تولید انواع پنل های ال ای دی ارزان

پنل ال ای دی ابزار جدیدی است که برای روشنایی اماکن به کار می رود. این محصول که با استفاده از فناوری‌های نوین تولید می‌شود، مزایای بسیاری دارد. طول عمر بالا، مصرف بهینه انرژی و نورپردازی یکنواخت و هدایت شده از جمله ویژگی‌های پنل ال ای دی می باشد. مزایای فراوان این محصولات موجب شده که استفاده از آنها با افزایش چشمگیری مواجه باشد. از این رو خرید و فروش پنل ال ای دی نیز افزایش زیادی پیدا کرده است. تا مدتی قبل، اغلب پنل های موجود در کشور وارداتی بودند. در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع پنل های ال ای دی با قیمت ارزان و مناسب فعالیت می‌کنند. محصولات این شرکت ها از کیفیتی مناسب و قابل قبول برخوردار است و می‌تواند به خوبی نیاز بازار را مرتفع نماید.

تولید انواع پنل های ال ای دی ارزان

دسته بندی انواع پنل های ال ای دی

دسته بندی انواع پنل های ال ای دی		پنل های ال ای دی با ویژگی های مختلفی تولید می شوند. به همین دلیل می توانیم این محصولات را به شکل های مختلفی دسته‌بندی کنیم.

از نظر شکل ظاهری پنل ال ای دی اغلب در انواع مختلف مربع، مستطیل و گرد وجود دارد. ابعاد پنل های ال ای دی نیز از جمله نقاط تفاوت در این محصولات به شمار می‌رود. معمولا بیشتر چراغ های پنلی ال ای دی در ابعاد استاندارد ۳۰ *۳۰ و ۶۰ *۶۰ تولید می‌شوند. ولی برای خریدارانی که به دنبال پنل ال ای دی با اندازه های دیگر هستند نیز امکان خرید و سفارش این محصولات به صورت ویژه وجود دارد.

از دیگر مواردی که می توان انواع پنل ال ای دی را بر اساس آن طبقه بندی نمود، شیوه نصب پنل است. بر این اساس چراغ های پنلی ال ای دی به سه دسته عمده توکار، روکار و معلق تقسیم می‌شوند. پنلهای ال ای دی توکار به گونه‌ای نصب می‌شوند که بدنه آنها از بیرون قابل رویت نباشد. در مقابل چراغ های پنل ال ای دی روکار بر روی سطوح نصب شده و به طور کامل قابل مشاهده هستند.

اگر بخواهیم به برخی دیگر از مشخصاتی که موجب تفاوت در انواع پنل ال ای دی می‌شود اشاره کنیم، می‌توانیم مواردی چون میزان توان مصرفی، ضخامت و قیمت این محصولات را نام ببریم.

مقایسه پنل ال ای دی بک لایت با پنل اسلیم

مقایسه پنل ال ای دی بک لایت با پنل اسلیم محبوبیت پنل ال ای دی به دلیل مزایای فراوان این محصول رو به افزایش است. مصرف انرژی پایین، طول عمر بالا و تنوع و زیبایی پنل ال ای دی موجب شده که بسیاری از مصرف کنندگان به استفاده از این وسیله رغبت داشته باشند.

همانطور که می‌دانید پنل های ال ای دی در انواع مختلف و ویژگی های گوناگونی وجود دارند. اما به طور کلی این محصولات در دو نوع بک لایت یا اسلیم تولید می شوند. در ظاهر  پنل ال ای دی بک لایت و پنل ال ای دی اسلیم تفاوت چندانی ندارند و هر دو از طول عمر بالا و کیفیت مناسبی برخوردارند. با این حال در تولید این محصولات تکنولوژی متفاوتی به کار می رود.

با مقایسه پنل ال ای دی بک لایت با پنل اسلیم متوجه می‌شویم که بازدهی پنل های بک لایت بیشتر است. در مقابل چراغ های پنلی ال ای دی اسلیم به دلیل ضخامت کمتر از زیبایی ظاهری بیشتری برخوردارند.

از نظر کیفیت نور این پنل ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. با این حال به اعتقاد بسیاری از مصرف کنندگان پنل های ال ای دی بک لایت، نور همگن تری منتشر می کنند. به همین دلیل این پنل ها معمولا طرفداران بیشتری دارند.

در هر صورت، چراغ های پنلی ال ای دی اسلیم نیز علاقه مندان خاص خود را دارند. در برخی موارد ممکن است که پنل ال ای دی اسلیم گزینه مناسب تری برای خرید و استفاده باشد. از این رو می‌توان گفت که خرید هر یک از این محصولات در جایگاه خود می تواند بهترین انتخاب باشد.

چگونگی تولید انواع پنل های ال ای دی

چگونگی تولید انواع پنل های ال ای دی برای تولید پنل ال ای دی آشنایی با چگونگی ساخت و طراحی این محصول ضروری است. در حال حاضر متخصصان با اطلاع کامل از نحوه سیم کشی و ساخت مدار های کنترلی پنل های ال ای دی، این محصول را تولید می کنند.

در ابتدای کار باید نوع پنل ال ای دی مورد نظر مشخص شود. در حال حاضر انواع پنل ال ای دی در بازار وجود دارد. ساخت هر یک از این محصولات طراحی و لوازم خاص و ویژه خود را می طلبد.

بعد از تعیین مدل پنل ابعاد و شکل آن نیز مشخص شود. در مرحله بعد ساخت فریم و قاب پنل آغاز می شود. این کار با توجه به طرح و اندازه پنل انجام می شود. در ساخت قاب پنلهای ال ای دی معمولاً از فلز آلومینیوم استفاده می شود.

بعد از اینکه بدنه پنل آماده شد، باید قطعات داخلی آن تعبیه شود. پس از قرار دادن این قطعات، عمل سیم کشی انجام می‌شود و منابع تغذیه و کنترلر نصب می شود. وقتی همه قطعات و قسمت های داخلی پنل ال ای دی در جای خود قرار گرفتند، نوبت به نصب صفحه پخش کننده نور می رسد.

در نهایت و در مرحله آخر باید پنل ال ای دی با نرم افزارها و برنامه های مورد نظر هماهنگ شود. از آن جایی که انواع پنل های ال ای دی با اکثر این برنامه ها سازگاری دارند، این مرحله به سهولت و با موفقیت صورت می‌گیرد.

شرکت های تولید انواع پنل ال ای دی

شرکت های تولید انواع پنل ال ای دی استفاده از انواع پنل های ال ای دی با افزایش روز افزون و تصاعدی مواجه است. نورپردازی یکنواخت و مناسب، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بالا از جمله ویژگی هایی است که موجب محبوبیت این پنل ها شده است.

به همین دلیل امروز شاهد هستیم که تقاضا برای خرید انواع پنل ال ای دی افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر در منازل مسکونی، بیمارستانها، بخش‌های خدماتی، رستوران ها، ادارات، مراکز خرید و مراکز آموزشی از این محصولات برای تامین روشنایی محیط استفاده می‌شود.

تا مدتی پیش اغلب محصولات موجود در بازار پنل ال ای دی، وارداتی و تولید شرکت‌های خارجی بودند. امروزه و با افزایش توانمندی تولید کنندگان داخلی، شرکت های بسیاری در زمینه تولید و ارائه انواع پنل های ال ای دی فعالیت می‌کنند.

این شرکت‌ها با استفاده از تکنولوژی روز و با بهره مندی از دانش و مهارت کارشناسان فنی، محصولاتی با کیفیت و استاندارد را با قیمت مناسب تولید می‌کنند. به طوری که می توان گفت امروزه بسیاری از مصرف کنندگان از چراغ های پنل ال ای دی ایرانی استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.