژی کمتری دارند که این خود باعث افزایش لومن/ وات و افزایش بهره بری می شود. ۲ _ راحتی بینایی در دفتر اداری ، بیمارستانها و کلاس درس یکی دیگر از کاربردهای مهم و حیاتی است .

روشنایی خیلی زیاد به نام تابش خیره کننده شناخته شده که برای بینایی نامناسب است. منابع روشنایی کوچک معمولا نور خیر کننده را به صورت غیر مستقیم و مستقیم ساطع می کنند که نور خیره کننده به طور غیر مستقیم و منعکس شده از نتایج حاصل از انعکاس سطوح داخلی است . برخلاف انتظارات عموم نور خیر کننده یک ویژگی از چراغ نبوده است بلکه به زاویه دید ناظر ، به محیط و پس زمینه محیط نصب بستگی دارد. ۳ _ پنل های ال ای دی دارای تنوع زیادی هستند که معمولا برای روشنایی های عمومی مورد مصرف قرار می گیرند که بنابر نوع و اندازه محیط نوع پنل مورد نیاز را انتخاب می کنیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.