خرید عمده پنل ال ای دی دو رنگ

پنل ال ای دی دو رنگ به دلیل زیبایی و تنوع رنگ بین خریداران سیستم های روشنایی در حال حاضر تقاضای چشم گیری داشته و با افزایش ساخت سازه های مسکونی، تجاری و تفریحی در کشور تمایل به خرید پنل ال ای دی استفاده شده در مدل های سقفی یا دیواری توسط، معماران، طراحان و نورپردازان داخلی و نمای سازه‌ها افزایش یافته و فروشندگان چراغ های ال ای دی خرده فروش یا عمده فروش در بازار برق و الکترونیکی و متریال ساختمانی باید پنل ال ای دی دو رنگ را به عنوان یکی از محصولات روشنایی با فناوری روز دنیا در این صنعت برای فروش عرضه کنند. به دلیل استقبال زیادی که امروزه از این محصول شده و استفاده از آن همه روزه رو به افزایش است می‌توانیم نمونه‌هایی از نورپردازی توسط پنل ال ای دی دو رنگ را به عنوان نورپردازی نما مشاهده کنیم.

خرید عمده پنل ال ای دی دو رنگ

آشنایی با وات های پنل ال ای دی دو رنگ

آشنایی با وات های پنل ال ای دی دو رنگ		LED مخفف سه کلمه انگلیسی Light Emitting Diode به معنای دیود ساطع کننده نور است.

چراغ‌ های ال ای دی با تکنولوژی POWER LED ،LED ،SMD LED ،COB LED ،MCOB LED، جزو جدیدترین فناوری‌ها در صنعت روشنایی و نورپردازی می‌باشند که کاربردهای زیادی نسبت به لامپ‌ های قدیمی دارند.

ال ای دی ها از نظر میزان نور دهی و شکل ظاهری به دسته های مختلف تقسیم می‌شوند مانند: ال ای دی های معمولی شامل (LED کلاهی، اوال OVAL LED، مات و برایت) – پاور ال ای دی POWER LED – ال ای دی اس ام دی SMD LED – ال ای دی پاور اس ام دی SMD POWER LED – ال ای دی سی او بی COB LED – ال ای دی ام سی او بی MCOB LED.

هر کدام از نمونه های ذکر شده بالا با وات مصرفی متفاوتی تولید می‌شوند که به اختصار بیان می‌کنیم.

LED: ال ای دی های معمولی نسل اولیه ال ای دی هستند که با وات مصرفی 1 تا 3 وات تولید می‌شوند.

POWER LED: این محصول نسل بعدی LED ها هستند به صورت تک رنگ، سفید و RGB و در رنج های ۱W و ۳W.

SMD LED: این نوع ال ای دی در اصل همان ال ای دی های POWER SMD هستند. ساختار این LED ها بدین گونه است که یک سری LED SMD بسیار ریز بر روی یک صفحه آلومینیومی قرار می گیرد و این LED ها را با سیم های نازکی از طلا به صورت سری به یکدیگر متصل می کنند که در واقع یک پک LED با توان بالا به وجود می آید.

COB LED: سی او بی ال ای دی ها معمولا به شکل دایره ای تولید و قابلیت پخش بیشتر نور را دارند. یک قطعه LED می تواند تا ۲۴۹ لومن بر وات را به ازای ۲۰ میلی آمپر جریان تولید کند که نور بسیار درخشان و مناسبی است در صورتی که COB LED تقریبا تا ۱۶۱ لومن بر وات را به ازای ۳۵۰ میلی آمپر جریان تولید می کنند.

MCOB LED :MCOB LED در واقع مشخصات لامپ های COB را دارند با این تفاوت که در توان پایین بهتر عمل کرده و بازده نوری بیشتری نسبت به لامپ COB را دارند.

روش صحیح نصب پنل های ال ای دی دو رنگ

روش صحیح نصب پنل های ال ای دی دو رنگ	روش صحیح نصب پنل های ال ای دی دو رنگ یا معمولی نکات مختلفی در مورد محل قرارگیری و نصب فریم و  روشنایی ال ای دی و همچنین نکات فنی و ایمنی زیادی وجود دارد که چند مورد از آن را بیان می‌کنیم.

  • محل مورد نظر و مناسب برای لامپ یا پنل ال ای دی را انتخاب کنید.
  • محل انتخاب شده را علامت گذاری کنید و نسبت به نوع لامپ یا پنل برش بزنید.
  • محلی را به عنوان منبع برق ورودی پنل یا لامپ ال ای دی انتخاب کنید.
  • در تمام مراحل کار فیوز اصلی کنتور برق را قطع کنید.
  • سیم‌های برق را از جعبه تقسیم برق ال ای دی ها تا محلی که منبع برق در آن قرار دارد بکشید.
  • لامپ های ال ای دی یا پنل ال ای دی را به منبع برق وصل کنید.
  • سیم های اتصال زمین منبع برق ال ای دی را به کلید به نقطه ارث متصل کنید.
  • مدار را روشن کرده و آن را تست کنید.
  • در مواردی که درایور جدا است، ابتدا درایور را به پنل متصل کنید.
  • برشی متناسب با اندازه پنل بر روی سطح مورد نظر ایجاد کنید.

بهره‌وری انرژی ال ای دی در مقایسه با لامپ های معمولی

بهره‌وری انرژی ال ای دی در مقایسه با لامپ های معمولی به دلیل کاهش منابع انرژی و نیاز به صرفه جویی بیشتر انرژی استفاده از پنل‌های ال ای دی ضرورت بیشتری دارد و استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان سازی اجتناب ناپذیر است.

در این جا بهره‌وری انرژی ال ای دی در مقایسه با لامپ های معمولی و کم مصرف را بررسی می‌کنیم.

در لامپ‌های کم مصرف جیوه و مواد سمی استفاده می‌شود که مناسب برای بازیافت یا طبیعت نیستند و برای سلامتی مضر بوده در صورتی که در سیستم‌های روشنایی ال ای دی از هیچ نوع ماده سمی استفاده نشده و کاملا قابل بازیافت هستند.

به دلیل این که در ساخت ال ای دی ها تولید گرمای اندک و مصرف انرژی ال ای دی ها خیلی کم و یا در اندازه‌های خیلی کوچک تولید می‌شوند می‌توان این محصول را به عنوان روشنایی در فضاهای خیلی کوچک یا به عنوان نورپردازی در شیارها مثل سقف منازل یا کابینت‌ها و اپن آشپزخانه استفاده نمود.

فریم پنل های ال ای دی دو رنگ معمولا از جنس آلومینیوم بوده و از وزن کمتری برخوردار است و قابلیت استفاده در بخش‌هایی که استقامت وزن زیاد را ندارد مناسب است.

بازار خرید پنل ال ای دی دو رنگ

بازار خرید پنل ال ای دی دو رنگ پنل ال ای دی دو رنگ در سراسر کشور در کنار محصولاتی همچون چراغ‌های پنلی، توکار و روکار جهت استفاده در سقف های کاذب و مشبک در سایزها و شکل‌های مختلف در قیمت‌های متنوع موجود و متقاضی مناسبی دارد.

محصولاتی که فروشندگان ال ای دی در بازار عرضه می‌کنند به دلیل فناوری ساخت سبز معمولا بدون استفاده از گازهای آلاینده‌ای و نور تولید شده توسط این چراغ‌ها بدون اشعه‌های UV می‌باشد.

به دلیل تنوع در پنل های ال ای دی دو رنگ شکل ظاهری، نوع نور تولیدی سفید و آفتابی و تنوع در قیمت‌ های ارایه شده، خریداران باید برای تهیه پنل ال ای دی دو رنگ مناسب مورد نیاز و دلخواه خود فروشگاه‌های مختلف و محصولات تولیدی شرکت‌های بیشتری را بررسی نمایند تا خرید مناسبی را انجام دهند چون پنل های ال ای دی دو رنگ شرایط و کارایی متفاوتی دارند که چند نمونه از این گزینه‌ها را نام می‌بریم:

توکار یا روکار بودن محصول، ابعاد رنگ فریم چراغ، نوع نور سفید یا آفتابی که تولید می‌شود، نوع نصب چراغ یا پنل، مصرف انرژی پنل ال ای دی، نوع زاویه پخش نور این محصول، سازگاری با نرم‌افزارهای مختلف، نوع تراشه‌های بکار رفته در این کالا، طول عمر و گارانتی، تنوع رنگ ال ای دی ها، مجوزها و تاییدیه های سازمانهای مربوطه، خدمات پس از فروش پنل ال ای دی دو رنگ.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.