خرید پنل توکار دایره ای 6 وات قطر 10CM

پنل توکار دایره ای 6 وات از پنل های پرمصرف در مصارف ساختمانی به صورت توکار است. خرید پنل 6 وات توسط فروشندگان معتبر به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است که در هر دو صورت پیش از بهتر است اطلاعاتی راجب این پنل ها داشته باشید تا انتخابی مطمئن و درست داشته باشید. جهت کسب اطلاعات تخصصی و استعلام قیمت و موجودی انواع پنل های توکار در ادامه همراه ما باشید تا به اتفاق این موارد را بررسی نماییم.

خرید پنل توکار دایره ای 6 وات قطر 10CM

اطلاعات فنی درباره پنل توکار LED

اطلاعات فنی درباره پنل توکار LED پنل توکارLED از نظر دوام و کیفیت برتری های بسیاری نسبت به رقیبان خود دارد. این پنل های نسل جدید با رنگ و پخش نور گسترده در هر مکانی جلوه ای زیبا و عالی ایجاد می کنند. همچنین با وجود تنوع رنگی در میان این پنل ها می توان به راحتی یک دکوراسیون ساده را به فضایی منحصر به فرد و جدید تبدیل کرد. در کنار کیفیت بالای پنل، دوام آن ها همواره مورد توجه بوده است؛ این محصولات تا سال های زیادی می توانند کارایی خود را حفظ نمایند و در بهترین کیفیت باقی بمانند.

چراغ های پنل LED به گونه ای طراحی شده اند که شرایط نوری بهتری را فراهم می کنند. با استفاده از جدیدترین فناوری LED ، این چراغ ها از یک قاب آلومینیومی سبک و پخش کننده ساخته شده اند. قاب آلومینیومی یکی از مهمترین قطعات نورپردازی LED است، زیرا برای جلوگیری از نشت نور و دفع گرما طراحی شده است. لایه اول آن LED ها را نگه می دارد، صفحه راهنمای نور دوم و لایه سوم برای یک دیفیوزر است. دیفیوزر در قسمت جلو و قابل مشاهده ترین بخش چراغ قرار گرفته است. وظیفه آن توزیع یکنواخت نور در سطح است. همچنین، یک صفحه بازتاب کننده درست در پشت صفحه راهنمای LED وجود دارد و پشت محکم آن به ایجاد جلوه ای شگفت انگیز در ظاهر کلی دستگاه روشنایی کمک می کند.

موارد استفاده از پنل توکار دایره ای

موارد استفاده از پنل توکار دایره ای پنل های توکار در انواع طرح و ابعاد موجود هستند که با توجه به کاربری های مختلف می توان انواع نمونه های آن را به کار برد. از این پنل می توان در مکان های مختلفی همچون سالن و تالار، هتل، پاساژ و مغازه ها استفاده می شود. این چراغ های پنل LED به آینده سبزتر و محیط سالم کمک می کند زیرا این چراغ ها هیچ مواد شیمیایی مضری که به محیط آسیب می رساند، ندارند. علاوه بر این، LED ها به کاهش ردپای کربن و اطمینان از زندگی سالم کمک می کنند.

معمولاً مردم از خراب شدن چراغ های سنتی و فلورسنت شکایت دارند ، اما این چراغ های LED نقطه ای و چراغ های سقفی پنل LED حتی در شرایط کمبود برق و شوک نیز دچار مشکل نمی شوند. این چراغ ها از روشن و خاموش شدن مکرر مانند سایر چراغ های فلورسنت بی کیفیت و مخرب، خراب نمی شوند. از آنجا که LED ها گرمایی از خود ساطع نمی کنند، برای چشم نیز مضر نیستند.

فروش پنل توکار دایره ای 6 وات سه حالته

فروش پنل توکار دایره ای 6 وات سه حالته فروش پنل دایره ای توسط فروشندگان به دو شکل حضوری و غیرحضوری صورت میگیرد. این محصولات را می توان از هر دو طریق خریداری نمود. البته بهتر است بدانید که خرید غیرحضوری امکانات و مزیت هایی را افزون بر شیوه سنتی و حضوری دارد. در خرید غیرحضوری امکان خرید بدون واسطه و مستقیم ایجاده شده است و همچنین کیفیت محصولات را به کمک کارشناسان فروش آنلاین می توان به طور تخصصی و کامل بررسی نمود تا خریدی مطمئن تر انجام شود.

قیمت پنل توکار 6 وات و انواع دیگر آن را می توانید از طریق مشاوران فروش استعلام کنید. همچنین می توانید انواع محصولات الکترونیکی را از سایت ما مشاهده نمایید و پس از آن به وسیله شماره های تماس، نشانی ایمیل و یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و ضمن استعلام قیمت و دیگر موارد، محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.