تولیدکنندگان پنل ال ای دی 60*60 روکار

پنل ال ای دی 60*60 روکار یکی از انواع چراغ های پنلی است که به صورت روکار در سقف های معمولی و سقف های کاذب استفاده می شود. این پنل ها به شکل مربع ۶۰ در ۶۰ با ضخامت بسیار کم به صورت روکار آویز و یا توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند .

در این پنل ها از چراغ های ال ای دی استفاده شده که موجب بهینه شدن مصرف انرژی و ایجاد کیفیت مناسب در نوردهی در انواع فضاها شده است .

تولیدکنندگان پنل ال ای دی 60*60 روکار

پارامترهای انتخاب پنل ال ای دی

پارامترهای انتخاب پنل ال ای دی پنل های ال ای دی دارای شرایط و پارامترهای خاصی جهت استفاده می باشند.

در نصب و یا تعویض پنل ها بایستی مقدار ولتاژ جهت نصب به صورت مناسبی صورت گرفته باشد و هنگام تمیز کردن پنل ها و یا نصب و تعویض آنهادقت کنید که جریان برق حتماً قطع شده باشد.

برای تعمیر از خدمات پس از فروش آن استفاده کرده و خود جهت تعمیر اقدام نکنید .

این پنل ها به دلیل انرژی بالا و قیمت به صرفه ای که دارند بهترین گزینه جهت جایگزینی چراغ های قدیمی هستند در تمامی شرایط محیطی اعم از سرد و خشک و…به راحتی می توان ازآن استفاده کرد.

خصوصیات مهم پنل ال ای دی 60*60 روکار

خصوصیات مهم پنل ال ای دی 60*60 روکار در تولید پنل ال ای دی 60*60 نکته حائز اهمیتی که وجود دارد چراغ های ال ای دی به کار رفته است که مصرف انرژی بسیار کمی داشته و نوردهی عالی این پنل با بدنه سرامیکی ویا آلومینیومی تولید می شود که باعث شده بسیار مستحکم وبسیار مقاوم باشد. با برق شهری سازگار بوده به صورتی تعبیه شده که ولتاژ مورد نیاز را تامین می کند یکی از مزایای این پنل بلافاصله روشن شدن آن و به سرعت نوردهی آن است زوایای نوردهی این پنل به گونه‌ای تعبیه شده که پوشش نوری بسیار مناسبی برای محیط به وجود می آورد و دیگر نیازی به اضافه کردن نور به محیط وجود ندارد .

این چراغ ها در برابر روشن و خاموش شدن مکرر بسیار مقاوم هستند کیفیت خوب آن ها باعث شده است که این کار به ندرت خراب شود از این محصول در مکان های بسیاری چون ادارات ،دفاتر کار، فروشگاه ها ،پاساژها ،مراکز خرید ،بیمارستان هاو … بسیار استفاده می شود .

طول عمر بالایی دارند نور آن ها فاقد اشعه های مضری چون ماورای بنفش و مادون قرمز می باشد رنگ لامپ رنگ سفید مهتابی از نوع ال ای دی است.

به دلیل نوردهی بالا و مصرف انرژی پایین تری که داشته توانسته جایگزین مناسبی برای چراغهای قدیمی باشد.

از مزایای دیگر این پنل می توان به نصب راحت آن اشاره کرد؛ این پنل به دلیل روکار بودن احتیاجی به ایجاد حفره بر روی سقف نداشته و به راحتی بر روی سقف ها نصب می گردد .

کیفیت رنگ لامپ های آن به گونه ای است که باعث طبیعی نشان دادن رنگ اجسام شده و رنگ ها را به صورت هرچه واقعی تر به نمایش می گذارد .توان بالایی که این محصول دارد باعث کاهش هزینه و استفاده از سیم و کابل در این محصول شده است این محصول علاوه بر کیفیت بالایی که دارددارای خدمات پس از فروش و ضمانت های گوناگونی می باشد؛که موجب جلب رضایت مشتری شده است.

فروش پنل ال ای دی 50 وات روکار

فروش پنل ال ای دی 50 وات روکار در تولید پنل های ال ای دی تلاش بر این بوده که با مصرف برق و انرژی پایین تر شاهد نور بیشتر و طبیعی تر باشیم در این میان پنل ال ای دی 50 وات بسیار مورد توجه قرار گرفته است.قیمت پنل روکار نسبت به نوع ال ای دی های قدیمی و یا لامپ های قدیمی بیشتر بوده ولی به علت صرفه جویی زیادی که در هزینه ها و انرژی داشته مصرف برق را کمتر کرده ،روشنایی بالاتری داشته و موجب شده محبوبیت خاصی نسبت به بقیه انواع نوع خود داشته باشد. برای خریداری کردن محصولات پنل ها می توان مستقیما به سایت های فروش، نمایندگان کارخانجات و یا مغازه های عرضه کننده این محصول مراجعه و به صورت حضوری و یا اینترنتی از آنها خرید و از خدماتشان استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.