تولید کننده پنل ال ای دی سقفی گرد

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین نیازهای حیاتی بشر برای ادامه زندگی نور می باشد. امروزه ابزار و وسایل مختلفی برای ایجاد نور و روشنایی تولید شده و به بازار عرضه می شوند که در این میان پنل ال ای دی از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. تولید کننده پنل ال ای دی انواع محصولات را در شکل های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کند. پنل ال ای دی سقفی گرد از جمله محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل های گرد روکار درواقع روی سطح سقف نصب می شوند و قابل مشاهده هستند و فضاهای زیادی اعم از آشپزخانه، راهروها، سالن های کنفرانس، سرویس های بهداشتی و غیره کاربرد دارند.تولید کننده پنل ال ای دی سقفی گرد

میزان مصرف انرژی پنل ال ای دی

میزان مصرف انرژی پنل ال ای دی به طور کلی میزان مصرف انرژی در پنل های ال ای دی از نوع سقفی در نمونه های گرد عوامل و پارامترهای بسیاری وابسته است که اگر بخواهیم به طور خلاصه به چند نمونه از آنها اشاره کنیم می توان به میزان روشنایی که پنل های ال ای دی به ما می‌دهند و همچنین میزان وات آنها اشاره کرد.
اما به طور کلی پنل های ال ای دی از نوع سقفی به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی را به حداقل برسانند و استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود که در نهایت مصرف انرژی کم هزینه ها را بسیار کاهش خواهند داد و در عین ایجاد روشنایی بیشتر هزینه کمتری را نیز به دنبال خواهد داشت.
شما می توانید به سادگی با اطلاعاتی که بر روی این پنل های ال ای دی نوشته شده است در وب سایت هایی که میزان برق مصرفی را اندازه گیری می کنند میزان هزینه انرژی را محاسبه کرده تا در این زمینه نیز اطلاعات خود را تکمیل کنید. اما ما به شما این ضمانت را می دهیم که استفاده از پنل های ال ای دی سقفی از نوع گرد مصرف انرژی بسیار پایین را داشته و در عین حال از ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند.

یکی از دلایل مهم استفاده از پنل های ال ای دی، در سراسر دنیا مصرف انرژی پایین آن، نسبت به روشنایی که ارائه می دهند است و این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می رود.

دفع حرارت بسیار بالا در پنل ال ای دی

دفع حرارت بسیار بالا در پنل ال ای دی یکی از محاسن پنل ال ای دی در دفع حرارت بسیار بالای آن است به طوری که ساختار این محصولات به گونه‌ ای است که در طراحی آن ها از پره های دفع حرارت مناسب مورد استفاده قرار گرفته است که به این پرده ها در اصطلاح هیت سینک گفته می شود. این محصولات بسیار کم مصرف بوده و به عنوان جایگزینی مناسب برای چراغ های رشته ای به شمار می رود . این پره ها به این منظور قرار گرفتند تا دما را به خوبی به محیط اطراف انتقال دهند و و باعث دفع حرارت اضافی کردند که علت مناسب بودن وزن آنها، از هیت سینک های سبک وزن در تولید این پنل های ال ای دی به کار گرفتند.
روش دیگری که در پنل ال ای دی از نوع گرد به کار گرفته شده است تا حرارت بسیار بالا را به خوبی دفع کند بدین گونه است که از بالا رفتن جریان در داخل چیپست ها و درایور هایی که درون این ال ای دی ها مورد استفاده قرار گرفته است جلوگیری می‌ شود و در تولید این محصولات از تثبیت کننده های جریان استفاده شده است تا از بالا رفتن جریان بیش از حد جلوگیری کرده و در نهایت لامپ های ال ای دی حرارت شان از اندازه خاصی فراتر نرود.

همانطور که می دانید هر دستگاهی که از انرژی الکتریکی استفاده می کند بخشی از آن را به انرژی گرمایی تبدیل می کند، این گرما بسیار برای وسایل الکتریکی مضر است و طول عمر دستگاه را پایین می آورد. قابلیت دفع حرارت بسیار بالا در پنل های ال ای دی، نسبت به سایر لامپ های معمولی ال ای دی بسیار بالاتر است و این موضوع باعث افزایش عمر پنل ها می شود.

عرضه انواع پنل ال ای دی سقفی صادراتی

عرضه انواع پنل ال ای دی سقفی صادراتی عرضه انواع پنل ال ای دی از طریق فروشگاه های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند صورت می گیرد. در صورتی که تمایل به خرید انواع پنل ال ای دی صادراتی را دارید می توانید به این فروشندگان مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با صرف کمترین وقت و هزینه خریداری کنید. فروش پنل سقفی از طریق وب سایت های اینترنتی نیز صورت می‌ گیرد.
به طور کلی انواع پنل های ال ای دی دارای کاربرد زیادی هستند که از جمله آنها می‌ توانیم به نماهای داخلی و خارجی ساختمان های تجاری و مسکونی اشاره کنیم. در صورت تمایل می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و پنل مورد نظر خود را خریداری کنید. محبوبیت این محصولات باعث افزایش تولید پنل ال ای دی شده است. مراکز فروش پنل سقفی انواع این محصولات را در کیفیت های بالا در اختیار مشتریان قرار می دهند.

صادرات انواع پنل های ال ای دی سقفی، توسط ایران به کشورهای خارجی اخیرا بسیار رواج پیدا کرده است. به دلیل کیفیت بالای محصولات و استقبال بالای مشتریان خارجی صادرات این محصول به صورت عمده انجام می شود که در صادرات عمده و کلی محصول با قیمت مناسب و در کم ترین زمان ممکن به کشورهای مختلف صادر می شود و این موضوع باعث رشد اقتصادی کشور می شود.

معرفی انواع پنل ال ای دی سقفی بر اساس وات

معرفی انواع پنل ال ای دی سقفی بر اساس وات پنل های ال ای دی سقفی در انواع و اقسام در بازار و فروشگاه های سراسرکشور موجود می باشد که می توان گفت که این پنل ها بسیار روشنایی دارند که در ادامه عده ای از آنها را برسی خواهیم کرد:

پنل ها ال ای به این ترتیب هستند عبارت از :

* 18 واتی که روشنایی آن 1440لومن است

* 24واتی که میزان روشنایی1920 لومنی است

* 60 واتی که میزان روشنایی 6500لومن داراست که می شود به آن اشاره کرد.

مشخصات پنل ها ذکر شده نشان می دهد با وجود مصرف برق در وات های پایین از روشنایی بالای برخوردار هستند که این خود یکی از برتر بودن در میان وسایل نور دهنده می باشد و این نشان دهنده اصل بودن کالا است.

فروش ویژه لامپ پنل ال ای دی گرد سقفی به مدت محدود

فروش ویژه لامپ پنل ال ای دی گرد سقفی به مدت محدود در اکثر الکترونیکی های سایر شهر ها می توان ازاین لامپ های کم مصرف توکار و روکار در سایز بزرگ و کوچک پیدا و خریداری کنید و همینطور شما می توانید با فقط سرچ جمله (خرید پنل ال ای دی ) در مرور گر محصولات را در سایت های مختلفی دیدن کنید و از قیمت و تخفیفات سایت ها بهره مند شوی.

فقط کافیست از ما محصولات خریداری کنید تا از کیفیت کالا های ما بهرمند شوید و به جای استفاده ازچند لامپ فقط با یک لامپ خانه خود را روشن نماید.

رضایت شما برای ما، پیشقدمی برای عرضه وسایل دیگر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.