تولید پنل ال ای دی نور پردازی

پنل ال ای دی نور پردازی، توانسته است نیاز به نور و روشنایی را به خوبی تامین کند. پنل های ال ای دی، از جدید ترین تولیدات صنعت روشنایی هستند. با اینکه زمان زیادی از آغاز این محصول نمی گذرد، در این مدت کوتاه توانسته بسیاری از محیط ها را جذب خود کند.
نور زیاد، یکدست و با کیفیت همراه با ویژگی مصرف بسیار پایین و طول عمر بالا، باعث شده تا در بسیاری از ادارات، بیمارستان ها، مراکز تجاری و مسکونی از پنل های ال ای دی استفاده شود.

با افزایش تولید این محصول علاوه بر عرضه در بازار داخلی به دیگر کشورها نیز صادر می شود.

تولید پنل ال ای دی نور پردازی

پنل ال ای دی نور پردازی چیست؟

پنل ال ای دی نور پردازی چیست؟ نیاز به نور و روشنایی، انسان را وادار به تفکر و خلاقیت کرد. در گذر زمان، ابزار های مختلفی چون سنگ آتش زن، مشعل، شمع، جراغ های شیشه ای و سفالی روغن سوز، چراغ نفتی و لامپ های الکتریکی به وجود آمدند.
اختراع برق، جهش بزرگی در تولید وسایل روشنایی ایجاد کرد. همه ما به خوبی لامپ های 100 ولتی با نور زرد رنگ را به خاطر داریم؛ لامپ هایی که می شد از آن ها به عنوان یک منبع گرمایشی هم استفاده کرد. لامپ های رشته ای، ماندگاری کم و مصرف برق بسیار بالایی داشتند.
با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه صنعت روشنایی، این لامپ ها جای خود را به لامپ های کم مصرف دادند. در این لامپ که فلورسنت هم نامیده می شود، از عنصر جیوه برای روشنایی استفاده می شود. این لامپ ها نیز، به دلیل سمی بودن مواد درون حباب و آسیب به محیط زیست، کنار رفته و جای خود را به لامپ های ال ای دی دادند.
در لامپ های ال ای دی، از دیود برای روشنایی استفاده می شود. این لامپ ها مصرف بسیار کمی دارند و در عین دوام و ماندگاری بسیار بالا، توانسته اند، نور یکدستی و یکنواختی تولید کنند. طول عمر لامپ ال ای دی، حدود 60000 ساعت است.
پنل ال ای دی، عضو جدید صنعت نور و روشنایی است که ترکیبی از چراغ های ال ای دی، درون یک فریم یا قاب است که از تکنولوژی خاصی برای روشنایی استفاده می کند. این پنل ها علاوه بر روشنایی، زیبایی خاصی هم به محیط می دهند؛ از این رو برای نور پردازی داخل ساختمان به کار می روند.
نور فراوان و یکدست و جذابیت انواع مختلف این پنل ها و از همه مهم تر، مصرف برق بسیار کم آن، باعث استفاده آن ها در محیط های اداری، آموزشی، درمانی، تجاری و مسکونی شده است.
لامپ ها LED استفاده شده در پنل، تراشه بیشتری نسبت به لامپ LED معمولی دارند و نور بیشتری تولید می کنند.

ویژگی های پنل های LED عبارتند از :

  • طول عمر و دوام بالا
  • ایجاد طیف رنگی متنوع
  • تولید نور بیشتر
  • سازگاری با انواع نرم افزارها
  • تنوع سایز بندی
  • استفاده مداوم طولانی
  • پنل های LED دوستدار محیط زیست بوه و در فرایند تولید واستفاده آلودگی ندارند.

این نوع محصول از مدرن ترین و کاربردی ترین سیستم های روشنایی محسوب می شود.

چگونگی نور پردازی با پنل های ال ای دی

چگونگی نور پردازی با پنل های ال ای دی پنل های LED ویژگی های منحصر به فردی دارند که نور پردازی خاص و زیبایی ایجاد می کنند. از این پنل ها می توان برای روشنایی تمامی قسمت های ساختمان استفاده کرد.
استفاده از این پنل ها در حمام می تواند این محیط را بسیار زیبا و آرامش بخش کند. به کار گیری این پنل ها در محیط های آموزشی با ایجاد نور مناسب مانع خستگی چشم ها می شود. استفاده از این ابزار روشنایی در محیط های کاری، باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی می شود.
به طور کلی می توان گفت پنل های LED بسار انعطاف پذیر هستند و خود را با محیط های مختلف به خوبی هماهنگ می کنند.پنل ها، متناسب با محیط، به صورت روکار یا توکار و یا معلق نصب می شوند.

پنل LED نور پردازی، از اجزای مختلفی تشکیل شده است که به اختصار بیان می کنیم:

  • قاب یا فریم پنل : قاب پنل های LED از آلومینیوم است که از نشت نور و گرما جلوگیری می کند. به خاطر بالا بودن قیمت این عنصر، گاهی از PVC هم برای قاب پنل استفاده می شود.
  • چراغ های LED یا همان منبع نور
  • صفحه راهنمای پنل: برای هدایت نور چراغ ها به کار می رود. کیفیت نور خروجی به این عامل بسیار وابسته است.
  • دیفیوزر پنل : انتشار دهنده نور بوده که در جلو پنل قراردارد. برای توزیع یکنواخت نور در تمام سطح پنل است.
  • صفحه بازتابنده نور پنل: این صفحه با انعکاس نور چراغ ها، اثر زیادی در کیفیت نور و پخش آن دارد.
  • منبع برق پنل LED : که سیستم درایور LED نامیده می شوند برق AC شهری را به 12 ولت DC تبدیل می کنند.

پس از وصل برق، نور از منبع خارج شده و پس از برخورد با صفحه های مختلف، خیرگی آن گرفته شده و نور با کیفیت به صورت یکنواخت به محیط تابیده می شود.

در سال های اخیر بیان برخی از ویژگی های منحصر بفرد این نوع پنل ها از طرف تولید کنندگان و طراحان این محصول سبب محبوبیت گسترده آن در بین مشتریان شده است و از این رو علاوه بر روش های حضوری به صورت کاملا غیر حضوری نیز به فروش می رسد.

تقسیم بندی انواع پنل های ال ای دی نور پردازی

تقسیم بندی انواع پنل های ال ای دی نور پردازی همان طور که قبلا گفته شد، یکی از ویژگی های پنل های نور پردازی LED، انعطاف پذیری آن ها در طراحی است. از این روبا توجه به نیاز محیط، باید پنل مناسب را انتخاب کینم. تمامی انواع پنل ها، برای ایجاد نور با کیفیت طراحی وساخته می شوند.

انواع پنل های نور پردازی LED :

  • پنل های مربع یا مستطیل شکل: که برای اجرای نورپردازی در سقف و دیوار به کار می روند.
  • پنل های دایره ای: این نوع پنل ها مانند لامپ های قدیمی، معمولا به صورت معلق نصب می شوند.
  • پنل های اج لابت (Edge Light): در ابن پنل ها، چراغ های LED در دور پنل قرار دارند و نور از کناره های پنل تابیده می شود. استفاده از این پنل در آشپزخانه ها، هال و پذیرایی زیاد است.
  • پنل های بک لایت (Back Light): در این پنل، منبع نور یا همان چراغ های LED در پشت پنل قرار دارند و نور به صورت مستقیم تابیده می شود. معمولا این پنل در محیطی با عمق بیشتر و یا به صورت رو کار نصب شود.
  • پنل های دورنگ و سه حالته : در این مدل می توان با خاموش و روشن کردن کلید، حالت های مختلفی از روشنایی را ایجاد کرد. سازگاری با نرم افزارها و ایجاد طیف رنگی از ویژگی های بسیار مفید پنل های LED است که باعث ایجاد پنل چندحالته و چندرنگی شده است.

تراشه های LED که در پنل ها استفاده می شوند از دو تکنولوژی COB و SMD استفاده می کنند که هر دو مدل نور بسیار خوبی ایجاد می کنند که سبب خیرگی چشم نمی شود. تفاوت این دو مدل در نوع مصرف و بهره وری لامپ های LED است.

تقسیم بندی این نوع محصول توسط افراد متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

شرکت های تولید و پخش کننده پنل ال ای دی نور پردازی

شرکت های تولید و پخش کننده پنل ال ای دی نور پردازی پنل های ال ای دی به خوبی جای خود را در معماری و طراحی داخلی ساختمان پیدا کرده اند؛ به طوریکه امروزه کمتر ساختمانی را می توان پیدا کرد که از این پنل ها در زمینه روشنایی استفاده نکرده باشد. پنل های LED علاوه بر زینت بخشی به محیط، مصرف انرژی بسیار پایین، و در عین حال طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر به طور متوسط 8 ساعت در شبانه روز استفاده شوند 17 سال کارایی دارند؛ یعنی چیزی در حدود 50000 ساعت.

از این رو تقاضای خوبی در بازار برای تولید پنل ال ای دی وجود دارد. شرکت های تولید کننده، این پنل ها را در سایزهای متنوع طراحی و تولید می کنند. پخش کننده پنل ال ای دی متناسب با محیط، پنل LED را به صورت روکار و یا توکار نصب می کند.

همچنین از این محصول در مراسم های مختلف از جمله تولد، عروسی و غیره برای فیلمبرداری نیز استفاده می گردد که از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم خریداری می شود.

پنل ال ای دی نور پردازی چیست؟

پنل ال ای دی نور پردازی چیست؟ امروزه پنل های بسیار شیک ال ای دی را می توان از جمله تجهیزات بسیار کاربردی برای تامین روشنایی دانست که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توسط افراد متخصص تولید و ساخته شده اند. این محصول را می توان جزوه جدیدترین سیستم های روشنایی با قابلیت های ویژه و کاربردی دانست که اغلب در سقف و کناره های دیوار ساختمان ها زیر کناف و سایر گچبری و نماها نصب می شوند.

کاربرد پنل ال ای دی نورپردازی چیست؟

کاربرد پنل ال ای دی نورپردازی چیست؟ امروزه به منظور تامین روشنایی لازم و کافی در فضاهای مختلف از سیستم و تجهیزات روشنایی مختلفی استفاده می شود که برخی از آن ها به عنوان نمونه های بسیار جدید و پرطرفدار شناخته شده اند که از شناخته شده ترین آنها می توان به پنل ال ای دی نورپردازی با خصوصیات منحصر بفرد و ویژه اشاره کرد.

از جمله مهمترین کاربرد پنل ال ای دی می توان به نصب ان در فضاهای توکار که کاملا از دید افراد خارج است اشاره کرد که سقف های کاذب، نمای دیوار ها و غیره از جمله این مکان ها می باشد. این نوع پنل های بیشتری جنبه تزئینی دارند و برای تامین بخشی از روشنایی فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند که از خصوصیات ویژه انها می توان به: متنوع بودن رنگ بندی و سایز و اندازه لامپ ها، کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مناسب، صرفه جویی در مصرف برق و عمر طولانی مدت و غیره اشاره کرد.

فروش ویژه پنل ال ای دی نورپردازی

فروش ویژه پنل ال ای دی نورپردازی فروش پنل ال ای دی در بازارهای داخلی نسبت به زمان های قبل و سایر نمونه های مشابه، از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار می باشد که بدون شک کیفیت عالی، زیبایی مدرن و شیک و بصرفه بودن از نظر اقتصادی و مصرف انرژی و غیره از مهمترین و رایج ترین دلایل ذکر شده برای افزایش فروش این محصول است.

فروش ویژه این محصول تنها در زمان هایی مشخص از سال صورت می گیرد که در این بازه زمانی، به علت فروش ویژه، تمایل افراد و متقاضیان برای خریداری این محصول به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. از مزیت های قابل توجه فروش ویژه می توان به کاهش چشمگیر نرخ محصول مورد نظر اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.