خرید انواع پنل ال ای دی 12 وات

پنل  ال ای دی 12 وات محصولاتی هستند که هم اکنون در بیشتر نقاط دنیا به علت مصرف کم برق، و نور زیاد طرفداران زیادی پیدا کرده اند. پنل ال ای دی 12 وات نوعی از پنل ها می باشد که دارای مصرف برق بسیار کمی است و معمولا در محیط های کوچک استفاده می شود. 

خرید انواع پنل ال ای دی 12 وات

انواع مدل های پنل ال ای دی 12 وات

انواع مدل های پنل ال ای دی 12 وات

  • ال ای دی یا همان LED به معنای دیود یا ساطع کننده نور می باشد که در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پنل ال ای دی 12 وات و همچنین همه ی پنل های ال ای دی مدل های مختلفی دارند. پنل های ال ای دی 12 وات جز پنل های کم مصرف می‌باشند.

ال ای دی یک تکنولوژی جدید و به روز است که به دلیل کارایی هایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این محصول بسیار کم مصرف می باشد و به همین علت توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ال ای دی ها قادر به این هستند که با مصرف انرژی بسیار پایین نور ملایم و یکنواختی را به فضای مورد نظر بدهند. 

از نظر هزینه به طور کلی پنل های ال ای دی ارزان تر از سیستم های روشنایی قدیمی در می ایند و به صرفه تر هستند.

پنل ها به دو نوع کلی پنل های بک لایت و پنل های اج لایت تقسیم می شوند که از نظر کارایی تقریبا در یک سطح قرار دارند. 

پنل های بک لایت نسبت به پنل های ال ای دی اج لایت از ۲۵ درصد نور بیشتر برخوردار هستند. این محصول عموما از جنس آلیمینیوم ساخته شده که وزن بسیار سبکی دارد و می توان ان را به راحتی در مکان مورد نظر نصب نمود.

ال ای دی ها معمولا به سقف وصل می شوند و نور را از بالا به پایین هدایت می کنند. استفاده از این محصول می تواند ظاهری خاص و زیبا به فضای مورد استفاده شما بدهد.

تولید پنل ال ای دی هم اکنون در ایران و بسیاری از کشور های جهان صورت می گیرد.

چراغ های ال ای دی ویژگی های لازم را به عنوان یک منبع روشنایی دارا هستند و حتی در برخی مواقع بهتر از لامپ های قدیمی عمل می کنند. 

این محصول در مغازه های مختلف، پاساژ ها، هتل ها،بیمارستان ها و درمانگاه ها، فرودگاه ها و … استفاده می شود.

مشخصه های پنل ال ای دی روکار و توکار 12 وات

مشخصه های پنل ال ای دی روکار و توکار 12 وات	در زمان های نه چندان دور تامین نور و روشنایی محیط مورد نظر با چراغ های قدیمی انجام می شد. 

اما هم اکنون جایگزین بهتری برای این محصلات وجود دارد. پنل led بهترین انتخاب برای روشن نگه داشتن فضای مورد نظر شما است. 

این چراغ ها زیبایی خاصی به محیط شما می دهند و بسیار به روز و مدرن هستند. این محصول همچنین فناوری کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. 

چراغ های ال ای دی در شکل های مختلفی در بازار موجود می باشند. ال ای دی گرد و مربع از رایج ترین پنل های موجود در بازار است. 

پنل ها همچنین به دو مدل روکار و توکار نیز تقسیم می شوند. پنل های توکار دارای دو گیره در کناره ها خود هستند و با استفاده از آنها پنل را به سقف وصل می کنند.

پنل های روکار یا عمدتا به دیوار وصل می شوند یا طوری به سقف وصل می شوند که کاملا در سقف قرار ندارند‌.

این محصول از قیمت کمتری نسبت به لامپ های قدیمی برخوردار است و کارایی بیشتری از آن ها دارد. 

برای اتاق ها و مغازه های کوچک معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ عدد پنل ۱۲ وات ال ای دی کار می گذارند. 

مراحل تولید پنل ال ای دی 12 وات تکنوتل

مراحل تولید پنل ال ای دی 12 وات تکنوتل پنل های LED دوازده ولت در بسیاری از اماکن استفاده می شوند. ساخت پنل های LED دوازده ولت هم اکنون مورد توجه بسیاری از کشور های جهان قرار گرفته است.

در ابتدا باید توجه داشت که پنل های LED که می خواهید در اماکن عمومی استفاده کنید باید به بهترین شکل ممکن تولید شود و کیفیت بالایی داشته باشد. 

برای تولید این نوع پنل ها احتیاج به دو منبع تغذیه داریم. برای کنترل کردن آن هم معمولا از کنترل های مخصوصی استفاده می کنند. 

برای ساخت پنل های ال ایدی ۱۲ وات لازم است که کمی با سیم کشی و کار با انواع مدار ها اشنا باشید و اگر هنوز پنل ال ای دی تولید نکرده اید بهتر است نمونه های کوچک ان را بسازید. 

امروزه ساخت پنل های led با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیکی انجام می شود که به سرعت و به راحتی محصول مورد نظر را تولید می کنند. پنل های ۱۲ وات به علت اینکه کوچک هستند معمولا فرایند تولید سریع تری دارند. 

شما با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید شیوه کار این نوع دستگاه را مشاهده کنید و اگر قصد راه اندازی این صنعت را دارید بهتر است ‌که با یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. 

خرید عمده انواع پنل ال ای دی 12 وات

خرید عمده انواع پنل ال ای دی 12 وات

هم اکنون در کشور‌ما ایران و همچنین بسیاری از کشور های جهان مراکز و فروشگاه هایی وجود دارند که اقدام  به توزیع انواع پنل ال ای دی 12 وات می‌کنند. 

شما هنگام تهیه این محصول باید توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار کشور موجود می باشد که می تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد پس حتما باید به کیفیت محصول انتخاب شده خودتان توجه ویژه ای داشته باشید. 

قیمت پنل ۱۲ وات شاید خنده دار بیاید ولی به عواملی همچون تورم، نوسانات بازار بورس و قیمت دلار بستگی دارد و در هر زمان قیمت خاصی دارد. 

شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع پنل 12 وات را در بازار کشور پخش کند و رضایت مشتریان عزیز را تا حدود زیادی برآورده سازد. 

شما در این لحظه می‌توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف پنل آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. 

همچنین در این لحظه می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص مناسب ترین قیمت پنل ال ای دی و نحوه تهیه آن را از آنها بگیرید.

امیدوارم از مطاب کمال استفاده ممکن را برده باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.