خرید عمده پنل ال ای دی 50 وات

پنل ال ای دی نسل جدیدی از چراغ های روشنایی هستند که با توجه به مزایای زیادی که دارند امروزه جایگزین روشنایی های قدیمی شده اند، این محصول در انواع مختلف روکار و توکار با ولتاژ های مختلف توسط برند های گوناگون تولید شده است. خریداران می توانند در بازار نوع داخلی و خارجی محصول را متناسب با سلیقه و نیاز خود تهیه نمایند. این محصول نیز مانند سایر محصولات به صورت عمده و جزئی در قالب خرید های حضوری و غیر حضوری عرضه می گردد. برای خرید عمده پنل ال ای دی 50 وات می توانید به تولید کننده و یا نمایندگی های فروش ان در سراسر کشور مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

خرید عمده پنل ال ای دی 50 وات

خرید عمده پنل ال ای دی 50 وات

خرید عمده پنل ال ای دی 50 وات برای خرید عمده پنل های ۵۰ وات در ابتدا باید به یک شناخت اجمالی از محصول رسید و با ویژگی ها و کاربرد های آن آشنایی کامل داشت تا بتوان خریدی مطمئن داشت. در غیر این صورت در هنگام نصب با مشکل برخورد خواهید کرد. عموما خرید های عمده برای هر دو طرف معامله سود آور است زیرا فروشنده تمامی محصولات خود را به فروش می رساند و خریدار نیز از قیمت مناسبی که فروخته می شود سود می برد.

در رابطه با تولید کنندگان این محصول نیز باید گفت که این کارخانه ها محصولات خود را به صورت یکجا و عمده به فروش می رسانند و خرید جزئی وجود نخواهد داشت و زمانی که گفته می شود خرید جزئی مستقیم از تولید کننده در واقع منظور نماینده تولید کننده است، زیرا در رابطه با چنین محصولاتی فروش جزئی توسط فروشندگان بزرگ اصلا به صرفه نخواهد بود. قیمت فروش های عمده نیز در مناطق مختلف و توسط برند های گوناگون متفاوت است و بسته به شرایط بازار و شرایط تولید محصول قیمت های مختلفی می تواند داشته باشد که برای اطلاع از این قیمت ها بهتر است قبل از خرید لیست قیمتی را تهیه کرد.

فروشگاه ها بزرگ و کوچک که ابن محصول را به صورت عمده خریداری می کنند برای عرضه آن از روش های مختلف حضوری و غیر حضوری استفاده می کنند و به صورت عمده و جزئی محصول را به فروش می رسانند. از آنجایی که تکنولوژی تولید این محصول امروزی و به روز است برای فروش و شناخت آن به مصرف کنندگان نیاز به تبلیغات گسترده ای است که بتواند به طور کامل در ه مه ابعاد محصول را معرفی نماید.

مشخصات پنل های ال ای دی 50 وات روکار و توکار

مشخصات پنل های ال ای دی 50 وات روکار و توکار		پنل های ال ای دی ۵۰ وات نسل جدیدی از پنل ها هستند که هم روکار و هم توکار آن موجود است و مناسب جهت نصب روی انواع سقف و سطح هستند. در ادامه به برخی از مشخصات این محصول می پردازیم:

  • نور یکنواخت
  • مصرف کم انرژی
  • طول عمر زیاد
  • طراحی های متنوع و زیبا
  • شارنوری بالا
  • زاویه تابش مناسب
  • و…

این چراغ ها با طراحی های زیبا و گوناگونی که دارند جایگزین بسیار مناسبی برای چراغ های قدیمی هستند ضمن اینکه با توجه به کیفیت نور خوبی که دارند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند، این محصول در رنگ های آفتابی، مهتابی، نور طبیعی تولید می شود و فاقد مواد مضری چون میوه و سرب هستند. یکی دیگر از مشخصات این محصول دارا بودن استاندارد و داشتن تاییدیه های لازم جهت تولید است که این امر حائز اهمیت بوده و می تواند به خریدار از خریدی که انجام می دهد اطمینان لازم را بدهد.

این لامپ مناسب جهت استفاده در مراکز تجاری، بانک ها، مجتمع های مسکونی و اداری است، همچنین قابل نصب بر روی سقف های کاذب نیس هستند. نکته ای که در رابطه با این محصولات قابل توجه است این است که در مکان مناسب و در شرایط مناسب باید از این محصول استفاده کرد.

مراحل تولید پنل ال ای دی 50 وات در شرکت شیله

مراحل تولید پنل ال ای دی 50 وات در شرکت شیله	تولید پنل ال ای دی نیز مانند بسیاری از محصولات نیازمند طی یک پروسه زمانی است که این پروسه شامل تهیه مواد اولیه، نیروی کار، محلی برای تولید، بازاری برا فروش محصول و همچنین کسب استاندارد ها و تاییدیه های لازم جهت تولید است. برای تولید به مواد اولیه ای چون: برد pcb، دیود نوری، فرم قالب، انواع مقاومت، قلع، سیم افشان، دیود یکسو کننده، پلی اتسلن تزریقی، چسب حرارتی، روغن حلیم و… نیازمند است که این مواد برخی به عنوان مواد اولیه استفاده می شوند و برخی کمک کننده هستند.

پس از اینکه مواد تهیه شدند وارد خط تولید می شوند که خط تولید نیز خود دارای ویژگی هایی است که این ویژگی ها نیز دارای اهمیت هستند، خصوصیاتی از قبیل تعداد سر نازل، سرعت، سیستم کنترل، نوع ال ای دی نیز در ایجاد خط تولید مهم است، خط های تولید دارای ظرفیت های مختلفی نیز هستند. اینکه لامپ مورد نظر در چه مکانی مورد استفاده قرار می گیرد هم در ایجاد خط تولید از اهمیت برخوردار است.

تمامی مراحل تولید باید یک روند پشت سر هم و ترتیب خاص خود را داشته باشند و حذف هر کدام از مراحل تولید به منزله تولید محصولی ناقص است از این رو شرکت برای تولید محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز تمامی تلاش خود را انجام می دهد. در حین تولید مراحلی وجود دارد که ذکر آن ها نیازمند دانش خاص در این خصوص است از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت شرکت شیله مراجعه کنید و از تمامی مراحل و وسایل مورد نیاز برای تولید دیدن نمایید.

ابعاد و سایز پنل های ال ای دی 50 وات

ابعاد و سایز پنل های ال ای دی 50 وات پنل های ال ای دی ۵۰ وات در ابعاد ۶۰ × ۶۰ و با سایز یکسان توسط برند های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می گردد. روش عرضه این محصول مانند سایر لامپ ها به صورت حضوری و غیر حضوری و عمده و جزئی انجام می شود. اندازه این لامپ عموما یکی است و سایز های کوچک و بزرگ ندارد. قبل از خرید این محصول حتما باید به ابعاد و اندازه آن قدت لازم را داشت زیرا در غیر اینصورت در هنگام نصب با مشکل مواجه می شوید.

نور این لامپ های سقفی نیز مناسب است و در تولید آن از هیچ گونه آلاینده ای استفاده نشده است و همچنین uv هم ندارد. ضخامت این محصول ۵ سانتی متر است و اکثر این لامپ ها دارای ضمانت کالا هستند. زمانی که در بازار سایز تولیدی تمامی برند های این محصول یکی است می توان گفت که سایز پنل یک سایز واحد و استاندارد است و در اندازه های کوچک و بزرگ تولید نمی شود با تغییر سایز ابعاد آن نیز تغییر خواهد کرد، در واقع بین سایز و ابعاد رابطه مستقیمی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.