تولید کننده پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

الکترونیک دانشی بود که جرقه آن زمان کشف برق توسط توماس ادیسون زده شد و زندگی بشری به کلی تغییر کرد، لوازم الکترونیکی از زمان کشف لامپ گسترش یافت و هر روز لوازم و ابزار برقی جدید ساخته و روانه بازار شد، هر روز وسایل جدیدی ساخته شده اند و برای مدتی حرف اول بازار الکترونیک را زده اند، این وسایل امروزه نیز در حال بروز رسانی و جدید تر شدن هستند و تلاش می شود هر روز طرحی جدید تر کم مصرف تر و با کارایی بیشتر به بازار عرضه شود.
LED ها ابزاری الکترونیکی هستند که در دهه جدید کشف شده و روانه بازار شدند این تکنولوژی جدید تحولی شگرف را در بازار لامپ ها ایجاد کرد پنل های LED با نور دهی بیشتر نسبت به دیگر لامپ ها و کاهش مصرف انرژی و از طرفی طراحی های مختلف و بدون محدودیت توانستند تکنولوژی الکترونیک را چندین قدم رو به جلو ببرند.
پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه یکی از پنل های پر کاربرد جدید می باشد که در بازار در طرح های گوناگون عرضه می شود.

تولید کننده پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه به صورت گسترده ای فعالیت کرده، یکی از بهترین و مدرن ترین وسایل نورپردازی را ارائه می دهد؛ این لوازم دارای ویژگی های جالب توجهی بوده؛ علی رغم داشتن طول عمر مفید و بازدهی فوق العاده، مصرف انرژی برق را به میزان بالایی کاهش می دهند؛ علاوه بر این تولید کنندگان پنل 24 وات ال ای دی و محصولات مشابه به تنوع ظاهری محصولات خود نیز توجه می کنند.تولید کننده پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

مزایای استفاده از پنل LED چیست؟

مزایای استفاده از پنل LED چیست؟ استفاده از لامپ های قدیمی و پر مصرف علاوه بر بالا بردن مصرف برق خانه و فشار آوردن به کنتور برق نور چندان زیادی نیز نداشته است و عمر این لامپ های قدیمی نیز بسیار پایین بوده و مصرف آن ها هزینه های زیادی را در بر داشته است.
با ورود لامپ های کم مصرف این موضوع قدری بهبود پیدا کرد و در واقع عمر لامپ ها افزایش یافته و مصرف آن ها کاهش پیدا کرد اما به هر جهت استفاده از این لامپ ها نیز برخی معایب همچون عدم امکان طراحی لامپ به شکل زینتی را داشته است، پس بنابراین مهندسان الکترونیک را به این فکر وا داشته است که لامپی را طراحی کنند با ویژگی های بهتر و طرح پذیر تر که بتوان در نقطه دل خواهی جای داد.
لامپ های LED زمانی که به عرصه بازار جهانی راه یافتند نخست به عنوان لامپ هایی کوچک با قابلیت نوردهی متفاوت شناخته شدند اما هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که این لامپ ها اساس و پایه بسیاری لوازم الکترونیک بشوند و بتوان آن ها را در هر طرح و شکلی به عنوان روشنایی استفاده کرد.
پنل 24 وات دور شیشه یکی از پنل ها LED به شمار می رود که در طرح های گوناگونی در بازار یافت می شود این پنل ها با مصرف بسیار پایین و عمر طولانی خود بر روی سقف یا دیوار می توانند نصب شوند و با طرح های گوناگون زیبایی معماری خانه را در بر دارند، همچنین این پنل ها با امکان ایجاد طیف های نور رنگی بی شمار می توانند جلوه خاصی در نورپردازی ایجاد کنند.

پنل ال ای دی را می توان یک سیستم روشنایی متفاوت با قابلیت های ویژه دانست؛ مهم ترین ویژگی پنل ال ای دی این است که علی رغم مصرف ناچیز برق، قدرت نورپردازی و بازدهی بالایی دارد؛ علاوه بر این پنل های دور شیشه، زمانی که روشن می شوند؛ هاله زیبایی در اطراف خود به وجود می آورند که موجب تغییر جلوه ظاهری فضا خواهند شد.

معرفی پنل ال ای دی دور شیشه بر حسب وات

معرفی پنل ال ای دی دور شیشه بر حسب وات LED مخفف واژه LIGHT EMMITED DIODE می باشد که معنای آن دیود ساطع کننده نور است، تکنولوژی پنل LED به دلایل مختلفی بسیار محبوب بوده و استفاده آن ها روز افزون شده است، مهم ترین ویژگی پنل های ال ای دی کم مصرف بودن آن ها است که باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در آن می شود از جهتی این پنل ها با طراحی های مختلف و امکان ایجاد رنگ های گوناگون برای نورپردازی منظم در فضای ساختمان بسیار مناسب می باشد.
پنل های ال ای دی دور شیشه در توان های مصرفی گوناگون و طرح های مختلفی تولید شده اند، دور این پنل ها از یک لایه شیشه مشابه جنس شیشه مهتابی استفاده شده است که می تواند رنگ های متفاوتی داشته باشد.

پنل های ال ای دی توان مصرفی مشخصی دارند و این توان مصرفی بیانگر میزان مصرف انرژی آن ها می باشد، این پنل ها در توان های مصرفی گوناگون از 5 وات تا 100 وات در بازار یافت می شوند که بستگی به نوع کاربرد آن ها لامپ LED با توان مناسب در پنل قرار می گیرد.

انواع پنل ال ای دی دور شیشه از نظر توان مصرفی با هم فرق دارند؛ به عنوان مثال می توان به نمونه های 6 وات اشاره کرد که رایج ترین و پرفروش ترین ارقام محصول نام برده به شمار می روند؛ البته نمونه های 8، 9، 10، 100 وات و … نیز موجود می باشند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

چگونگی تولید پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

چگونگی تولید پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه تولید لوازم الکترونیکی قالبا توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد و یک تولید کارگاهی به شمار نمی رود، لوازم الکترونیکی پس از طراحی در خط تولید قرار گرفته و به میزان انبوهی ساخته و عرضه می شوند.
یکی از ابزار الکترونیکی جدید و پر کاربردی که جهان امروزی را در حال فتح کردن می باشد، لامپ ها و پنل های LED می باشد، این لامپ ها با بهره گیری از تکنولوژی روز و با استفاده از دیود های نوری ساخته می شوند و آن ها را در وسایل و ابزار مختلف به کار می بندند، تولیدی پنل ال ای دی ها یکی از مصرف کنندگان این ابزار می باشند که در بسیاری موارد خود تولید کننده این لامپ ها می باشند، در یک پنل ال ای دی دور شیشه تعدادی لامپ LED در زیر صفحه پنل قرار گرفته و روی صفحه پخش کننده نور قرار دارد دور پنل با شیشه مهتابی پوشانده می شود که اغلب شیشه های رنگی برای تولید نور رنگی به کار برده می شوند و پنل آماده عرضه و نصب است.

یکی از ویژگی های مهم پنل ال ای دی دور شیشه این است که دارای یک سیستم خنک کننده در قسمت پشت می باشد؛ این ویژگی طول عمر چراغ را به میزان بالایی افزایش می دهد؛ در نتیجه می توان گفت که استفاده از این چراغ ها دارای صرفه اقتصادی قابل توجهی است؛ چرا که نیاز به تعویض مکرر ندارند؛ به طور کلی به کار بردن پنل ال ای دی باعث کاهش میزان مصرف انرژی تا هشتاد درصد می شود.

شرکت تولیدی پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

شرکت تولیدی پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه در کشور ما ایران واحد های تولیدی صنعتی بسیار زیادی در حال کار هستند که بخش قابل توجهی از آن ها واحد های الکترونیکی و تولید این ابزار می باشند، تولید ابزار الترونیکی در شهرک های صنعتی مختلفی در استان ها تهران، قزوین، تبریز و… در حال انجام است اما برخی از این واحد های تولیدی صاحب برند و اعتبار بالا تری بوده و طبیعتا محصولاتشان پر فروش تر و با کیفیت تر می باشد، شرکت های تولید کننده معتبر لوازم الکترونیکی با استفاده بهترین ابزار و اجناس تلاش می کنند محصولی را تولید کنند که در بازار رقابتی محصولات الکترونیک به فروش برود و نظر مشتری را جلب کند این تولید کنندگان در تلاش هستند که کیفیت و عمر اجناس خود را بالا ببرند و نشان اعتبار بازار شوند.
تولید پنل های ال ای دی 24 وات دور شیشه که جزو جدید ترین تکنولوژی های عرصه الکترونیک به شمار می رود نیز معمولا در اغلب این شرکت ها انجام می شود، ساخت این پنل ها نیز مانند دیگر وسایل دارای رقابت در میزان تولید، کیفیت، عمر کالا، مقاومت فیزیکی، طراحی جدید و مدرن و حتی قیمت می باشد و شرکت ها در تلاش هستند محصولی برتر نسبت به سایر تولید کنندگان وارد بازار کنند.

لازم به ذکر است که امروزه در یک شرکت تولیدی پنل دور شیشه ال ای دی 24 وات، اقسام گوناگون این محصول با ویژگی های متفاوت مشاهده می کنیم؛ به عنوان مثال این پنل ها از نظر مشخصات ظاهری، مثل اندازه قاب، ارتفاع، قطر، مدل و … باهم فرق دارند؛ همچنین زاویه تابش انواع مختلف لامپ ال ای دی متفاوت است؛ به طور کلی انواع لامپ های ال ای دی دور شیشه از نظر رنگ نور ساطع شده نیز تا حدودی با هم تفاوت داشته و ممکن است؛ از نوع آفتابی یا مهتابی باشند.

ویژگی های پنل ال ای دی دور شیشه

ویژگی های پنل ال ای دی دور شیشه علاوه بر آنچه در قسمت های قبل بیان شد؛ یکی دیگر از ویژگی های پنل ال ای دی دور شیشه این است که برخلاف سایر وسایل روشنایی، گرمای زیادی ایجاد نمی کند؛ ناگفته نماند که درصد خرابی این پنل ها بسیار پایین بوده و معمولاً همراه با ضمانت بالایی عرضه می شوند.

سوای از مطالب بالا، پنل ال ای دی دور شیشه با تنوع بالایی از نظر سایز، طرح و مدل موجود می باشد؛ در نتیجه از نظر افزایش زیبایی محیط نیز مد نظر قرار می گیرند.

مرکز خرید عمده پنل ال ای دی دور شیشه

خرید پنل ال ای دی دور شیشه به صورت عمده، بخشی از بازار لوازم روشنایی و نور پردازی را به خود اختصاص داده است؛ زیرا همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد؛ این پنل ها مزایای زیادی نسبت به سایر سیستم های روشنایی دارند.

در هنگام خرید عمده یا جزئی انواع لامپ دور شیشه ای ال ای دی بیش از هر چیز باید به کیفیت کار این اقلام دقت نمود؛ خوشبختانه در حال حاضر لامپ های ال ای دی طبق استانداردهای جهانی تولید شده و خرید آنها برای اقشار مختلف مردم مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.