خرید آنلاین انواع قطعات الکترونیکی آی سی

انواع قطعات الکترونیکی آی سی ها دارای نوع های مختلفی می باشند که در مقاله این سایت آن ها را بیان کردیم و روش های خرید آنلاین قطعات الکترونیکی را گفته ایم تا شما اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید.
امروزه در صنعت الکترونیک کاربرد دستگاه های دیجیتالی بسیار از دستگاه های آنالوگ بیشتر شده است که برای ساخت مدار های الکترونیکی یا دیجیتال از آی سی ها یک نوع دیگر از قطعات الکترونیکی استفاده می کنند که این قطعات آی سی ها دارای انواع های مختلفی می باشد.

در واقع هر کدام از این آی سی ها برای مدارات مختلفی استفاده می شوند که آی سی ها منطقی برای مدار های صفر و یک و مورد استفاده در مدار های عملگری می باشد.
آی سی های منطقی انواع های زیادی را دارد برای وضعیت ورودی و خروجی مدار ها به کار می رود.
آی سی هایAND,OR,NAND,NOT برای مدار منطقی استفاده می شود و هر کدام در مدار کاربرد زیادی دارد، این آی سی ها بر اساس استاندارد های آمریکایی و انگلیسی تولید خواهد شد.
کاربرد مدار های منطقی برای دستگاه های ماشین حساب که یک عملگر یا واحد محاسبه منطق دارند مناسب می باشد.

خرید و فروش آنلاین قطعات الکترونیکی آی سی ها

آی سی ها یک قطعه بسیار حساس می باشند و باید قطعه اصلی آن خریداری شود تا در مدار به درستی کار کند برای این امر به شما روش خرید و فروش آنلاین آی سی های اصلی را آموزش می دهیم.
برای خرید انواع آی سی های اصل می توانید به صورت آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر یا برند استفاده نمایید که این فروشگاه ها قطعات الکترونیکی اصلی را موجود دارند.

روش تشخیص سالم بودن دیود با اهم متر

برای تشخیص سالم بودن دیود از اهم متر استفاده می شود که دو سر دیود را با اهم متر وصل می کنیم اگر دیود در حالت اتصال کوتاه اهم صفر نشان دهد نشان دهنده معیوب بودن دیود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.