توزیع عمده پنل توکار دایره ای LED

توزیع عمده پنل توکار دایره ای LED در سراسر کشور به بهترین نحو انجام می شود و خریداران این محصول در هر کجایی که باشند قادر خواهند بود بهترین پنل توکار LED اصل را با کیفیتی عالی و منحصر به فرد از طریق این شرکت خریداری نمایند، این محصول یکی از کاربردی ترین چراغ های روشنایی محسوب می شود که امروزه به طور گسترده در ساختمان های مختلف بکار می رود، امکان خرید پنل توکار در انواع متنوع به روش حضوری و غیر حضوری وجود دارد.

توزیع عمده پنل توکار دایره ای LED

بهترین شیوه نصب پنل توکار LED

بهترین شیوه نصب پنل توکار LED پنل های توکار همان طور که از اسمشان مشخص می شود به گونه ای طراحی شده اند که داخل سقف قرار می گیرند و بنابراین لازم است که جای قرار گیری آنها از قبل روی سقف ایجاد شود، در واقع این محصول بیشتر برای استفاده در ساختمان های نوساز و در حال ساخت بکار می رود، اگر تا انتهای این مطلب با ما باشید بهترین شیوه نصب پنل توکار LED را در سقف های مختلف بیان خواهیم کرد.

در سقف های کاذب رابیتس بهترین روش نصب پنل های توکار این است که قبل از انجام رابیتسکاری، سیم کشی برق آنها انجام شده و غلاف های مخصوص چراغ با توجه به ابعاد آن نصب شود، در سقف های کناف نیز باید قبل از اینکه کار نصاب کناف تمام شود به وسیله گردبر اندازه پنل را بر روی سقف با کمک متر تراز لیزری ایجاد می کنیم چرا که در غیر این صورت بعد از کناف کاری امکان دسترسی به بالای سقف وجود نخواهد داشت.

در سقف های فلزی و کامپوزیتی نیز بایستی محل قرارگیری چراغ های توکار توسط ابزار مخصوص مانند دستگاه برش و فرز مشخص شود، برای نصب پنل LED در سقف های ام دی اف نیز لازم است جایگاه این پنل ها با ابزار خاص آن برش کاری شود، در سقف های سرامیکی نیز باید محل قرار گیری چراغ ها به نصاب گفته شود تا مطابق با آن سقف کامل شود.

ویژگی های پنل توکار LED اصل چیست؟

ویژگی های پنل توکار LED اصل چیست؟ پنل های توکار به عنوان نسل جدیدی از چراغ های روشنایی توانسته اند به بهترین شکل رضایت خریداران را جلب کرده و به طور وسیعی در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، مهم ترین ویژگی های پنل توکار LED اصل که سبب استقبال فراوان مشتریان از این محصول شده شامل مواردی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

طراحی زیبا و جذاب یکی از بارزترین خصوصیات این محصول می باشد که در جلب نظر خریداران بسیار موثر بوده است، این پنل در سه نوع گرد، مربع و مستطیل تولید می شود که در طراحی آنها از یک قاب آلومینیومی استفاده شده تا بهترین و مناسب ترین نور را بدون هدر رفت به اطراف پراکنده کند، بنابراین می توان گفت که کیفیت نور عالی و یکنواخت از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پنل های توکار محسوب می شود.

پنل های LED از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و به طور میانگین می توان از این محصول تا 60 هزار ساعت استفاده کرد، لذا عمر مفید آها خیلی بیشتر از لامپ های رشته ای می باشد، از طرف دیگر این چراغ ها بسیار کم مصرف هستند و مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

مراکز خرید پنل توکار دایره ای LED

مراکز خرید پنل توکار دایره ای LED مراکز خرید پنل توکار دایره ای LED عرضه کننده های بزرگ انواع این محصول هستند و نمونه های گوناگون پنل توکار LED دیواری و سقفی را به صورت عمده و مستقیم ارائه می دهند، البته باید توجه داشت که تنها مراکز خرید معتبر پنل توکار هستند که این محصول را با کیفیت تضمین شده و درجه یک به خریداران عرضه می کنند.

قیمت پنل توکار دایره ای هم بستگی به ابعاد آن و نیز مرکز خرید این محصول دارد، فروش مستقیم و بدون واسطه فقط در مراکز با سابقه و شناخته شده انجام می شود و به این ترتیب می توان این پنل را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه کرد، در این مراکز معتبر برای راحتی مشتریان امکان خرید پنل LED به روش آنلاین هم در کنار شیوه حضوری وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.