تولید کننده پنل توکار دایره ای LED جدید

پنل توکار دایره ای LED، نسل جدیدی از تجهیزات نور و روشنایی است که با طراحی روز، تولید شده است. این نوع از پنل توکار با داشتن مزیت‌هایی مانند پخش نور عالی، قیمت ارزان و اقتصادی و تنوع بالای ابعاد، به عنوان یکی از بهترین انواع تجهیزات روشنایی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. عرضه مستقیم و بدون واسطه بهترین پنل توکار، این امکان را برای خریداران ایجاد کرده است تا به محصولاتی درجه یک و ممتاز، با قیمت اقتصادی دست پیدا کنند و خرید خود را به شیوه سفارش و خرید غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند.

تولید کننده پنل توکار دایره ای LED جدید

آشنایی با جدیدترین مدل های پنل توکار دایره ای LED

آشنایی با جدیدترین مدل های پنل توکار دایره ای LED پنل LED جدید، به نوع خاصی از تجهیزات روشنایی اطلاق می‌شود که اجزای جانبی آن به صورت کامل در سقف کاذب جای داده می‌شود. به این معنا که تنها قسمت شیشه‌ای کار، که پخش نور را انجام می‌دهد، قابل رویت است و سایر قسمت‌های محصول، در سقف پنهان می‌شود. این نوع از پنل در دهه اخیر و با پیشرفت تکنولوژی در حوزه ساخت تجهیزات روشنایی مورد توجه قرار گرفته است و دارای ویژگی‌های ممتاز و مزیت‌های منحصر به فردی است. این نوع پنل در تنوع بالای شکل و ابعاد ارائه می‌گردد.

پنل سقفی دور شیشه، انواع پنل سقفی سه حالته و پنا سقفی 60 در 60، مهمترین مدل‌ها و طرح‌های پنل سقفی تو کار هستند که برای تامین روشنایی در منازل، ادارات، مراکز آموزشی و مراکز درمانی استفاده می‌شوند. علاوه بر تنوع بالای اندازه و مدل، پنل تو کار، دارای ساختاری محکم و مقاوم است. این امر به دلیل استفاده از متریال اولیه باکیفیت در طراحی پنل سقفی و توکار است. واحدهای تولید کننده پنل توکار، این محصول را همگام با بروزترین فناوری تولید می‌کنند که مزیت‌های استفاده از این نوع وسایل روشنایی را دوچندان کرده است. پخش نور عالی با تابش چند درجه، عدم ایجاد آسیب و ناراحتی چشم به دلیل نور خیره کننده، دوام و استحکام بالا و عدم نیاز به تعمیرات مکرر، مهمترین مزیت‌های انواع پنل توکار هستند که موجب شده است این محصولات محبوب و پرکاربرد شوند.

راهنمای خرید پنل توکار دایره ای LED باکیفیت

راهنمای خرید پنل توکار دایره ای LED باکیفیت دو نوع عمده و مهم از تجهیزات پنلی روشنایی وجود دارد. پنل توکار و انواع پنل روکار. فناوری استفاده شده در طراحی این دو نوع پنل و آلیاژهایی که در طراحی مدل‌های مختلف پنل تو کار و روکار به کار برده می‌شود، تفاوت‌های بارزی ندارند. اما برخی از موارد هستند که موجب تمایز و تفاوت انواع پنل های روکار و توکار می‌شوند. در ادامه مطلب، به صورت فاکتورهای مجزا این دو نوع از تجهیزات روشنایی را بررسی و مقایسه می‌کنیم.

  • مقایسه پنل توکار و روکار:

اولین تفاوت انواع پنل توکار و روکار در تنوع طرح این محصول است. پنل توکار به صورت کامل در سقف قرار می‌گیرد و دارای تنوع شکل کمتری نسبت به پنل روکار است. پنل تو کار در اشکالی مانند مربع و گرد در بازار وجود دارد. اما پنل روکار دارای تنوع بیشتری است. دومین نکته‌ای که باید در مقایسه با این دو پنل عنوان کرد، نوع نور است. در پنل توکار، نور پس از عبور از یک صفحه شیشه‌ای پخش می‌شود. این امر موجب می‌شود حالت خیره کنندگی نور از بین برود و باعث خستگی چشمی نشود. اما در پنل روکار، نور لامپ به صورت مستقیم تابیده می‌شود. انواع پنل توکار دارای پخش نور یکدست و ملایمی هستند. استفاده از حفاظ باعث شده است در پنل های توکار، نور به شکل مستقیم به سراسر فضا بتابد.

این امر بهره‌وری حداکثری از نور را فراهم می‌نماید و موجب می‌شود تا فضای بیشتری، تحت شعاع نوری پنل قرار گیرد. اما در پنل های روکار با توجه به ابعاد و نوع لامپ استفاده شده در پنل، میزان بهره‌مندی از نور متغیر است. از حیث دوام و استحکام، پنل تو کار دارای عمر مفید بالاتری است، چرا که تمامی قسمت‌های پنل LED کیفیت بالا در داخل سقف است و امکان آسیب رسیدن به آن وجود ندارد. ولی در پنل روکار ممکن است، چراغ دچار آسیب‌هایی مانند شکستگی شود.

خرید مستقیم پنل توکار دایره ای LED جدید

خرید مستقیم پنل توکار دایره ای LED جدید پنل های توکار COB نوعی جدید از انواع پنل سقفی مدرن هستند که دارای شکل و ابعاد خاصی هستند. در طراحی این نوع پنل، تلاش بر این است که از بهترین آلیاژهای ضد زنگ مانند آلومینیوم باکیفیت استفاده شود. فناوری استفاده شده در طراحی این نوع پنل، مطابق با آخرین دانش روز دنیا، بررسی شده است. این امر موجب شده است تا پنل COB، دارای حداکثر کیفیت و کارایی باشد. استفاده از لامپ مدل COB در طراحی این پنل، موجب ایجاد و تابشی نوری با پرتاب بالا می‌شود که می‌تواند فضاهایی با متراژ بالا را هم به خوبی روشن نماید. یکی از امتیازات مهم این نوه از پنل تو کار این است که به دلیل نوع فناوری به کار رفته در طراحی آن، دارای حداقل مصرف انرژی برق است.

یعنی در عین داشتن نوری کارآمد و عالی، برق زیادی را مصرف نمی‌کند و این امر یک صرفه جویی مهم در زمینه انرژی را به ویژه در مکان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها به همراه دارد. این نوع از پنل مدرن، برای طراحی و نور پردازی مکان‌های دارای سقف بلند مانند هتل‌های مجلل و رستوران‌ها یک انتخاب عالی هستند. چون دارای زاویه تابش نور باکیفیت می‌باشند و به خوبی می‌توانند فضاهای بزرگ و وسیع را روشن نمایند. از حیث ویژگی‌های فنی مانند زاویه تابش نور، طول عمر لامپ، شکل ظاهری و رده انرژی، این پنل، دارای بالاترین استانداردهای جهانی است و نیاز به استفاده از تجهیزات روشنایی جانبی را به حداقل ممکن می‌رساند.

فروشگاه مرکزی پنل توکار دایره ای LED جدید

فروشگاه مرکزی پنل توکار دایره ای LED جدید فروش پنل LED سقفی توکار با توجه به المان های گوناگونی مانند کیفیت طراحی محصول، برند تولید کننده، ابعاد پنل، نوع روشنایی، جنس بدنه، میزان تولید سالانه انواع تجهیزات روشنایی مدرن در کشور و حجم خرید محصول به صورت تک و یا عمده متغیر است. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت آلیاژهای اولیه کاربردی در طراحی انواع تجهیزات روشنایی، شاهد افزایش قیمت انواع پنل تو کار بوده‌ایم. تغییرات نرخ ارز نیز در این میان، افزایش بیشتر قیمت‌ها را رقم زده است.

مراجع فروش مختلف، با توجه به تعداد واسطه، قیمت‌های متفاوتی را برای تولید پنل LED و ساری انواع این تجهیزات روشنایی در نظر می‌گیرند. در بازار پخش بدون واسطه، به دلیل اینکه در تجارت انواع پنل، کمترین تعداد واسطه‌ها وجود دارد، محصولاتی باکیفیت، با نرخ استاندارد و مصوب عرضه می‌شود. این امر، امکان خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را برای خریداران عمده و تک فراهم کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.