خرید بهترین برند مولتی متر

مولتی متر از اساسی‌ترین ابزار مهندسان و تعمیرکاران برق و الکترونیک است که حتماً در هر کارگاه، تعمیرگاه و یا آزمایشگاه برق یافت می شود. مولتی‌متر، دو نوع آنالوگ (عقربه ای) و دیجیتال (رقمی) دارد، اگرچه استفاده از نوع آنالوگ آن، دیگر منسوخ شده است.

بهترین برند مولتی متر فلوک 117  است. برند فلوک یک برند تولید کننده معتبر تجهیزات اندازه گیری آمریکایی می باشد که کار خود را از سال 1948 با تولید محصولات اندازه گیری الکترونیک آغاز کرد.

خرید بهترین برند مولتی متر

لیست بهترین برند های تولید کننده مولتی متر در کشور های سازنده آنها

لیست بهترین برند های تولید کننده مولتی متر در کشور های سازنده آنها

 تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک نماینده رسمی و انحصاری کمپانی یونیتی UNIT هنگ کنگ در ایران تمامی تجهیزات را با گارانتی معتبر و با قیمت بسیار پایین عرضه می کند…. تعمیر ، کالیبراسیون و ضمانت اصل بودن کالا در متروتیک به صورت تخصصی و معتبر انجام می شود. نمایندگی مولتی متر یونیتی به دست این شرکت است.

بعد از مولتی متر فلاک مولتی متر سی ای ام را میتوان نام برد:شرکت CEM یا سی ای ام یک کمپانی چینی قدرتمند می باشد که تولیدات خود را با مولتی متر آغاز نمود و در حال حاضر در بیشتر حوزه های اندازه گیری وارد شده است. و اکنون توانسته است وارد رتبه بندی مولتی متر های برتر وارد شود.

و برندهای دیگر نیز به این ترتیب میباشد:شرکت مستک یک برند چینی معتبر می باشد که محصولات مستک را تحت نظر شرکت ماسپرو آلمان تولید می کند.

چاوین آرنوکس یک برند فرانسوی می باشد که از سال 1905 شرکت تاسیس شده است.

سانوا یک برند محبوب ژاپنی می باشد که فعالیت خود را از سال 1941 با ساخت مولتی متر آغاز نمود و طی سالیان بازه محصولات خود را گسترش داد. تا اینکه در حال حاضر در تمامی حوزه های اندازه گیری وارد شده است.

مولتی متر Innova 3320 یک مولتی متر ساده در عین حال دارای دقت و صحت اندازه گیری بالا با رنج وسیع اندازه گیری می باشد. این مولتی متر مناسب مهندسان برق بویژه مهندسان الکترونیک ، کنترل و ابزار دقیق می باشد.

مولتی متر هیوکی  یک مولتی متر حرفه ای و پر طرفردار برای مهندسین الکترونیک محسوب می گردد.

سفارش مولتی متر های صنعتی با قیمت کارخانه

سفارش مولتی متر های صنعتی با قیمت کارخانه

وقتی دست به خرید مولتی متر پر امکاناتی می زنید که قرار نیست از همه امکانات آن بهره ببرید، بیش از نیازتان پول خرج کرده اید و اگر مولتی متری بخرید که امکانات مورد نیاز شما را ندارد ، به زودی مجبور به خرید مولتی متر جدیدی خواهید بود. همچنین در کار با برق فشار قوی، اگر مولتی متر شما استاندارد‌های ایمنی مورد نیاز شما را نداشته باشد ممکن است خطرات مرگباری برای شما ایجاد کند. اما اگر مستقیم از تولید کننده خریداری شود با قیمت مناسب می شود تهیه کرد.

تفاوت قیمت مولتی متر های موجود در بازار با مولتی متر های شرکت

تفاوت قیمت تمولتی متر های موجود در بازار با مولتی متر های شرکت

مولتی متر ها نشان مخصوص خود را دارند البته تولید کنندگان مولتی متر‌های تقلبی ممکن است این نشان‌ها را تقلید کرده و روی محصولات خود چاپ کنند. بنابراین سعی کنید برای خرید مولتی متر مناسب همیشه به فروشندگان معتبر مراجعه کنید. ممکن است مولتی مترهای موجوددر بازار ارزان تر از شرکت ها باشتد اما برای کیفیت بهتر حتی در صورت قیمت های گران تر بهتر از ازشرکت ها تهیه شوند.

فروش مولتی متر در تمامی شرکت ها ی معتبر کشور انجام میشود.

قیمت انواع مولتی متر صنعتی

قیمت انواع مولتی متر صنعتی

به دلیل وجود انواع مولتی متر‌ دیجیتال در بازار با قیمت های مختلف ، خرید مولتی متر دیجیتال مناسب برای نیاز‌های شما کاری دشوار است. در بازار شما با مولتی متر‌هایی مواجه خواهید شد که قیمت بسیار کمی دارند و به نظر می رسد امکانات زیادی دارند و دستگاه هایی را مشاهده می کنید که به نظر امکانات محدودی دارند و بسیار گران قیمت هستند

اما نکته اینجاست که انتخاب خرید مولتی متر دیجیتال به سه معیار اساسی بستگی دارد

  • نیاز‌های شما
  • بودجه شما
  • میزان استفاده روزانه شما

مولتی متر یونیتی 139c از مولتی مترهای قیمت مناسب در بازار و شرکت ها است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.