خرید پنل ال ای دی مستطیلی عمده

در سال های اخیر با پیشرفت در هنر دکوراسیون داخلی و ظهور تجهیزات جدید در نورپردازی ساختمان ها نصب پتل سقفی در مطب ها، شرکت ها، منازل، ادارات، دفاتر کار و منازل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

این نوع چراغ علاوه بر آن که بسیار انرژی کمی مصرف میکنند زیبایی بسیاری به فضای داخلی محیط می بخشند.

این محصول در رنگ های مختلف سفید و مهتابی و زرد تولید میگردند که مشتریان میتوانند باتوجه به سلیقه شان و سبکی که دوست دارند و نیز فضای داخلی و دکوراسیونی که مد نظر دارند یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

علاوه بر آن تنوع ظاهری این محصول بالا بوده و انواع پنل ال ای دی مستطیلی، مربعی و دایره ای و در اندازه های مختلف تولید میگردد.

خرید پنل ال ای دی مستطیلی عمده به صورت آنلاین توسط حداکثر مشتریان انجام می شود چون می توانند به راحتی و بدون دغدغه از هر نقطه ای از کشور به راحتی سفارش خود را انجام دهند پنل ال ای دی نسل جدیدی از محصولات روشنایی می باشد که باعث کاهش مصرف انرژی در اماکن تجاری، سازمان ها و حتی مسکونی می شود و این به دلیل تکنولوژی پیشرفته و طراحی خاص آن می باشد.

خرید پنل ال ای دی مستطیلی عمده

میزان شار نوری و توان پنل های ال ای دی

میزان شار نوری و توان پنل های ال ای دی برای انتخاب پنل‌ باید ویژگی های مختلفی را در نظر گرفت.

یکی از این ویژگی ها میزان شار نوری و توان پنل است.

شار نوری عبارت است از میزان کل نور ساطع شده از منبع نور که این مقدار مورد نیاز برای محیط های مختلف متفاوت است به عنوان مثال میزان آن برای محیط هایی همچون اتاق خواب با اتاق مطالعه تفاوت دارد.

شاخصه دیگر توان است که میزان انرژی مصرفی را نشان می دهد که طبیعتا هر چه توان کم تر باشد در انرژی بیشتر صرفه جویی می گردد.

نکته دیگر قابل توجه UGR است که به معنی راحتی بصری منبع نوی است.

هنگامی که روشنایی بیش از حد و نامناسب باشد نور حالت خیره کنندگی به خود گرفته و چشم را اذیت میکند پس باید منبع نوری را متناسب با محل مورد استفاده انتخاب کرد.

UGR عبارت است از میزان روشنایی منبع نوری تقسیم بر روشنایی پس زمینه اتاق.

میزان شار نوری و توان پنل های ال ای دی دو ویژگی مهم هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه بفرمایید میزان شار نوری با گذر زمان کاهش پیدا می کند که عواملی مانند گرما روی کاهش آن تاثیر گذار می باشد پایان عمر پنل های ال ای دی هنگامی است که شار نوری به 70 درصد شار نوری اولیه برسد.

پنل ال ای دی مستطیلی چیست؟

پنل ال ای دی مستطیلی چیست؟ این محصولات از لحاظ شکل ظاهری مدل های مختلفی دارند که با توجه سبک فضای داخلی و دکوراسیون هر ساختمان و سلیقه ی مشتری و نیز نوع نور پردازی مورد نیاز در هر ساختمان مدل های مختلفی از آن در ساختمان به کار می رود.

تولید کنندگان این محصول این پنل ها را در مدل های مختلفی و با تنوع زیادی تولید می کنند.

لازم به ذکر است این پنل ها علاوه بر تنوع در ویژگی های فنی از قبیل توان مصرفی و ولتاژ مورد نیاز آن ها در ویژگی های ظاهری نیز بسیار متنوع هستند.

به عنوان مثال این محصولات شکل های هندسی مختلف از قبیل مربع و دایره و مستطیل و بیضی و… را دارند.

همچنین این مدل ها در سایز های کوچک تا بزرگ ارائه می شوند علاوه بر آن در توان های مختلفی از کم تا زیاد نیز تولید می شوند.

پنل ال ای دی مستطیلی همان طور که از نامش مشخص است به شکل مستطیل می باشد که در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شود که شکل ظاهری زیبایی دارد و در مکان های مختلفی قابل استفاده است.

دسته بندی پنل ال ای دی

دسته بندی پنل ال ای دی مدل های پنل ال ای دی تنوع زیادی دارند.

انواع مختلف پنل های ال ای دی شیله در مدل های COB وSMD تولید میشوند که این دسته بندی بر اساس لامپ های به کار رفته در آن است.

مدل SMD دو نوع روکار و توکار تولید میشود.

مدل های روکار و تو کار تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و تفاوت این ها فقط در نحوه نصب آن ها است.

برای نصب چراغ های روکار به آسانی میتوان آن ها را نصب کرد و نیازی به خراب کردن و خالی کردن و ایجاد حفره در قسمت هایی از دیوار و سقف نیست.

در مدل توکار برای نصب آن ها باید حتما قسمتی از دیوار را خالی کرده و پنل را نصب کنیم.

چراغ های توکار و روکار در مدل های متنوعی تولید می شوند و در محیط های تجاری، اداری و… استفاده می شود در این مدل ها همان طور که از اسمشان پیداست منبع نور کاملا در سقف قرار میگیرد.

پنل ال ای دی از نظر برد الکترونیکی شامل دو نوع COB و SMD می شود اگر برد الکترونیکی پنل ال ای دی با تکنولوژی SMD ساخته شده باشد نشان می دهد که تمام فرآیند تولید به وسیله دستگاه انجام شده است و در مونتاژ محصول نیروی انسانی نقشی نداشته است اگر هدف شما از خرید پنل ال ای دی نورپردازی پخش گسترده باشد باید پنل هایی را خریداری کنید که به وسیله تکنولوژی اس ام دی ساخته شده باشند.

اگر می خواهید نور پنل با پراکندگی کمی ساطع شود و نور آن به صورت متمرکز باشد باید پنل هایی را خریداری کنید که با تکنولوژی COB ساخته شده باشند در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم پنل هایی که برد الکترونیکی COB دارند به سرعت داغ می شوند و این به دلیل تراکم بیشتر چیپ ها می باشد به همین دلیل به هیت سینک قوی نیاز دارند و در مقایسه با پنل های SMD عمر آن ها کمتر است.

قیمت خرید پنل ال ای دی مستطیلی

قیمت خرید پنل ال ای دی مستطیلی اگر شما هم از نورپردازی قبل منزل خود خسته شده اید و یا تصمیم دارید لامپ های قبلی را عوض کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید احتمالا قصد خرید پنل ال ای دی متناسب با منزل و یا محل کار خود را دارید.

برای اطلاع از قیمت روز این پنل ها در توان های مختلف میتوانید سری به نمایندگی های ارائه کننده این محصول بزنید برای این کار میتوانید آدرس و یا شماره تلفن آن ها را از وبسایت این برند به دست آورید.

اما راه آسان تر و سریع تری نیز برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل ال ای دی وجود دارد و آن این است که به فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده این محصول سری بزنید و در آن جا قیمت روز انواع و اقسام مختلف این کالا را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید وب سایتی که برای اطلاع از قیمت ها انتخاب میکنید حتما به روز رسانی شده باشد و آخرین قیمت روز این محصولات را در اختیار شما قرار دهد زیرا با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد همچون نوسانات ارز و… ممکن است قیمت این محصول در روز های متفاوت متغیر باشد.

همچنین شما میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از قبیل انواع این پنل ها و سایر محصولات مربوط به برق کشی و روشنایی و… را در فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

در خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست که از منزل خود خارج شوید و درگیر مشکلاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی خیابان ها و مشکلات مربوط به رفت و آمد و… نباشید و به آسانی در هر کجا که باشید و تنها با چند کلیک میتوانید محصولات مد نظر خود را سفارش دهید و آن ها را در هر کجا که خواستید مثل منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

از مزیت های دیگر خرید آنلاین این است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید به این فروشگاه ها مراجعه کرده و محصولات را ببینید.

همچنین میتوانید ویژگی های محصولات مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و آن ها را مقایسه کنید به عنوان مثال میتوانید محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کرده و در نهایت فروشگاهی را انتخاب کنید که از بقیه بسیار منصف تر و علاوه بر آن در ارائه محصولات با کیفیت تر پیشرو باشد.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این است که شما میتوانید قبل از خرید نظرات کاربران را بخوانید و از تجربیات گذشته آنان آگاه شوید و با اطلاعات کافی در زمینه محصولی که میخواهید خریداری کنید و نیز فروشگاهی که میخواهید از آن خرید کنید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

نکته ای که در مورد خرید اینترنتی لازم به ذکر است این است که هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی مربوطه بسیار دقت داشته باشید تا از فروشگاهی معتبر و منصف خرید خود را انجام دهید.

قیمت خرید پنل ال ای دی مستطیلی با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم با نوساناتی همراه می باشد البته بسته به مدل، تکنولوژی ساخته شده در آن، نوع خرید، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا قیمت متغیر است علاوه بر قیمت در هنگام خرید پنل ال ای دی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • با توجه به اندازه محیط مورد نظر ابعاد و میزان شار نوری را انتخاب کنید.
  • به توان مصرف پنل ال ای دی توجه کنید.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.
  • پنل های ال ای دی که با تکنولوژی SMD ساخته شده اند را خریداری کنید.

ابعاد پنل ال ای دی مستطیلی چقدر است؟

ابعاد پنل ال ای دی مستطیلی چقدر است؟ ابعاد پنل ال ای دی مستطیلی در انواع مختلفی می باشد که می توان به ابعاد 60*60، 30*30، 30*120 و 30*60 اشاره کرد و شما می توانید با توجه به اندازه فضای مورد نظر و میزان نوری که نیاز دارید ابعاد پنل را انتخاب کنید.

تولید پنل ال ای دی مستطیلی

تولید پنل ال ای دی مستطیلی

تولید پنل ال ای دی مستطیلی با بهترین مواد اولیه و مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود به همین دلیل تولید کنندگان توانسته اند فروش خوبی را کسب کنند علاوه بر این مزیت های فراوان پنل ال ای دی باعث شده تولید آن همیشه از بازار گرمی برخوردار باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ظاهری شکیل و زیبایی دارد.
  • کمتری انرژی را مصرف می کند.
  • نور عالی دارد.
  • طول عمر آن بالا است.
  • هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.